Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?!
?! Hahaha!
! Hahaha!
Hahaha!
.

! Toen ik ze 100 meter verder zag staan was ik al te laat, ze hadden me al vastgelegd. Dus ik aan de kant, bleek dat ik 68 had gereden waar ik 50 mocht
. Heel rustig weggetje overigens. Goeiemorgen zegt ie, of nouja, ik weet eigenlijk niet of het zo'n goede morgen is voor je
! Toen voelde ik de bui al hangen natuurlijk. Maar gelukkig was het een aardige politieman dus toen ik zei dat ik een uitruk had van de brandweer mocht ik weer doorrijden. Maar niet zo hard zei die nog! En op dat moment kwam een collega van de brandweer me met een rotgang inhalen, haha
. Nou gelukkig was oom agent dit keer wel aardig, we hebben nog even naar hem getoeterd toen we even later met de brandweerauto voorbij kwamen. Bleek overigens loosalarm te zijn.
. Is dat ff een meevaller! Ga vanmiddag m'n stal maar winterklaar maken denk ik, die ziet er niet uit momenteel!

Hilde_ schreef:Mijn oom gaat vanmiddag trouwen, eerst daarheen, en dan nog op wedstrijd

?? 
! Waar zijn de Rabodagen eigenlijk?