Verder nog niet echt bijgelezen... Heb een lekker druk dagje op 't werk. Tussen de middag pa nog ff weggebracht vanaf de garage na zijn werk. Had geen vervoer (Gelukkig zijn ze hier op het werk heel flexibel). Kwam langs huis, dus gelijk Dropke, Cacharel en Bloody Mary buiten gezet... Hopelijk vnv nog ff longeren. Pa wil de bak los trekken voordat de regen wat voorspeld is komt..
even een taalpuritein bb opmerking: inlener is eigenlijk een volkomen foute benaming, het gaat nl om iemand die ingeleend wordt. Ik weet dat het zo gebruikt wordt maar ik irriteer me bb er mateloos aan. Maar als het een lekker ding is, maakt dat niet uit
Laatst bijgewerkt door Lielle op 09-02-11 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt
voor degenen die het niet weten en zich misschien afvragen waarom ik zo maar "tante" genoemd wordt door Noor een kleine uitleg:
De oudste broer van mijn man, is getrouwd met de zus van Noor haar vader. Volgens mij is dat zo ver weg, via koude kanten en zo, dat er geen benaming meer voor te vinden is. Maar in principe zouden Noor en ik elkaar dus op een feestje van 1 kant van de familie tegen kunnen komen, maar voor zover ik weet is dat nog nooit gebeurd.
Lielle
Geplaatst: 09-02-11 16:46
texelse schreef:
Jawel Noor, dat is ook zo, maar ik denk dat ik nu ieder keer als ik dat woord hoor aan die foto van Mootje moet denken...
verroest, is dat Mootje op de foto? Die had ik niet herkend