[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sue_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:38

wat een knappe pony bb!!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:40

super jetske! mooi resultaat!
fijn bvw, zo zonder problemen met veulen-merrie. :)

Ik had de lampen van de auto aangelaten dus vanmorgen deed hij het helaas niet meer. Toen de fiets maar gepakt maar die had geen lucht meer in de banden. haha. Toch maar doorgefietst maar dat was nog behoorlijk zwaar. ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 13:05

Goeiemiddag!
Hier is het geen mooi weer helaas. Straks ga ik naar Vorstin, rustig loswerken en daarna buiten een stuk stappen.
Een beetje rustig aan doen nog na de cross :)

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:15

hallo allemaal,

als het morgen avond een beetje droog blijft, dan wou ik naar bussloo ( neem aan dat je er op kan) gaan trainen.
Gaan er nog meer toevallig? of iemand zin om mee te gaan?

groetjes

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 14:12

Ik ga zaterdag of zondag naar Bussloo. Morgen kan ik niet want mijn paard die gaat crossen moet 's middags naar de fysio en dan dezelfde dag nog crosstrainen kan niet.
Als je van het weekend gaat wil ik wel afspreken.
Je kan er gewoon trainen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:10

[SPR-ITP] Zofinagona (v. Cantos) @ Concours

even een spam voor mijn topper :+:

Ik ga voor gorssel nog even naar Roden te trainen, en op ons clubterreintje. Het gaat voornamelijk dat ze de waterbak nog een paar keer ziet.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:18

is er in roden nog wel wat te trainen?
Anders wil ik daar binnenkort ook wel een keer heen

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:19

Ik ben fan van Sofie Kim!!! Maar nu kan je toch nog wel B springen, mocht je dat willen, omdat je maar 1 actieve startkaart hebt?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:21

Is dat zo? ik heb 41 wp. En dan mag je toch zowiezo geen B meer? ;)

BVW: Uh ja geloof het wel, bij de manege dan he, niet op het ronostrand.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:22

Als je maar 1 startkaart hebt, mag je eeuwig B blijven.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:23

Oeeh, dat is wel super handig. Dan kan ik altijd tussendoor een keer weer een rondje B doen. Vanaf januari heb ik weer 2 startkaarten dus dan gaat het niet meer op. Maar nu voor in het begin is het wel fijn :).

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:24

Ja inderdaad. Of als je maar 1 parcours kan rijden, dan kan je B en L doen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:40

Dat is best grappig zeg :)

Ik ga maar eens met mijn jasjes 'aan het werk' :+ Ik heb net weer een pakketje in ontvangst genomen.
Schattig klein maatje dus ben benieuwd hoe graag de boktmama's kun kids willen pimpen :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:41

Watvvoor nieuwe krijg je erbij kim? :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 16:45

Ben net weer terug van Vorstin.
Gisteren is ze geent tegen influenza en Rhino, dus ze is niet zo lekker. Ik heb 10 minuutjes met haar gestapt in de binnenbak, maar toen gaf ze al weer aan dat ze liever eruit wilde. Ze heeft gelukkig geen koorts. En gisterenochtend en vanochtend at ze haar ontbijt ook slecht, omdat ze heel gestressed was. Dat was dus al voor de enting. Begin me een beetje zorgen om haar te maken :\ Bel iig de springles van donderdag af, en we zien maar of we zondag weer crosstraining kunnen rijden.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:19

PB: we gaan binnenkort beginnen met de 3 jarige Cartano van ons :) (schimmel in mijn profiel). Weet niet wanneer die klaar is voor de wedstrijden (sofie ging wel erg makkelijk allemaal). Maar hoop hem wel te kunnen starten als ik terug kom van thailand (eind Juni). Hij gaat in november te beleren en dan kan ik m nog paar maanden wat rijden, dan neemt m'n vader hem 2 maanden over (aangezien ik dan in Thailand zit). Als ik terug kom gaan we kijken hoever hij is en of ik al wat kan starten hier en daar.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:29

kimdepim schreef:
Ik ga voor gorssel nog even naar Roden te trainen, en op ons clubterreintje. Het gaat voornamelijk dat ze de waterbak nog een paar keer ziet.

Ik was vorige week nog in Roden te 'trainen'. De waterbak staat droog dus daarvoor hoef je het niet te doen. En het gras rondom het kleine stukje aan hindernissen a.k.a. verrot hout is de hele zomer volgens mij al niet gemaaid. Dus om naar Roden te gaan raad ik je af, tenzij ze ineens alles gaan opknappen en nieuwe hindernissen bouwen.

Ik heb vandaag verder mijn vrije dagje besteed aan shoppen. Veel in de opruiming gekocht. Een mooie sportieve O'Neill jas, spijkerbroek, 2 blousjes, een vestje van Le Coq en Nike sneakers. Dat alles voor nog geen 200 euro :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:45

@ kim: je mag idd eeuwig B blijven als je maar 1 startkaart hebt. Je had dus nog niet naar de L gehoeven... Leuke foto's overigens van Sofie!
Ik wou trouwens dat de L bij ons zo laag stond.... Ik geloof dat ik alweer moet gaan verhuizen :+

@ snoekiej: wat balen van Vorstin. Reageert ze altijd zo heftig op de enting? Ik heb daar nog nooit last van gehad en kan altijd rustig trainen als ik dat zou willen.

Over nieuwe paarden gesproken. Vanaf eind sept komt onze 4 jarige rubiquil ook hier waarsch. Veulen is er dan af en dan kan ik haar gaan zadelmak maken. Waarsch moet ik dus stoppen met Zoë.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 18:11

Rowo, geld dat ook als je 18 ben en met je pony tussen de paarden start? Ik zit er aan te denken te gaan starten als Amber trailermak is (nu is het elke keer oorlog met laden) maar het beestje is maar 1.35 dus wil niet door moeten stromen naar L of zelfs M...
Kim, ik heb gemist wat er met Loempia is gebeurd?!
Corien, sterkte met je ex-verkering..

Korte samenvatting van Noorwegen;
Ik ben met mijn schoonfamilie naar 3 weken met de campers naar Noorwegen vertrokken. We hebben veel gereden, veel bergen, bomen en watertjes gezien. We zijn via Duitsland-Denemarken met de boot naar Noorwegen gegaan. Eerst een dagje in Arhus rond gelopen en gekeken en toen met de boot naar Noorwegen. Daar hebben we flink door moeten rijden, want de vriendin (Moniek) van de broer (Ingmar) van mijn vriend (Wenze) is met het vliegtuig later gekomen. Van camping naar camping gegaan en een hoop gedaan. Hieronder een lijstje;

- Raften op een smeltwaterrivier
- Kanoën op een Fjord (en een zeehondje gezien :+:)
- Op een gletsjer gewandeld
- Gewinkeld in Bergen en Oslo
- Op bezoek bij de vrienden van mijn vriends opa en oma, extreem lieve mensen

Veel gedaan dus, veel gezien, veel geleerd.
Mijn vriend en ik gaan nu zeker volgend jaar samen wonen, want na 1.5 maand vrijwel fulltime samen te zijn is het helemaal goed gegaan en heeft het al mijn twijfels weggenomen!

Dat bijlezen ga ik toch nog maar niet doen, want dat zijn zo'n 60 blz.

Ik ben vandaag voor het eerst naar mijn nieuwe hoge school geweest, moest een NL en EN toets maken, om aan te tonen dat ik dat kan (ik heb toch niet voor niks mijn havo diploma?) en heb de rest van de week introductie.

Ik zit in dubio of ik wel BB-pony's Lisse moet gaan rijden.
Crossen ging de vorige keer onwijs lekker, maar omdat we zo'n problemen hebben gehad met de trailer heb ik eigenlijk niet zoveel zin meer (dit keer krijgen we zeker weten ook problemen). Het is ook kermis bij ons (waar dus constant feesten zijn) wat de allermooiste week van het jaar is.

Al met al zit ik dus nog te twijfelen; of een uur staan kloten met de trailer, 5 minuten een lekkere cross rijden en weer een uur staan kloten, de avond van te voren vroeg naar bed (de een a mooiste avond van de kermis) en dus veel missen, en overdag veel missen (omdat ik zolang bezig ben met laden)...

Bovendien heeft Amber in de 3 weken dat ik op vakantie ben geweest ongeveer maar 5 a 6 keer echt gelopen, en ze heeft een behoorlijke buik. Ik zou keihard moeten trainen twee weken om haar conditie weer op peil te krijgen..
Ik denk dat ik volgend jaar mijn kans maar grijp..

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 18:11

Rowo: Het lijkt inderdaad erg laag op de foto's. Ik vind trouwens op foto's alles lager lijken :=. Maar in het echt stonden er toch wel beste sprongen :).

Rosalie: Oh dat is jammer. Ik wou juist de waterbak even oefenen. Hmms.. dan maar even ergens anders iets opzoeken.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 18:14

@ Rowo, Vorstin had 2 jaar geleden met de Rhino enting ook al wat, toen had ze een hele dikke borst en liep ze een halve week stijf. Misschien komt het ook omdat ik de dag voor de enting een cross gereden hebt, dus ze ook al vermoeid was.

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 19:38

Goedenavond,
lees net ff bij
bb@feli
mistid@feli
ik heb niet veel tijd dus,

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 20:15

caroline: ik kan zaterdag niet heb concour en zondag heeft ie meestal vrij.. dus ga dan tog morgen avond wel.. ;)

nog even 1 vraagje ik weet er zijn al heel veel discussies over maar ik twijfel heel erg.. wat zal ik doen,

1 set style's crossbeschermers of 1 set dalmar's luchtgekoeld beschermers kopen?

wie heeft er tips.! ;)
Laatst bijgewerkt door marielle123 op 25-08-09 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 20:42

Kim ziet er goed uit meid!!!
Snoekiej balen van je paardje :(
Vief dat jasje :9

Dat is wel handig om te weten dat (ik) dus ook gewoon voor altijd B mag blijven rijden met mijn paard? :)

Heb heerlijk gereden vanavond, veel geschakelt :) hij was erg braaf.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 22:34