Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Hij had het over een spiertje dat verrekt of gescheurd is. "..." Andere optie is dat hij zich gewoon heeft oversprongen. Heb poeders en een zalfje gekregen en het gaat al een stuk beter. Nou ja, de grootste zwelling is weg, nu voelt het als een soort van kabel die in dezelfde richting loopt als de singel zou doen. Nog niet rijden dus..
Als iemand een logische theorie heeft (Floor of een van de andere medici??) ben ik erg benieuwd want ik vind het een beetje vaag allemaal....
squid schreef:Ik denk dat ik hier wel iets over wil zeggen...als het aanvoelt als een soort van kabel, dan kan dat zijn dat het spieren zijn die "hard" zijn...spieren lopen namelijk altijd in banen. Als je zelf een spier verrekt (of overbelast hebt) wordt hij daarna ook hard...Lijkt je dat niet een waarschijnlijke mogelijkheid? Ook het feit dat de zwelling al minder is wijst in die richting...maar ja ik ben geen dierenarts natuurlijk...
Citaat:En Wallaby....??? hoe kom je daar in vredesnaam aan? Zijn er mensen die zo'n dier als huisdier hebben???