Net terug van dressuurselectie. Ik kon alleen maar lachen in de baan, ze vond alles spannend. Vloeide gelukkig snel af en het ging redelijk. Alleen overgangen galop-draf zijn TE erg Had al met al 194 pnt, maar weet nog niet hoe ik geëindigd ben. Heb geen 2e proef gedaan en pas daarna was de prijsuitreiking. K hoor het straks wel.
@ pb:zouden mensen dat doen dan? L + 11 aan vragen? Kan me niet voorstellen?
Hahaha oh nee echt niet. Rijd deze winter alleen de selecties dressuur en ga verder alleen maar springen. 10x mooier Mooie is wel dat je mooi zakcentje verdient.
@ corrienr: Jahh gaat gelukkig al beter, weet morgen weer nieuwe waardes maar mag in principe deze week weer rustig opbouwen.. Vandaag rustig wat gelongeerd maar mevrouw was behoorlijk fris Niet zo gek naar 2 weken heel braaf hand stappen
TG: ‘t Is nog een klein beetje gelukt.. Blijft helaas een ramp voor me Tess: Lekker dat je een dagje vrij was Nog wat opgeschoten met je schoolwerk? Kim: Fijn dat je een lekker weekendje gehad hebt! Slaap lekker Biem: Alvast veel plezier!! Rowo : Goed man Gefeliciteerd!
Vanochtend om half 10 op Wolles geklommen. Echt even fanatiek gereden Toen snel naar huis om op tijd op de uni te zijn Vanavond gezellig met 3 vriendinnen gegeten en ga zo lekker slapen. Morgen weer een lang dagje college's
Luxket: succes met je examens vandaag! Rowo: goed hoor! Gefeliciteerd met je wp en prijs! Vief: ja was wel lekker Ja ben goed opgeschoten, scheelt weer voor de rest van de week BVW: jeetje zeg wat ontzettend naar zeg....
Gister dressuurles gehad en dat ging wel goed Ben alleen weer helemaal terug bij af omdat ze een tijd stil heeft gestaan vanwege d'r blessure.... Weer lekker tegen de hand enzo, maar da's weer een mooie uitdaging Komt wel weer goed! Zo naar school van half 10 tot half 5.
Goeiemorgen! @Rowo: Mooie punten en gefeliciteerd met je prijs! @BVW: Balen dat je verkering uit is, zag je het aan komen? @Vief: Klinkt als een productieve dag! @Luxket: Succes met je examens.
Ik had vanmorgen behoorlijk moeite om uit bed te komen het was nog zo lekker warm. Uiteindelijk er toch maar uit en nu dus weer op stage aangekomen.
Goedemorgen, Ben nog niet helemaal wakker. Ik heb vandaag moeite om op gang te komen
Mandy, goed gedaan en gefeliciteerd met je 2e prijs bvw, dat is echt sneu voor je. Heleen, veel plezier met je springles Luxket, fijn dat het weer beter met je paard gaat Tezz, dat is echt een lange schooldag