sgwrijdster: inderdaad, na de havo kun je altijd nog vwo doen! Zo heb ik uiteindelijk ook vwo gehaald, dan doe je er maar 1 jaartje langer over.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
andrea16 schreef:HBO-uni kan natuurlijk ook. Alhoewel je (als je HBO gaat doen na je VWO) wel voordeel hebt, mij gaat het nu een stuk makkelijker af dan klasgenoten van de havo. Dat is natuurlijk niet altijd zo, er zijn ook genoeg havisten die het ook makkelijk afgaan. Maar je merkt dat de manier waarop je leert en verslagen maakt gewoon anders is. Wel handig!
miss_jumpy schreef:ik heb als havist 1 her gedaan in 4 jaar hbo maar ja, ik vond de havo ook al vrij simpel!
andrea16 schreef:miss_jumpy schreef:ik heb als havist 1 her gedaan in 4 jaar hbo maar ja, ik vond de havo ook al vrij simpel!
Dat bedoelde ik dus, er zijn ook genoeg havisten die het ook makkelijk hebben op het HBO
floor01 schreef:MJ: heb jij in Wageningen een master gedaan?
miss_jumpy schreef:ja snoekiej, ik ga jouw punten optellen![]()
Hoe laat moet je?
Kom je wel even gedag zeggen??
Snoekiej schreef:miss_jumpy schreef:ja snoekiej, ik ga jouw punten optellen![]()
Hoe laat moet je?
Kom je wel even gedag zeggen??
Da's gaafIk moet om 10:07 en 10:30, en zit je gewoon bij het secretariaat? dan zie ik je wel met aanmelden denk ik, of ben je er om 9 uur nog niet
?