Mootje: Wat een tegenvaller dat het weer dik was
Hopelijk blijft het nu dun..
Shanouk: Lekker paardenweekend gehad dus
Noor: Geweldig jurkje 
Lielle: Wat goed zeg! Gefeliciteerd 
Dorien: Fijn dat je zo lekker gesprongen hebt! Gauw een foto laten maken hoor, ben benieuwd 
Ik heb eerst met Oscar een rondje door het bos gemaakt. Zijn eigenaresse mee op mijn fiets. Hij was braaf dus dat is leuk om vaker te doen, kan ik er straks misschien ook alleen mee het bos in
Daarna met Woll echt het bos in geweest. Die was even heel fris (had het vast koud
) en toen ben ik er bij de weg maar even afgesprongen en met een luidsnurkend en dansend paardenbeest naar het zandpad gewandeld. Daar er weer opgegaan, ben ik gewend, gaat altijd goed, maar nu spoot ze er bijna vandoor toen ik net zat
Dus maar even gelijk gaan galopperen. Daarna was ze super braaf. Echt heel fijn gereden lekker veel aan een lange teugel. Weer langs het vliegveldje waar nu geen zweefvliegtuigjes maar kleine (motor)vliegtuigjes rondvlogen. Vond Woll wel interessant. Je kon tot 200 meter achter de landingsbaan komen ongeveer, niet dat ze daar gelijk al landen, maar ze komen dan wel echt laag over en dan staat ze braaf te kijken.

Moest wel weer om haar lachen, op de heenweg galoppeerd ze altijd best wel rustig met vrij rechte voorbenen; modus: ik plant mijn benen in het zand en ik sta stil zegmaar
En je bent nog niet omgedraaid om weer naar huis te gaan en dan begint ze opeens te galopperen 
Mijn stalgenoten hebben trouwens smakelijk gelachen om mijn scheerkunsten. Had woll haar manen voor vertrek keurig gekamd en ze vermoeden al wat, bleek namelijk een strookje vergeten te zijn
Een niets met paarden hebbende vriend had helemaal een mooie.. Wat is dat groene? Heb maar bekend dat ik met de whiteboardstift het hele patroon had uitgetekend 
Gelukkig is ze al grijs van zichzelf en valt het van een afstandje niet zo op 
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 07-11-10 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt