Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mootje schreef:Marjan heeft ons getipt
Die heb ik al een tijd niet gezien trouwens! Hopelijk gaat alles goed met haar.
Mootje schreef:Mijn zadelkamer is altijd op slot, behalve als het paard is opgezadeld en er dus geen zadel/hoofdstel meer in ligt.
Op mijn vorige stal zijn een paar jaar geleden beide zadels van mij gestolen. Met veel moeite wel uitgekeerd door de verzekering. Ik neem het niet mee naar huis (teveel moeite en geen plek om ze ergens op te hangen), maar inmiddels wel een sportatributen-verzekering, zodat ze nu sowieso verzekerd zijn!
rowo schreef:Okee thanks Mootje. Toch interessant om eens naar te kijken.... helemaal met die diefstallen de laatste tijd. Plus dat hier in de buurt tegenwoordig schuren worden leeggeroofd door Oost Europeanen.
En de paarden zijn hier niet verzekerd. Tegen niets geloof ik zelfs.
TeeGee schreef:Als ie op straat komt, valt dat niet onder je aansprakelijkheidsverzekering?
Mootje schreef:TG, Tot een bepaald aantal paarden en zonder bedrijfsmatig gebruik val je inderdaad onder je AVP als particulier, maar misschien dat Weule niet onder particulier paardeneigenaar valt!