[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:49

Het was inderdaad wel een minimeeting in Voorthuizen.
Itsme fijn dat het weer goed voelde

Mijn volgende springwedstrijd wordt 14 januari in Westervoort

Sim

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:51

Dank je mendy. Ik zie je op mijn filmpje idd aan de bakrand staan.
Fijn Joki, kun je voor die tijd nog een paar keer met je instructrice aan de gang en hopelijk kan het antwoord van Rob je ook wat duidelijk geven over vandaag.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:51

Wat gaaf dat jullie allemaal zo tevreden zijn over jullie cc dag! Ben zwaar jaloers ;)

Voorthuizen is best een eindje rijden maar de ring ziet er echt keurig uit. Toch maar eens die kant op dan

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:53

We hebben hier best een paar fijne lokaties om te springen hoor. o.a. Luxool in Nijkerk is ook heel fijn.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:56

Nijkerk ga ik in januari ook heen. Mijn voorlopige theorie wordt gewoon heel veel op cc gaan, ooit moet er toch een dag komen dat ik genoeg geluk heb en er maar 1 balk de grond raakt

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 19:57

Marijke ik ben ook een goed uur onder weg geweest en dat voor een rondje HC.
maar hier zat alles vol en wilde persee springen dit weekend.

Nijkerk wil ik ook graag nog een keer heen. Volgende week ga ik naar kootwijkerbroek (nog nooit geweest en moet ook nog alleen)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:57

De 21e is dat he Joki? Ben ik er ook.
KWbroek is ook mooi springen. Alleen om er te komen een beetje lastige weggetjes op het laatst.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:01

Ja de 21ste is dat, gezellig. Moet je je voor Nijkerk vroeg opgeven eigenlijk

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:03

Locatie is inderdaad mooi daar Sim! Wij hebben hier ook wel een aantal fijne springringen. Vind zelf Heeten, Gorssel en Markelo ( snorrewind) wel mooi. En voor binnen begrippen, ruim.

Marijke, wat ontzettend zielig is dat zeg! Al moet ik ook vaak horen dat bokt voor pennymeisjes is en waardeloos. Wij zitten gewoon in een leuk en gezellig topic hier!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:07

Ga je B of L starten volgende week Mendy? Ik ben er ook in Kootwijkerbroek, kan je helpen als het nodig is! Is kerstcc in Kootwijkerbroek volgende week, Kris van Gelder bouwt dan bijna altijd. Vaak technisch en aan de maat. Ook heel kijkerig voor veel paarden vanwege de versiering, veel lichtjes overal en ook rode doeken en groen overal. Fijn rijden daar, inrijden is alleen wel wat krap soms.. Waarom start je eigenlijk HC?
Nijkerk is vaak wel vol Joki, zou niet te lang wachten dus.
Ondertekst aangepast Sim. :P
Dat hoor ik inderdaad ook vaak Tientjeh, of dat ik geen leven heb omdat ik op bokt zit. Nouu, dat valt wel mee hoor. ;)
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 17-12-11 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:09

Ik heb net mijn volgende vakantie geboekt O:)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:13

San door jouw beschrijving baal ik weer een stuk minder dat ik niet naar kootwijkerbroek kan :=
Leuk Mo

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:15

goedenavond :)

Gefeliciteerd met je top debuut San :)

Dat klinkt goed Mootje!

MM, ik ben benieuwd wat daar eerst stond in je post.....

Paarden deden het vandaag allemaal top! Celeste was foutloos in de BB, in de B een balk. Het was allemaal nog heel spannend, maar ze was heel braaf. Zavira liep een hele fijne ronde in de B en was foutloos In de L een balk op de laatste hindernis van de tweede fase... Ging ook fijn.

Daarna nog naar oefenparcours geweest met de paarden. Violin en Sunny waren weer heel blij om een parcours te mogen springen volgens mij, ze deden beide erg goed hun best. Baila deed het ook super, wat een leuk beestje is dat. <3

Anyway..... ben dus nog steeds erg blij met mijn paardjes <3 (nu is de penny modus weer uit hoor ;))

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:15

Ik heb ze allemaal weg gehaald, zag de bui al hangen. Als er mensen nu niks meer van mijn posts snappen moeten ze maar een PB sturen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:23

Top dat de paardjes fijn gingen Renske! Heb je al veel animo voo Vio?

Marijke, heb je er al commentaar op gehad dan?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:23

Zo gauw omkleden en optutten en naar de verjaardag van schoonzussie. Gezellig bijkletsen.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:47

Vandaag een rondje ruitersportzaken in NH gedaan, eindelijk echt op zoek naar een nieuw jasje voor "jongste". In totaal 5 adresjes langs geweest en van die 5 waren er 4 die ik nog niet eerder gezien had. Van Slootdorp naar Wognum, en toen via Hoogkarspel naar de Middenbeemster en door naar de Rijp om uiteindelijk terug te gaan naar Hoogkarspel om daar een prachtig bruin/antraciet geruit kentucky jasje te scoren inclusief toebehoren in champagne. Vrij klassiek, maar heeeeeeel mooi. Die wordt morgen niet herkend op wedstrijd denk ik ;-) Daarna nog even door naar een kennisje die gisteren onverwacht opgenomen was in het ziekenhuis met minder leuke klachten, maar ze was net naar huis gestuurd voor een nachtje. Het merendeel van de zaken waar we geweest zijn vond ik best de moeite waard om nog eens langs te gaan.

Verder heb ik gelezen dat er iets vervelends is met een collega van Marijke,
dat de zogenaamde koper van Linardo bang is dat Kris "te" onaardig over haar/hem is op bokt.
Heeft Sim super gesprongen in Voorthuizen en Sannn ook en dat daar een kleine boktmeeting was,
dat Mootje na de wintersport een vankantie op (of is het in??) Cuba in het vooruitzicht heeft.
Kris ziek is en die wens ik natuurlijk beterschap, en meer is er deze ronde niet blijven hangen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:49

Joki, het komt wel goed hoor. Gewoon lekker zo door gaan, het kwartje valt ineens!

San reed echt een super net L rondje!

Mootje, lekker zeg!

Ik was foutloos in het L en 1 eraf in de barrage. In het M een balk op 2 maar eigenlijk een super fijn rondje. Ik denk dat ik 28 dec naar Kootwijkerbroek ga.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:58

Netjes Karen! Vond het jammer dat ik naar huis moest, nog gelukt met de trailer parkeren later dus? ;) Leuk dat je ook naar Kootwijkerbroek bent! Al zal je op andere dag starten. :) Is het niet ver rijden voor jou?
Lekker gereden dus Renske, top!

Ik heb lekker rustig gezellig avondje, tante komt op bezoek.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 21:41

uhm sim. leuk dat je dat vast zegt. ga ik zaterdag maar vast de route goed bekijken
sann ik heb me B opgegeven. Kris bouwt hier ook dus die parcoursen ken ik wel een beetje. Ik start hc omdat het de laatste tijd in de dubbels niet goed gaat. dus eerst zo maar vertrouwen krijgen. Dus mocht B heel goed gaan kijk ik of evt de L nog kan bijschrijven zoniet jammer dan. vertrouwen gaat voor. Dat het inrijden krap is ben ik al totaal niet blij mee dat is ook weer een rede waarom ik niet tot niet vaak bij ons in didam start
renske heeft lekker gesprongen
texelse mooi dat jullie uiteindelijk zijn geslaagd voor een jasje + overige

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 21:48

Maar Mendy, B hoef je dan toch niet HC te starten?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 21:49

Het duurde ook echt super lang! Het M begon 3 kwartier later dan de richttijd. In het L waren er 16 dubbel foutloos.
Uhm ik heb eigenlijk geen idee hoever Kootwijkerbroek is, Voorthuizen was 50 minuten.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 21:52

jantine jawel want ben al x M gestart dus moet ik dan wel hc als ik B wil starten

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 21:53

Ah oke, had niet begrepen dat je ooit al M had gestart.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 21:58

haha ja 1x. outdoor. toen ging het L zo fijn was ik ook 2e zei ik ga ook rondje M doen. daar had ik 2 balkjes op laatste lijntje.. maar nu gaan de dubbels weer klote vooral op 1 galopsprong (daar wil ok er 2 tussen doen)
dus ja eerst maar weer laag beginnen dan maar.