Nou, ik gisterenavond lekker voor de tv. Het was al donker, dus het springen moest zo onderhand wel beginnen. Alle zenders afgezapt; alleen maar domme programmas'. Uiteindelijk blijven hangen bij een lamme film op net5. En elke 5 minuten terug naar de Duitse zenders gezapt. Maar steeds niks erop. Tennis op Eurosport, voetbal op de Nederlander. Grrrr! Ik bedoel, als je toch zoveel kans maakt op goud dan zend je dat toch uit?
Uiteindelijk rond kwart voor 11 ofzo ben ik in slaap gesukkeld op de bank. Om 5 over 11 weer wakker en toch maar naar bed gegaan. Daar even de tv op de slaapkamer aangezet. Wat denk je??? Op de Duitse zender was nog net het interview waarbij ik hoorde dat de Duitsers een medaille hadden (welke zeiden ze er niet bij).
Vanmorgen op het journaal werd er dan in 5 seconden gezegd dat Nederland goud had. Ben wel pissed!!
Scum: ik heb de hele tijd Studio Sport gekeken. Eerst lieten ze de foutloze rit van Dubbeldam zien, daarna gingen ze live over. En ze hebben de reacties/interviews ook laten zien.
Raar Scum!! Stomme duitsers ! Hahaha! Maare ik ga weer, men les is zo afgelopen! Misschien tot vanmiddag! Van het weekend zal ik er weinig zijn: helpen met bloemencorso!! Der staat zo'n tent naast ons huis namelijk Hahaha!
Ik heb niks gezien, maar super dat ze gewonnen hebben zeg!!!!
Ik zal zo laatste wit op mn karretje smeren..dan is ie eigenlijk wel klaar vind ik.. En ff rijden en dan snel verslag op school dumpen .
Morgen begrafenis en mn tante zit te zeuren over kleding..wil dat we in rok komen. De koekkoek..gaat meer om de kleren dan om wie je bent volgens mij, lichtelijk gestressd allemaal..
sterkte PC. Een begrafenis is naar, maar helpt vaak wel om die eerste loodzware periode samen af te ronden. En ik zou gewoon gepaste kleding aantrekken waar ik me prettig in voelde.
Ik heb ook alles gezien gisteravond, was echt mooi Kijk toch veel liever naar saaie Duitse intervieuws dan naar zo'n Nederlandse verslaggever die er geen hol van snapt
Net nog even gereden. Sam was stout maar later ging het wel beter. Voor de rommelmarkt zijn ze allemaal spullen bij de boerderij aan het verzamelen. Dus veel te koekeloeren, hierdoor was ie in het begin dus super afgeleid, maar later ging het gelukkig wel beter!
Uk staat weer gevlochten en gewassen op stal, vanmiddag wedstrijd, L2 debuut Ze was strontvervelend met vlechten, hele tijd met het voorbeen meppen. Totdat ze ineens op mn teen mepte..
Had vanochtend een uitruk van de brandweer, dus toen m'n pieper ging, snel richting kazerne gereden. Wat denk je, staat de politie te controleren! Oepsie ! Toen ik ze 100 meter verder zag staan was ik al te laat, ze hadden me al vastgelegd. Dus ik aan de kant, bleek dat ik 68 had gereden waar ik 50 mocht . Heel rustig weggetje overigens. Goeiemorgen zegt ie, of nouja, ik weet eigenlijk niet of het zo'n goede morgen is voor je ! Toen voelde ik de bui al hangen natuurlijk. Maar gelukkig was het een aardige politieman dus toen ik zei dat ik een uitruk had van de brandweer mocht ik weer doorrijden. Maar niet zo hard zei die nog! En op dat moment kwam een collega van de brandweer me met een rotgang inhalen, haha . Nou gelukkig was oom agent dit keer wel aardig, we hebben nog even naar hem getoeterd toen we even later met de brandweerauto voorbij kwamen. Bleek overigens loosalarm te zijn. Daarna zou ik een van de appartementen schoon gaan maken, dus ik kwam daar binnen, bleken ze er allemaal nog te zijn! Wat komt u doen? Komt u schoonmaken? Nou das wel makkelijk, hoeven wij dat zo niet te doen, maarre we zitten hier nog een week hoor? Dus toen heb ik ze nog een fijne vakantie gewenst en ben ik weer naar huis gegaan . Is dat ff een meevaller! Ga vanmiddag m'n stal maar winterklaar maken denk ik, die ziet er niet uit momenteel!
Die van mij wil je waarschijnlijk niet, die is zo gek als een molen! Jammer dat Tino een blessure heeft, wens hem maar beterschap van me ! Waar zijn de Rabodagen eigenlijk?
Druk middagje Hilde! Veel plezier in ieder geval en doe je best op wedstrijd!