de foto is idd erg gaaf! Hij nam ook een enorme sprong Ik denk dat hij nog energie over had, volgende keer maar twee rondjes...
AntheaV
Geplaatst: 24-08-09 10:43
Goeiemorgen!
BVW: Balen dat je dag zo is geeindigd Maar iig wel gefeliciteerd met je 2wp. Hopelijk knapt ie snel weer op BB: Gefeliciteerd!
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-09 11:02
Goeiemorgen Ik ga gauw naar Vorstinnetje
Leuke filmpjes Mirthe! Welke klasse is dit? Het ging idd de laatste tijd veel beter Benthe, dus ik hoop dat dit eenmalig was (al verwacht ik het niet). Gefeliciteerd met de winstpunten! Gefeliciteerd BB!
Ik rij met het SGWay of Life logo (niet met dressuur, maar wel met springen/cross). Ben dus wel herkenbaar Maar echt gelegenheid tot aanspreken hebben we niet gehad. Dan maar over 3 weken in Gorssel (mits jij gaat).
ik ga niet naar gorssel, ik heb me opgegeven voor heino. Dat is over 4 week dus ga ik de merrie daarvoor klaar stomen. frits wordt vast niet wat... Merrie heeft nog wel een veulen aan de voet, maar die kan wel al een tijdje zonder zijn mama
Hoe oud is het veulen nu? Die van ons is 5 weken, en vriend zou haar graag weer eens meenemen naar de les. Hoewel instructrice het geen probleem vond als we veulie mee zouden nemen. Die mocht best rondrennen in de binnenbak zolang.
viefdepief
Geplaatst: 24-08-09 11:35
Wat een mooie foto! Wel echt balen dat hij zo raar deed in de trailer Hoop dat het allemaal een beetje meevalt..
Mandy: Waar sta je achter de bar ?
Er lag hier in Enschede een leuk pakketje op me te wachten. Mijn sieraden shower/opberger! Hij is echt super handig (ben altijd al mijn oorbellen enzo kwijt)
Oh, die is al een stuk ouder dan. Maar als hij op de CK mocht komen, dan zul je toch ook wel een goede kans maken op de veiling Die van ons gaat in ieder geval niet naar een selectie. Blijft lekker bij ons
die naar de ck is geweest gaat niet naar de veiling, die wil ik graag houden en daarom wordt frits verkocht. Die andere is ook super mooi, ik ga er ook vanuit dat die wel naar de veiling mag. Is een heel goed ontwikkeld veulen, heeft nu al hele mooie billen Heel rijtypisch gebouwd en een kleur om van te dromen
BVW; gefeli met je eerste 2 wp, maar wat een balen afloop.. Hopelijk valt het allemaal mee
jipje_niekje
Geplaatst: 24-08-09 13:24
@BVW: Dat is wel een nare afloop van een fijn dagje crossen zeg! Hopelijk knapt Frits snel weer op! @Vief: Daar kun je heel wat sieraden op kwijt Wel handig in ieder geval. @BB: Gefeliciteerd met je kampioensschap en wat een leuke foto's! @Scum: Hoe gaat het met jullie veulentje? En nog nieuwe foto's van hem?
Ik heb mijn hertentamen er ook weer op zitten gelukkig. Kon geen hoogte van de docenten kregen of het nu goed was of niet. Hopelijk is het goed genoeg voor een 5.5, dan heb ik in ieder geval mijn studiepunten binnen Vanmiddag ga ik is even lekker niks doen, heb even geen puf en ga dus is even genieten van het lekkere weer. Vanavond ook nog even werken.
WolinLotte
Geplaatst: 24-08-09 13:36
BVW: Wat balen joh van die pees , maar wel een gave foto! Vief: Wow, die is wel heel erg handig , ik ben ook altijd mijn oorbellen kwijt en vind ze meestal terug in de stofzuiger of tussen de kussens van de bank ..
Morgen gaan we snorkelen op de Kai-eilanden... tenminste als het droog blijft, want het komt nu al een paar dagen met bakken uit de hemel . Gister reden we door een 'rivier'.. die huisjes ernaast stonden al tot halverwege hun deur blank .. Regenval in NL is er niks bij .. Gister ook lekker aan het shoppen geweest, viel de stroom uit in het winkelcentrum, lekker donker . Gezien het feit dat alle bedrading gewoon open en bloot over wegen en tussen bomen hangt kan ik het wel ergens begrijpen dat de stroom uitvalt ...
Gister drukke dag op het werk gehad . Vandaag een lekker rustig dagje, en vanavond om 6 uur weer beginnen met werken tot een uurtje of 12. Zonet Sofie even gereden. Was benieuwd of ze last van d'r spiertjes zou hebben nahaar luchtsprongen zaterdag.. Maar ze had nergens last van. Even lekker ontspannen kunnen rijden .
BVW: Balen van de pees
Lotte: klinkt mooi daar .
mistid
Geplaatst: 24-08-09 16:15
Jeetje Bianca wat balen Gaaf ding Vief, is ook wel wat voor mij. Ook al zo gek op pareltjes ? Snorkelen lijkt me Keivet Lotte! Het was gewoon B Shanouk
bvw
Geplaatst: 24-08-09 16:21
DA net weer geweest, was nu een andere (dus wéér een andere dan die 2 van vanochtend...) deze besloot om hem geen injecties te geven. De wond op het been was dikker dan vanochtend en er zat lucht in Ook zit er een ontsteking, dus eerst een week 3 x 15 min pd afspuiten met koud water. Zodra het been dikker wordt moeten we bellen want dan krijgt hij alsnog antibiotica. De pees was gevoelig wanneer de DA erop drukte, maar daar kon hij nog weinig over zeggen zolang de wond nog niet genezen is. Één voordeel, de pees wordt nu ook 3 x pd afgespoten!
Vanavond ga ik dus ook maar met de merrie naar les, ben benieuwd hoe ze daarop reageert!
@ BVW: das wel een zure afloopt van zo'n goed begonnen dag. Hopelijk is het allemaal snel genezen!! Pees problemen zijn nooit fijn.
@ vief: wat een handig ding! Zijn dat ook jouw sieraden allemaal Jezus wat veel! Ik stond overigens achter de bar bij de intro van de MIM op het rutbeek (bij de skiheuvel).
En over veulens gesproken. Ik ben van plan Zetje en het veulen zo snel mogelijk te laten wennen aan het scheiden zodat ik snel weer kan gaan rijden en ze ook met 4/5 mnd weer op concours kan, zonder dat 1 van de 2 de tent afbreekt.
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-09 18:30
Goedenavond alweer Vorstin heeft een heerlijke poetsbeurt gehad, en verder heb ik mijn spulletjes schoongemaakt.
Mooie opberger Vief! Duimen dat je het gehaald hebt Benthe! Veel plezier nog Lotte Ben benieuwd hoe het afloopt Bvw. Hopen maar voor het beste
Vorstin al een beetje bijgekomen van gister Shanouk? BvW, echt balen van de pees. Hoop dat het gauw opknapt allemaal.
Ik heb vanavond Voodoo ff gelongeerd. Hij had volgens mij wel een beetje spierpijn van gisteren. Vind het ook altijd wel belangrijk dat ze even wat beweging krijgen na zo'n inspannende dag. Morgen lekker een dagje vrij