Hier bewolkt, maar geen regen.. Ook wel errug heerlijk is dat de dazen bijna weg zijn en de paarden weer dekenloos de wei in kunnen.
@ sue: volgens mij heb ik iets gemist: prinsessenveulen?
viefdepief
Geplaatst: 25-08-09 08:42
Morgen
Hier wel droog maar grijs...
Rowo: Wat het leuk? Het zijn inderdaad mijn sieraden.. Lotte: Klinkt gaaf Veel plezier nog. Hoop dat het beter weer wordt!
Eten met de eerstejaars was leuk gister Gingen naar Buurse (gehucht bij de Duitse grens waar je of geen bereik hebt of een Duits netwerk ) en hebben bij de pannenkoekenboerderij gegeten!
Naar buurse Zelfs ik kom daar nooit! Je hebt net de zomerfeesten gemist, die waren dit weekend En jeeutje wat een sieraden
Intro was leuk, maar veel minder mensen dan verwacht. Wel volgend jaar weer, was net een dancefeest
viefdepief
Geplaatst: 25-08-09 08:47
Haha ja dat hoorden we idd Fijn dat het leuk was op de matige opkomst na
Ik ga eens even mijn bureau opruimen. Komt zo een vriendinnetje ontbijten hier. Mijn aanbod was meer een grapje maar geloof dat ze zo echt met een pak vlokken op de stoep staat
Zondag mijn sgw debuut met Lasko gehad in Wieringerwerf. Dat ging erg goed. Dressuur: 201, springen ging foutloos en erg fijn en de cross ook foutloos Wel wat tijdfouten, maar dat vond ik niet zo erg voor de eerste keer.
gister naar les geweest met de merrie, die heeft helemaal geen moeite om bij het veulen weg te gaan! Ze zal wel denken, lekker rustig Het veulen vnd het ook niet erg, hij bleef gewoon met oma en ome erik (het andere veulen) in de wei. Toen we wegreden naar de manege stond hij mooi met erik te stoeien! En de merrie liep ook nog eens super
Jetske
Geplaatst: 25-08-09 09:19
Nou er waren wel 3 bonte op het terrein (1 paard, 1 epony en een ja wat zal het geweest zijn .. C denk ik) Volgens mij stonden jullie niet zo heel ver van ons vandaan met de trailer. Ik heb jouw paard iig langs zien stappen in de berm.
Bianca; mooi dat het zo goed ging, zowel op de les als met het veulen in de wei. Balen trouwens dat de andere DA iets anders zegt.. Jetske; mooi dat het zo goed ging, super! Vief; wel lekkere pannenkoeken daar
Fijn dat het zo goed ging Jetske! Ja, Toen ze bij ons een peesblessure hadden keken we ook eerst zelf of het al goed/beter ging, voor we naar de DA gingen voor controle