Antonius schreef:Katharina: merk je eigenlijk nog iets aan je paard of is hij weer helemaal zichzelf?
Hij is nogal wispelturig, dus moeilijk te zeggen wanneer hij echt zichzelf is. Vandaag op de springles was hij nogal lui. Ik probeer de laatste tijd af en toe zonder zweep te rijden (niet dat ik daar iets mee moet doen, maar gewoon door die vast te hebben is hij al meer voorwaarts), en had het daar vandaag echt lastig mee. Uiteindelijk hem effe laten crossen en daarna was hij beter wakker en beter aan de hulpen. Soms kan hij net heel zenuwachtig en hevig zijn. Dus ja, moeilijk. Na 2x goed bloedonderzoek zal ik ondertussen maar geloven dat hij helemaal genezen is zeker.
Ik denk niet echt dat er veel spanning weggaat doordat er auto's over rijden, vermits die rubberen banden niet geleiden. Denk dat dat gewoon tijd nodig heeft dat die spanning via de grond weg kan vloeien. En blijkbaar staat er sowieso een wisselspanning op, waardoor je een schok krijgt als je 2 rails tegelijk raakt.
Top Varekaj dat je weer doorzet!
Florence waar ben je gaan zwemmen? Goed dat hij het zo leuk vond! Veel beterschap!