@ Leli mams is idd ook knap maar Rebel vind ik minstends net zo leuk! Bah dat je nu nog zoveel werk hebt
@ Moo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

op naar het m zit dat kl*te wijken ook niet in
Is dat bij jou in de buurt?
bvw schreef:Ik heb je uitgenodigd als vriend bianca!
...ja...dduuuhhhhh..... 

Ik zou het er bij laten denk ik en gauw opzoek gaan naar een ander. Denk dat als hij er nu al zo'n potje van maakt het er niet beter van wordt als je hem erop aan gaat spreken...
En ook lekker dat je thuis sowieso wat kunt werken, naast natuurlijk lekker de paarden rijden, leuk hoor 

Heb een heerlijke dag gehad en lekker met mijn papa naar Wolles geweest. Net als vroeger hihi
Papa heeft Woll eerst een halfuur losgereden in de binnenbak (had echt al een poos niet meer gereden) en daarna wat proppen ingedraaid en kon ik lekker wat gaan springen in de springwei. Ze had er wel lol in en was goed om weer even te oefenen
Doen we gewoon echt te weinig en heb mezelf echt voorgenomen om na mijn vakantie op zoek te gaan naar les, want wil straks graag L gaan starten en daarvoor moet nog wel even wat getraind worden. Daarna lekker met paps en vriendje uit eten geweest en nu lekker op de bank. 

ik ben hard aan t smeren, maar het helpt niet genoeg!