Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik herken het

Morgen maar weer de DA erbij! Vnvd nog maar een keerjte controleren en morgenvroeg! 
Hilde_ schreef:Ik vind t ook vroeg, maar heb morgen 2 belangrijke toetsen. Moet dus wel fit zijn
Trusten!
Nickeltje schreef:Ik heb kind en jongere. We moeten erg veel werken uit het boek ''Practical Peadiatrics'' van Robinson en Robertson.
Ik vind het een erg slecht boek. Heel gericht op Australie en we hebben al erg veel fouten gevonden. Ik zoek dus over alles wat we moeten kennen mijn info bij elkaar op huisarts standaarden en in de andere boeken die ik heb...

renskek schreef:Ik word morgen al geopereerd. Moet om 8 uur in het ziekenhuis zijn. Best snel gegaan!

Toen lekker gereden. Hij moet nog steeds actiever worden. Nou en toen gingen hun springen en toen lag er een balkje alleen dus ik denk nou daar kan ik wel over stappen. Ja mooi niet dat hij wou. Na lang prutsen en een paar tikken met de zweep er over. Met een noodsprong. En de keer erna met een wat normalere sprong! Dus ga dat nu thuis maar even meenemen!
Hij is wel knap geworden. Morgen heb ik weer voor het eerst les met hem.
Het is hier op bokt een beetje aan het inkakken...
. Aangezien ik al voor lig op schema, doe ik de rest van die vervelende eieren en larven morgen wel
.
Springles ook, maar dan een speciale puppyles
Ben benieuwd hoe die dat aanpakt.. Het is wel gewoon 'thuis'
Ook de giga-oxer van +-50 cm deed hij braaf!! Het word echt een goed paard!