[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:03

Ik ben toegelaten op het JCC :D . Vriendinnetje van mij ook dus helemaal blij :)
Bijlezen wil niet zo best op m'n foon, dus dat doe ik thuis even

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:05

Krijg nou wat... Ik kijk even op de vernieuwde mijn KNHS. Staat er ineens huidige stand voor dressuur L1+1. Bel ik er naar toe, zeggen ze dat die stand klopt . Nou ik heb al mijn coupons nog, ze veranderen het maar. Ik stond verdorrie 2/ 3 weken terug op de oude site nog op L1+11... Heb zaterdag mijn L2 debuut. Gezeur. :(

Dus als je van 1 vrijstelling hebt hoef je het andere ook niet te doen? Heb springen 2 volgens mij vrijstelling, hopelijk dan ook dressuur 2. Wat een gedoe zeg, denk dat ik er nog maar niet aan begin. Als je al die andere modules zoals longeren en verzorgen ook nog moet doen... Doe denk ik eerder maar een jurycursus.

Fijn Mirthe. :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:11

nee, je moet in de vooropleiding 1 * rijden op niveau en 1 * op niveau 2. Maar daar kun je dus vrijstellingen voor krijgen. Maar als je bv wel dressuur 2 vrijstelling hebt, maar nooit hetbt gesprongen moet je wel springen 1 examen doen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:13

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:17

Sann je kan mailen voor een uitdraai van je punten. Dat is een schema, staat precies in welke wedstrijd hoeveel punten je gehaald hebt.
Dan kan je voor jezelf zien wat er mis is en welke coupons je moet laten zien, of komen zij er misschien achter dat het inderdaad niet klopt.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:21

Dames, help... Is het warm genoeg om de paarden zonder deken te laten?
Ze staan nu lekker te zonnebaden en wilde de dekens vanavond weer op doen. Maar kan ze morgen niet af doen, en met 18 graden is het te warm voor een deken.
Overleven ze een nachtje zonder deken? Wel op stal, geisoleerd dus echt koud zal het niet worden..

*paardjes zijn geschoren, hebben dus niet echt veel vacht
Laatst bijgewerkt door daNiielle_ op 21-03-12 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:26

Danielle, bij ons hebben ze al een paar dagen de dekens af...

Over dat mijn KNHS, ik wilde daar ook gaan kijken voor mijn punten, of die wel klopten, maar ik moet helemaal een nieuw account aanmaken. Klopt dat wel? Ik heb voorheen ook altijd in kunnen loggen namelijk.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:06

Ik heb even gekeken en kan gewoon inloggen. Tis wel erg gaaf geworden hoor!
Ik ga vrijdag op vakantie en denk dat ik de paarden dan een ongevoerde regendeken op gooi. Dan hebben ze een dun jasje aan, dat hopelijk overdag niet te warm is!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:09

Hee het is helemaal nieuw, nog niet eens gezien.
Rechtsboven staat heel klein ' inloggen'.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:15

Oke die nieuwe MijnKNHS is echt een grap... Ik ben met springen ineens L en met sgw B+2 (en ik ben officieel spr B+8 en sgw nog niets) :') Ik heb dus van alles cadeau gekregen van de KNHS.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:16

de mijne klopt prima. hebben jullie al gezien dat je je oude resultaten van eerdere startkaarten kunt zien, en ook de resultaten per wedstrijd?

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:17

Wat leuk dat zelfs mijn hele oude standen (NKB-ponytijd) er bij staan! Handig ook, want ik had echt geen flauw idee meer wat ik nu precies met welke pony geklasseerd was. Ik wilde dat eigenlijk nog een keer opvragen maar was bang dat dat met de overgang NKB-KNHS verloren was gegaan.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:19

Hee wat grappig dat je nu zoveel kan zien...Had hiervoor een pony, die startte ik zelf in de Z.
Verkocht op een leeftijd dat je zoiets niet echt kan verwerken, nu uit het oog verloren.. Kan je via dat nieuwe mijn knhs ineens zien wat ze vroeger met andere ruiters gelopen heeft.
'Ons manege paardje' blijkt een beste dressuurknol geweest te zijn. Was altijd al benieuwd wat ze vroeger gedaan had en of ze nu nog wordt gestart.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:23

Mistid super dat je aangenomen bent

Verder hoef ik over kootwijkerbroek niet na te denken. Ik weet niet wat de roosteraar tegen me heeft maar ik heb nu voor de 2de week op rij een *piep* rooster en mag dus dinsdag van kwart over 10 tot kwart over 2 komen.

Ferrose heeft vandaag wel heel braaf gesprongen in de springles. Ze reageert nog niet altijd even perfect op mijn been nu ik geen sporen aan heb maar ze blijft wel doortrekken dus voorlopig maar zo springen

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:38

Zo nachtdiensten zitten er weer op :)

@ FE gefeliciteerd! En je bent zo "oud" als je je voelt ;)
@ Mootje, Hahaha dat doe ik nooit op vakantie hoor! Wat ben ik jaloerssssss op je!!
Lekker genieten daar!
@ Mistid succes!!
@ Leilaardje schept een hoop verheldering :P
@ Kris er zijn wel speciale mensen om te ruimen maar de politie krijgt altijd als eerste de melding!
Wij doen altijd met zulk soort dingen de 1ste opvang! Niet altijd prettig maar kan er gelukkig tegen!

Ga m'n vlug aankleden en met Max naar de duinen! Of het strand???!
Zien we zo wel!

Heb trouwens ook een bontje en dat gaatjes ding ook! Das echt een super fijn ding!
Lekker ademend ook!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:39

Deze loser leest net pas dat je aangenomen bent Mistid!
Toppie +:)+

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:41

@ Anthea, zo das lekker :P
@ Danielle das ook nog eens leuk om te weten!
Ik ga meteen ff kijken

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:43

Lielle schreef:
de mijne klopt prima. hebben jullie al gezien dat je je oude resultaten van eerdere startkaarten kunt zien, en ook de resultaten per wedstrijd?

ja dat is best handig! Kan nu precies zien wat in wanneer ik volgens hun iets heb gereden
Ook leuk dat je kan lezen wat de huidige standen van je vorige paarden zijn

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:15

hennydehart schreef:
Heb trouwens ook een bontje en dat gaatjes ding ook! Das echt een super fijn ding!
Lekker ademend ook!

Gaatjesding?! :o?

Zal zo eens kijken wat de KNHS met mijn standen heeft gedaan.
Lekker gereden in het zonnetje. Straks een culinaire uitspatting bij een van de beste restaurants in H'sum, vanwege mijn moeders verjaardag.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:22

Idd leuk dat je op mijn knhs kunt zien met hoeveel, en welke paardjes je een startkaart gehad heb, wat je daarmee bereikt hebt, en hoe het ze verder gegaan is. Onze oude leermeester is nu voor de 5e(?) keer Z. Beestje zal nu 20 zijn. Staat genoteerd als Z1+6.
Maar jongste hier had ook 2 punten in de dressuur kado gekregen, maar die zijn er weer vanaf.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:23

Ik had gehoopt op een wp B springen cadeau maar die heb ik niet gehad :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:26

Kan idd ook zien dat Nudine nog B+7 is geweest met bijrijdster :D
Leuk, de standen kloppen verder ook prima.

Eetse Sim en gefeliciteerd!
Mirthe, toppie!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:28

_Sim_ schreef:
hennydehart schreef:
Lekker ademend ook!

Gaatjesding?! :o?

antislip matje denk ik

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:29

Gaatjesding is een bepaald gelpad denk ik. Zo een zonder hoes eromheen.
Mijn KNHS heb ik al een jaar niet meer ingelogd, dus uiteraard ben ik mijn inlogcode kwijt :roll: Ben wel benieuwd of de mijne klopt, dus heb een nieuw wachtwoord aangevraagd.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:45

De KNHS site snap ik niets van. De Vos staat op L2 + 4 dressuur (dat is ie idd met zusje), op hoogste en huidige. Kino staat op ZZ + 8 springen als hoogste + huidige, terwijl zusje er nu echt B + 11 ofzo mee is. Ook mijn oude valkje schijnt nu gestart te zijn (met wp's en prijzen) met het nieuwe ruitertje, maar daar is helemaal niets over te vinden.
Mijn hoogste springstand paarden is M+2 maar volgens mij was dat M+5, maar die is bijgewerkt op 8-1-2012, terwijl ik in mei 2011 voor het laatst M paarden heb gestart.
Weet iemand waar dat cumulatief voor staat? Met Kino staat er 51,5, met Beau 8,5 en met Yoeri 0, dus het kan niet aan het aantal gestarte wedstrijden liggen :+

Dankjewel allemaal, ik ben ook echt wel blij ermee. Kwam ook eigenlijk alleen maar bekenden tegen daar dus dat is heel leuk. Volgens mij ken ik de helft van de leerlingen van de opleiding, zijn allemaal paardenmensen :+