@corien: ta jij nou op de kleihoeve of niet?
@Snoekiej: Ah, sta je daar.. Die gaan verhuizen geloof ik.. Ook naar de Voorweg toch?
@Hilde_: En, hoe is je les gegaan?
@AntheaV: Nog even hard werken voor je protfolio dus!
@jipje_niekje: Mooi dat het interview leuk was.
@mistid: Mooi dat het rijden goed ging.
@_Noor: Wat balen dat dat paard is afgekeurd! Zo, dat filmpje van die afsprong

@gr_roos: fijn dat de merrie nog drachtig is!
@XxDamelzaxX: Mooie foto's! Vooral die 2e.
@peanutbutter: Leuke inkopen gedaan dus

@Mootje: Veel plezier alvast in Ermelo.
Goeiemorgen

Blegh, ik ben nooit zenuwachtig.. Maar voor mijn 1e cross zondag ben ik toch wel enorm zenuwachtig zeg!
Heb het met Yentil ook gehad, die was nooit kreupel, nooit een dik been of wat dan ook en dan ook ineens peesblessure. Wel leuk dat ze er een veulen bij doet
Ik moet ook nodig weer eens shoppen
Wel Treurniet, maar geen Sportbrok. Vanmiddag wordt ik weer gemasseerd, want mijn schouder doet de laatste paar dagen echt heel veel pijn. Daarna weer naar Vorstin, longeren, wassen en vlechten.
Ik weet dat ik ook heel zenuwachtig was de eerste keer, maar ga gewoon genieten. Doelen moet je nog niet stellen, gewoon lekker rijden!
... beetje jammer, als je bedenkt dat buiten schit-te-rend weer is.. maar ik ben echt ontzettend brak van nachtdiensten
..
.. Ben bang dat ze nu zelf ook naar osteopaat mag, Wo was niet erg makkelijk tijdens het behandelen. Gister stond Wo haar koppie al wel weer anders..

Doordat ik nu toch niet op mijn paarden kan rijden heb ik zo maar tijd om van de zon te genieten
....grrrrrrrr
hij gaat het snappen