[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 10:34

Ik heb wel gekeken wat was het weer een afgang :=
Met die vuvuzela's op de kop, gothic's en noem het maar op jammer maarikzou toch 10 x na gaan denken om niet meer te gaan.
Vind het echt vriendjes politiek zeker met stemmen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 11:07

Tientjeh, leuk dat vandaag het nieuwe paard van je zusje komt. Balen van de pijnstillers deze week!
Billy, dat heb je snel gedaan! Succes met het verhuizen van de paarden.
Corien, Succes vandaag! Nu gewoon wel winst rijden :D
Eef, mooie foto's!

Ik heb drie hele kleine stukjes gezien van het songfestival: Frankrijk, zweden en engeland. Mijn mening blijft onveranderd :=

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 11:29

Ben ik het mee eens Joki :j Ik heb het dit jaar niet gekeken, maar andere jaren wel en juist als je alles kijkt (ook de voorrondes dus) dan vind ik het echt wel leuk. Ik zat twee jaar terug hardop te juichen toen Alexander Rybak won met Fairytail. Dat nummer sprong er echt uit.
Nederland zou nooit meer winnen gok ik. Die inzendingen die ze doen :n Vriendjespolitiek valt denk ik wel mee, dan zou Azerbedjan (hoe schrijf je dat?!) toch niet winnen?

tien spannend! Veel plezier voor je zusje en hopelijk blijft ze nu wel zitten.

Ik zit echt compleet onder de spierpijn van mijn crosstraining bij Rob :') Ik kan amper de trap af lopen! Haha, ik ben echt een watje...

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 11:34

Ik vind er ook niet veel aan, 9 van de 10 keer is het ook echt slechte muziek.

Annetje, ik heb ook nog steeds spierpijn van vrijdag in mijn bovenbenen. Ik heb eigenlijk nooit spierpijn dus het was wel intensief.

Over een uurtje mag ik richting het wedstrijdterrein, moet van 13.00-18.00 schrijven bij het springen. Ik heb maar even opgezocht waar ik heen moest, ben nog nooit op ons clubterrein geweest. :o
Vriendlief is aan het knuffelen met de wcpot en vind zichzelf erg zielig, verschrikkelijk! Had hij gister wat beter over na moeten denken haha.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 11:36

Marijke gefeliciteerd met Geert!! Hier heb ik de eerste visite net van de boot gehaald en bij middelste afgeleverd voor een verlaat kraambezoek, en dan komen ze met elkaar zo hier naar toe. Het lijkt erop dat we een luw plekje hebben voor de stal/schuur, dus dan kunnen we lekker buiten zitten.

Veel plezier jullie vandaag!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 12:00

Lees gelukkig dat ik niet de enige ben met spierpijn. :D Ik heb er ook goed last van, vooral in me rug, buik en benen. Maar het was ook wel intensief met die rondjes renbaan en watertraining etc. :)
Idd gefeliciteerd met Geert Marijke! Texelse ook gefeliciteerd!
Altijd wel leuk schrijven bij het springen, succes Evelien!

Ga weer verder met de studie, geen motivatie al ben ik al vanaf vanochtend bezig. Maar hou mezelf voor dat ik er dan met 5 weken eindelijk vanaf ben. *\o/*

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 12:16

Goeiemoggel (mag nog net he)

Veel plezier Jantine vandaag. En hopelijk blijft je zusje goed zitten.
Texelse jij ook gefeliciteerd!! Wij krijgen vanavond wel wat visite. En ik mag de hele dag doen over wat hapjes maken. Zodat Geert als hij terug is alleen nog maar gevulde eieren hoeft te maken. Hij is nu aan het cross trainen in Hernen.
Spierpijn is niet fijn! :(:) voor diegenen!

Joki ik vind het songfestival opzich wel leuk om te kijken maar ga me altijd irriteren dat de buur landen elkaar vaak de meeste punten geven. Ben er dus maar mee opgehouden.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 12:46

Grrr wilde de klanten voor chal van net er wel afrukken. Paard was gewoon bang door dat geruk en gepluk aan de kop. En dan nog paard afzijken ook.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 12:47

Kortom, Chall staat te wachten tot wij langs komen :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 12:49

lau: wat ontzettend vervelend! Je hebt echt van die verschrikkelijke ruiters er tussen zitten!
Texelse: hahaha is dat serieus? gaan jullie echt kijken? wat leuk dan :D

Ben echt kapot, en heb super buikpijn ^)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 12:52

Ik heb ook een lichte vorm van spierpijn.
Veel plezier vandaag Texelse en MM met al het bezoek
San super bezig hoor
Evelien mag leuk schrijven vanmiddag

Vriendjespolitiek viel dit jaar enorm mee. Italië is tweede geworden met een liedje dat goed gezongen was maar zo geen 'songfestivalliedje', toch kreeg het liedje echt veel punten. Wat je natuurlijk wel in je achterhoofd moet houden is dat buurlanden vaak ook van hetzelfde soort muziek houden; baltische muziek lijkt op elkaar, net als Scandinavische dus die liedjes zullen ze eerder waarderen. Maar vorig jaar won Duitsland met een leuk liedje en die redden dat echt niet op vriendjespolitiek, zelfde geldt voor het jaar daarvoor voor Noorwegen. Dus ik vind het tegenwoordig best meevallen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 12:52

Mn Moeder zei al nog 2x zulke klanten en een vreemde komt er niet meer bij. Krijg steeds meer spijt dat hij erop staat...

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 13:06

Nee hoor, dat is maar een geintje :D . Maar we hebben het er wel over gehad. Paard van jongste staat te koop en daar komen binnenkort kijkers voor. We wonen logistiek gezien nogal onhandig, dus moet er heel wat gepland worden, het is hier vandaan niet zo, dat als je een advertentie zet, dat het lukt om de volgende dag al kijkers op je erf te hebben. Natuurlijk komen deze geinteresseerden niet uit Den Helder, maar echt aan de totaal andere kant van het land vandaan. Als het paard verkocht is, dan gaat ze uit kijken naar wat anders, maar stiekum had ze Chall wel al voorbij zien komen...... ;) Vandaar dat ik het zei.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 13:09

Middag!!!

Jeetje lau, balen dat mensen zo gaan rijden op een paard!!! Snap dat je dan spijt krijgt!! Als ik geld had en nog een paardje erbij mocht..... maar helaas!
Noor: Gave foto's van jou en Jer!!
Sannn: jammer dat niet helemaal lekker ging!! Volgende keer weer beter!
Verder hebben er een aantal spierpijn van de intensieve training.
En de rest weet ik even niet meer en ga ook niet uitgebreid bijlezen. Moet leren namelijk!!

verder broertje heeft weer super gereden gister. 'S ochtends al 1ste met springen en 's middags nog een 1ste en 2e met de dressuur. En overal was hij weer de beste dus weer de grote beker staat hier thuis!:D

Afbeelding

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 13:11

Wat leuk Sanurie!! Voor welke ponyclub komt hij uit??

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 13:12

texelse schreef:
Wat leuk Sanurie!! Voor welke ponyclub komt hij uit??

Waaghalsjes!! Daar kwam ik eerst ook voor uit. Maar nu niet meer. Ik leste namelijk niet meer bij de pony;s en gebruikte het alleen voor de startkaart en dan is €200 best veel. Nu betaal ik maar €70.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 13:33

Middag!

Lau: Wat balen van die mensen, kan me voorstellen dat je ze er dan af wilt trekken :(
Sanurie: Wat goed van je broertje
Corien: Succes vandaag
Evelien: Veel plezier met schrijven.
Tientjeh: Leuk dat je zusjes nieuwe topper vandaag komt!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 14:11

Je broertje is zo trots als een pauw volgens mij ;)
Lau, arme challenge :(:)

Ik ben net 3 uur aan het schrobben geweest op de badkamer en toilet.... Stom werk!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 14:14

Arme Chal zeg Laura. Sommigen snappen er ook weinig van. Helaas. :(:)
Het is nu wel weer schoon iig Mootje. Wanneer komt vriendje terug?

Ik heb net mijn moeder mishandeld met reflexen oefenen. Sloeg per ongeluk op d'r telefoonbotje. Aldoende leert men zeggen we dan maar he. ;) :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 14:17

Ai, pas maar op Sannnn, straks neemt ze wraak.
Arm paard. Persoonlijk had ik ze er idd vanaf gehaald. Je ziet bij voorbaat dan al dat het niks wordt. Kun je het paard beter beschermen.
Goed bezig Mootje!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 14:20

Haha Sann zou je moeder blij mee zijn :P

Lau, ik neem aan dat je ze niet door hebt laten rijden toch? Aan zo'n ruiter wil je het dier toch niet kwijt. Ik kan me voorstellen dat je al spijt krijgt op deze manier.

Ik wilde met Viesje nog een rondje buiten stappen, maar het is echt vies weer. De hele tijd regen, dan weer zon met veeel wind en dan hoppa, weer regen. Straks maar eens zien of ik hem nog uit de wei pluk of niet. Gisteren heeft hij een beetje licht gewerkt en ik wilde hem nog twee dagen rustig aan laten doen. Dan pas weer kijken of hij weer fit en actief voelt.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 14:21

Hier (nog) geen regen. Het dreigt wel de hele tijd, maar er is nog geen spat gevallen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 14:30

@ Mootje heb jij zo'n grote wc en badkamer?
@ Lau balen van die ruiters. Hopelijk is Challenge het snel weer vergeten.
@ Sanurie gefeliciteerd met je broertje

Ik heb vandaag gewoon tot 1215 in mijn bed gelegen. Heerlijk! Hier zijn al een paar beste buien geweest. Werd er zelfs wakker van. Ik heb deze week voor 3 wedstrijden opgegeven en sta gewoon 2x op de wachtlijst. Ga 2x dressuren en 1x springen. Vandaag krijgt mevrouw rust en vanaf morgen gaat de dressuurknop er even op. Mijn ruin is helaas nog steeds kreupel dus het is zometeen Gio tijd. Merk dat ik te weinig aandacht aan hem heb gegeven door mijn studie dus hij is best nog schichtig. het wordt tijd dat het een handzaam veulen wordt.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 14:38

Sannn, arme mama :D
Caro, badkamer is 3 bij 3. Zo uitgebreid als nu doe ik maar 3 of 4x perjaar hoor! Wc is denk ik 1.20 bij 1.50.
Lekker dat je zo lang hebt uitgeslapen! Hopelijk wordt Gio snel minder schichtig.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 15:01

Laura: op zo'n moment zou ik denk ik ook gewoon vertellen dat dit voor dit paard niet de beste manier is.. Maar misschien zou ik ook wel willen weten hoe zo'n paard het fijnst te rijden is :P. Arme Chall iig!
Caro: lekker uitgeslapen dus, heerlijk!
Annetje: vies en vies dat past toch net bij elkaar O:)
Sann: ik heb wel een beetje medelijden met je moeder!
Sanurie: proficiat met je broertje!
Evelien: vriendlief had zeker gister te diep in het glaasje gekeken? :D

Ik lees een hoop spierpijn van de training in Renswoude, dan hebben jullie iig goed getraind ;).

Ik heb gister en vandaag lekker gereden. Gister met Gonzales naar de les, hij was van de week gereden dus ik hoopte dat hij zich op de weg ernaar toe braaf zou gedragen. Dat was ook zo, hij was zelfs tegen het matte aan. Het is ook wat met dat beest, ene keer wil hij stuiterend door het bos, nu niet vooruit te branden. Zal wel eraan liggen dat hij een zwaar voerrantsoen heeft vanwege zijn hoefbevangenheid en nu ook nog harder moet werken. Vandaag met de andere pownie met Madelene een buitenritje gemaakt tussen de buien door. Was wel weer even goed voor mijn vertrouwen dat ze braaf waren dit weekend :o .