[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 15:52

Kan je niet een stalgenoot charteren voor foto's EB? Dan heb je tenminste nog een beetje eer van je werk!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 15:57

Wat moet ik nou weer met foto's van dressuur :? :Y)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 16:00

Hoeft toch niet perse van dressuur te zijn ;) Kunnen ook portretfoto's van jullie beiden zijn :)*

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 16:07

IK hou niet zo van foto's waar ik zelf opsta, alleen spring en crossfoto's vind ik leuk :+ .
Hmm, misschien kan ik nog foto's maken van Bam los in de paddock, maar dan staan knotjes ook zo raar, bovendien ligt hij dan binnen 10 seconden midden in de grootste plas...
Ik ga wel gewoon rijden :j

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 16:11

De kippen zijn lekker Eef! Heb er 3 jaar geleden 4 meegenomen :Y) . Had 4 x prijs en 4 goed getrokken :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 16:23

hoe is het met je oma Lau?

ik ben net thuis van dressuurmutsen, Ukkie vond de ring wel spannend maar ze was heel braaf. Eerste proefje 181 punten en tweede, 2e proefje, waar de spanning al veel minder was, 192 punten en ook tweede. Ben dus thuis gekomen met een grote zak taaitaai, een speculaaspop en twee chocoladeletters, allemaal dingen die ik dus niet eet :D Maar vooral een heel tevreden gevoel, dat ze zich zo netjes gedroeg.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 16:32

Ja, ze heeft een infectie. Is dus nog erg afwachten. Ze is gewoon echt heeeel ziek.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 16:49

Middag :wave:
Hier is het de hele dag al super mooi weer. Heb vanmorgen een buitenrit gemaakt met mijn paard, die mocht even lekker over het land galopperen.

Lielle: Gefeliciteerd met je wp-en en prijzen. Mooi dat je zelf zo'n fijn gevoel had.
Laura: Nog even een spannende tijd dus voor jullie. sterkte :(:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 17:10

@ Lielle: mooie punten en leuke prijzen (al heb je er dus niet veel aan!)
@ Laura: hopelijk knapt je oma snel op!

_O- Dat filmpje! Jer zou echt NIET blijven staan (Snoek: denk aan Oudkarspel) , hij gaat echt keihard rennen als ik ernaast hang ;(
Hij was een lekker (gelukkig lief) bommetje, zo zonder haar. Hij bleef dus weer lekker doorgaan, maar wel braaf in de oefeningen gelukkig. Ook nog even met Nudine gewandeld, dus die was ook weer blij.
Het is hier ook koud, maar mooi. Echt herfstweer zoals ik het graag zie!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 17:31

Ha ha ha! Die man van het filmpje dacht "zitten blijven! zitten blijven! Een voet op de grond is einde wedstrijd"! Heel knap en superbraaf paard!

Lielle, gefeliciteerd met je wp's en prijzen en vooral met het feit dat Ukkie zich netjes gedroeg! Dat is de mooiste overwinning.
Lau, sterkte met je oma en je grieperigheid.

Hier is het ook prachtig (koud) herfstweer!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 18:00

Zoals beloofd, compleet met vlechtjes! :D
Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 18:13

Uber-schattig Noor!
Mis wel 2 grote bierpullen in jullie handen. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 18:13

_O- Noor! Jurkje is best kort!
Lielle, Gefeliciteerd met je punten. Welke klasse rijd je met Ukkie?
Lau, Hopelijk gaat het snel beter met je oma :(:)

Mijn paard had een redelijk dik been met vocht erin ;( Rijden was de eerste drie ronden drama en daarna liep hij als een trein. Daarna nog even plassen geoefend in de paddocks en longeercirkel!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 18:15

Wat balen dat het been van Cor weer zo dik is Mootje. Gelukkig liep hij er niet kreupel op. Tenminste, dat neem ik aan, anders had je niet gereden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 18:25

De eerste 3 ronden was hij niet 100% rad, maar echt kreupel kon ik hem niet noemen. En ik heb er maar 10minuten opgezetten. Na het rijden was het been weer dun en voelde minder warm aan.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 18:28

Bijzondere foto Noor :D
Sim, dat vond ik dus ook.
Mootje, Ukkie loopt nu L1 (ik mag geen B starten). Dat wil ik voorlopig nog even zo houden, als straks die spanning minder is, gaan we wel eens een klasse (of twee) hoger kijken. Maar nu kan ik er in de ring nog niet de helft uithalen van wat ze thuis laat zien, dus we blijven lekker in het L1 spelen.
Schiefelverhaal klinkt niet fijn :n

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 18:32

haha geweldige foto Noor :D

Mootje: Balen dat z'n beentje wat dik is.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 18:41

Vorstin zou ook niet blijven staan hoor :D Die vind dat gek, volgens mij springt ze zo opzij.
@ Noor, dat in Oudkarspel vergeet ik nooit meer := Ik schrok me kapot joh!
Ik heb lekker even twee uurtjes geslapen :o

@ EB, rijd ze!
@ Lielle, gefeliciteerd met je winstpunten! Netjes hoor :D
@ PB, dat is wel spannend met je oma :(:)
@ Anthea, fijn dat je lekker hebt gereden
@ Noor, lekker dat je fijn hebt gereden! Leuk die jurkje :))
@ Mootje, balen dat Corion's been weer dik is :(:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 18:49

KORT HÈ!! :oo
We kwamen ook nog tot de schokkende ontdekking dat het feestje BUITEN in een tent was (wel met van die gaskachels enzo), dus meteen een dikke legging eronder aan. Bierpullen hebben we niet gehad, gewoon aan een lekker wijntje ;)

@ Mootje: vervelend dat zijn been toch weer dik was.... -O-
@ Snoek: volgens mij trilt de grond nog steeds na in Oudkarspel ;) Lekker even een middagdutje!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 18:54

Had je er trouwens superhoge hakken onderaan of ben je in het echt ook zo lang ;)
Snoekiej, Hopelijk kan je vanacht wel slapen!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:32

Leuke foto Noor!!!
Balen Mootje dat orion's been weer dik was, hopelijk gaat het nu eht de goede kant op en blijft hij dun!!!
Lielle gefeli met wp en prijzen, ik vind het wel allemaal heeeeel erg lekker klinken ;) En een in de L1 prutsen vind ik ook altijd wel fijn, dan kan je daarna gewoon verder als ze er klaar voor is.

Ik heb net met beide paarden in de manege gereden, parcours stond er nog dus mooi even een oefenrondje kunnen rijden. Het blijft toch nog wel lastig om met zo'n groot kasteel in een binnenbak te rijden, wel fijn kunnen oefenen dus ik hoop dat ze volgende week normaal springt ;)

Oja helaas geen foto van mijn laarzen omdat ik alleen was :+ Ze zitten wel lekker en ik vind ze echt leuk <3

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 19:36

billy1 schreef:
Het blijft toch nog wel lastig om met zo'n groot kasteel in een binnenbak te rijden, wel fijn kunnen oefenen dus ik hoop dat ze volgende week normaal springt ;)

Ojee, Dat is waar ik ook bang voor ben met Corion, maar gelukkig is Reus nog een maatje groter :D

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:41

Ja en dan denkt ze ook nog dat het nodig is om van die enorme sprongen te maken.......
Maar met een kleintje vind ik het nog wel makkelijker, maar goed kwestie van wennen ;) Komt vast goed met jou en Corion!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:43

Mootje schreef:
Had je er trouwens superhoge hakken onderaan of ben je in het echt ook zo lang ;)

Beetje van beide ;) Ik haal de 1.75 sowieso wel, maar had nu ook nog wel een hak van 6 cm denk ik!
@ Dorien: lekker gesprongen dus!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:43

Mootje: Wat een tegenvaller dat het weer dik was -O- Hopelijk blijft het nu dun..
Shanouk: Lekker paardenweekend gehad dus :D
Noor: Geweldig jurkje :))
Lielle: Wat goed zeg! Gefeliciteerd :)
Dorien: Fijn dat je zo lekker gesprongen hebt! Gauw een foto laten maken hoor, ben benieuwd :D

Ik heb eerst met Oscar een rondje door het bos gemaakt. Zijn eigenaresse mee op mijn fiets. Hij was braaf dus dat is leuk om vaker te doen, kan ik er straks misschien ook alleen mee het bos in :) Daarna met Woll echt het bos in geweest. Die was even heel fris (had het vast koud :+) en toen ben ik er bij de weg maar even afgesprongen en met een luidsnurkend en dansend paardenbeest naar het zandpad gewandeld. Daar er weer opgegaan, ben ik gewend, gaat altijd goed, maar nu spoot ze er bijna vandoor toen ik net zat :+ Dus maar even gelijk gaan galopperen. Daarna was ze super braaf. Echt heel fijn gereden lekker veel aan een lange teugel. Weer langs het vliegveldje waar nu geen zweefvliegtuigjes maar kleine (motor)vliegtuigjes rondvlogen. Vond Woll wel interessant. Je kon tot 200 meter achter de landingsbaan komen ongeveer, niet dat ze daar gelijk al landen, maar ze komen dan wel echt laag over en dan staat ze braaf te kijken.

Afbeelding

Moest wel weer om haar lachen, op de heenweg galoppeerd ze altijd best wel rustig met vrij rechte voorbenen; modus: ik plant mijn benen in het zand en ik sta stil zegmaar :+ En je bent nog niet omgedraaid om weer naar huis te gaan en dan begint ze opeens te galopperen :D
Mijn stalgenoten hebben trouwens smakelijk gelachen om mijn scheerkunsten. Had woll haar manen voor vertrek keurig gekamd en ze vermoeden al wat, bleek namelijk een strookje vergeten te zijn :o Een niets met paarden hebbende vriend had helemaal een mooie.. Wat is dat groene? Heb maar bekend dat ik met de whiteboardstift het hele patroon had uitgetekend :+

Gelukkig is ze al grijs van zichzelf en valt het van een afstandje niet zo op :D
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 07-11-10 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt