Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kunnen ook portretfoto's van jullie beiden zijn
. Had 4 x prijs en 4 goed getrokken
Maar vooral een heel tevreden gevoel, dat ze zich zo netjes gedroeg.
Dat filmpje! Jer zou echt NIET blijven staan (Snoek: denk aan Oudkarspel) , hij gaat echt keihard rennen als ik ernaast hang
Noor! Jurkje is best kort!
Rijden was de eerste drie ronden drama en daarna liep hij als een trein. Daarna nog even plassen geoefend in de paddocks en longeercirkel! 
Die vind dat gek, volgens mij springt ze zo opzij.
Ik schrok me kapot joh!

Lekker even een middagdutje! 
En een in de L1 prutsen vind ik ook altijd wel fijn, dan kan je daarna gewoon verder als ze er klaar voor is.
Ze zitten wel lekker en ik vind ze echt leuk
Komt vast goed met jou en Corion!!
Hopelijk blijft het nu dun..

Daarna met Woll echt het bos in geweest. Die was even heel fris (had het vast koud
) en toen ben ik er bij de weg maar even afgesprongen en met een luidsnurkend en dansend paardenbeest naar het zandpad gewandeld. Daar er weer opgegaan, ben ik gewend, gaat altijd goed, maar nu spoot ze er bijna vandoor toen ik net zat
Dus maar even gelijk gaan galopperen. Daarna was ze super braaf. Echt heel fijn gereden lekker veel aan een lange teugel. Weer langs het vliegveldje waar nu geen zweefvliegtuigjes maar kleine (motor)vliegtuigjes rondvlogen. Vond Woll wel interessant. Je kon tot 200 meter achter de landingsbaan komen ongeveer, niet dat ze daar gelijk al landen, maar ze komen dan wel echt laag over en dan staat ze braaf te kijken.
En je bent nog niet omgedraaid om weer naar huis te gaan en dan begint ze opeens te galopperen 
Een niets met paarden hebbende vriend had helemaal een mooie.. Wat is dat groene? Heb maar bekend dat ik met de whiteboardstift het hele patroon had uitgetekend