Met die vuvuzela's op de kop, gothic's en noem het maar op jammer maarikzou toch 10 x na gaan denken om niet meer te gaan.
Vind het echt vriendjes politiek zeker met stemmen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb het dit jaar niet gekeken, maar andere jaren wel en juist als je alles kijkt (ook de voorrondes dus) dan vind ik het echt wel leuk. Ik zat twee jaar terug hardop te juichen toen Alexander Rybak won met Fairytail. Dat nummer sprong er echt uit.
Vriendjespolitiek valt denk ik wel mee, dan zou Azerbedjan (hoe schrijf je dat?!) toch niet winnen?
Ik kan amper de trap af lopen! Haha, ik ben echt een watje... 

Ik heb er ook goed last van, vooral in me rug, buik en benen. Maar het was ook wel intensief met die rondjes renbaan en watertraining etc.
voor diegenen!

. Maar we hebben het er wel over gehad. Paard van jongste staat te koop en daar komen binnenkort kijkers voor. We wonen logistiek gezien nogal onhandig, dus moet er heel wat gepland worden, het is hier vandaan niet zo, dat als je een advertentie zet, dat het lukt om de volgende dag al kijkers op je erf te hebben. Natuurlijk komen deze geinteresseerden niet uit Den Helder, maar echt aan de totaal andere kant van het land vandaan. Als het paard verkocht is, dan gaat ze uit kijken naar wat anders, maar stiekum had ze Chall wel al voorbij zien komen......
Vandaar dat ik het zei.

. Arme Chall iig!

.
.