[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miriam

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:44

peanutbutter schreef:
Ik rij eigenlijk altijd met de dekjes van Poly pad. Die zijn echt onverwoestbaar. Heb er nu 5 en de oudste is nu 4 jaar oud en ziet er nog net zo goed uit als mn twee nieuwe van 3 weken oud. Alleen de paardjes op de bies zijn eraf versleten.
Maar zoals die simpele katoenen dekjes, die slijten wel een stuk harder. Na een jaar intensief gebruiken is dat gewoon over.

Goedemorgen overigens.

Goedemorgen!
Polypads zijn geweldig! 1 Nadeel, als je er eenmaal een hebt wil je geen andere dekjes meer Haha!
Je ziet al, hier ook een fan... Ja
(O ja, de prijs ik ook een nadeel... Bloos )

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:45

ik moet zeggen dat ik eskadron en eurostar ook erg prettig vind Ja Ik heb verder idd Polypad en een paar BR dekjes.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:47

Ik heb nu eigenlijk alleen BR... ES heeft steeds mooiere dekjes maar wist niet of ze gevormd waren.

Eskadron is me zo duur, maar die zijn wel mooi en ook gevormd.

Ik zag in Gorssel dat Canter een aantal super mooie polypads had. Maar die kosten 50 euro of niet?

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 09:50

Ik heb vanalles en nog wat.
Ik heb er een van HH en die kan je alleen vastmaken bij die ringetjes helemaal boven op het zadel en de lussen bij de singel. maar door de hoge schoft en de brede schouders(:P) van mijn paard schuift mijn dkeje steeds naar achteren.(komt ook omdat het dekje van zacht materiaal is en niet zo stijf is)
Ik ben bang dat een poly dus al helemaal niet blijft liggen.
Ik heb ook weel merkloos bij Jumping gekocht met borduursel. Die zijn echt onverwoestbaar!
Ook nog een BR waar de naden op het dek snel loslieten, was echt een teleurstelling want het dekje zelf was heel leuk...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:50

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:52

Ik heb nog geen pads, maar koop ze zeker. Of is die nieuwe van HH nu zo 1? I don't know, heb eigenlijk alleen maar BR, wil die nieuwe kleuren ook, die grijs & roze, die vind ik echt leuk voor Kino. En nog de ES Sprotive in het bruin, die vind mam ook leuk, dus die hoef ik iig niet zelf te betalen Tong uitsteken ben niet zo rijk, geef alles altijd meteen uit! Bloos

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:54

Wat raar van PiB! Ik heb daar nog nooit weg besteld.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:55

Zo de paardjes allebei gelongeerd. En alle stallen gemest.
Zo naar school om tentamen te maken, heb geen zin, maar moet toch maar. Maar nu eerst nog even lekker een appelflap opeten Vingers aflikken

Voor iedereen met tentamens: Ook veel succes!!!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:00

Lielle schreef:
ik moet zeggen dat ik eskadron en eurostar ook erg prettig vind Ja Ik heb verder idd Polypad en een paar BR dekjes.

BR heb ik idd ook... en Lamicell, die zijn ook wel fijn. Maar niet zo onverwoestbaar als de polypads.
Als je een pad overigens correct gebruikt hoeft het feit dat ze niet gevormd zijn geen nadeel te zijn. Je moet ze alleen goed in de kamer trekken (zoals je vroegah geleerd werd Knipoog ). Dekjes heb ik wel graag gevormd, omdat die aan je zadel vast zitten....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:01

ik heb mijn dekjes ook nooit vast zitten, sloop de lusjes er meestal zelfs af Haha!

Lamicell ken ik alleen van naam, nooit zelf gebruikt. Emmers verkoopt ze veel.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:04

Miriam schreef:
Lielle schreef:

BR heb ik idd ook... en Lamicell, die zijn ook wel fijn. Maar niet zo onverwoestbaar als de polypads.
Als je een pad overigens correct gebruikt hoeft het feit dat ze niet gevormd zijn geen nadeel te zijn. Je moet ze alleen goed in de kamer trekken (zoals je vroegah geleerd werd Knipoog ). Dekjes heb ik wel graag gevormd, omdat die aan je zadel vast zitten....

Ligt ook wel een beetje aan het paard. Bij al mijn 3 paarden nu blijven al mijn dekjes super liggen en trek ze idd in de kamer. Bij Pino bleef geen enkel dekje liggen en het zadel pastte gewoon super.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:11

Ingridje16 schreef:
Straks rij ik buiten en gaat die opeens der vandoor, dan rent ie met me naar den helder en weer terug Clown
Dan kom je maar even op de koffie Tong uitsteken

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:14

Hyper! Hyper! Jippie.....ik heb gisteren mijn sponsor spullen binnen gekregen die gemaakt zijn. Ik zal vanaf nu niet meer zwart geel zijn , maar blauw met rode en witte bies en daar op de naam van de sponsor, ben er helemaal blij mee, voor mijn paard is er ook een transport deken en beschermers bij. De vlechten van mijn paard zullen nu dan ook rood, blauw en wit zijn of zoiets. Ik zal op Castenray er voor het eerst mee rijden. OK dan!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:14

miss_jumpy schreef:
dat is vast het resultaat van een weddenschap, kan toch niet anders Bloos

Net zoiets als roze met glitters zeker Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:17

Leuk bianca Ja Ik ben benieuwd!

Succes JN!

Dekjes heb ik van alles, rij nu al maanden veel met een of ander simpel merkloos dekje en die houdt het aardig vol Ja

Ik ga weer eens wat doen Clown

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:23

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:23

Die pollypads vind ik ook super mooi!
Mijn vriend heeft er een paar.
Voor mij is de prijs nog een beetje te hoog Knipoog Als mama eens sponsert dan kies ik ook wel zo één uit Haha!
Momenteel heb ik vooral dekjes van Lamicell en BR ik heb er dit weekend eentje gekregen van de eigenaresse van de pony.. Ik heb er zondag mee gecrosst en hij bleef héél goed liggen Lachen Van HV polo blijkbaar... Ik kijk net in de Hippo Reveu en daar staan ze in Haha!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:24

bianca, leuk, ben benieuwd naar je foto's!
Jenga, zelf een capcover maken, handig hoor!
Ik ga in Westerbork als mezelf, ik heb geen setje, nou ja, ik heb zwarte peesbeschermers en een zwartdekje en cap, geldt dat ook? Clown

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:28

Goeiemorgen!
Ik heb echt een luizenleventje vandaag Haha!! Mijn eerste 3 uur vielen uit, en mijn laatste uur ook. Nu hoef ik maar 2 uurtjes naar school toe!
Het is echt ontzettend lekker weer hier zeg! Ik ging de hond uitlaten, en nu snak ik echt naar een buitenritje Haha!
Jemig Rowo, wat een lelijke capcover! Dat kan inderdaad niets anders dan een weddenschap zijn geweest!
Ik heb een dekje van Eurostar, dat vind ik echt een hele fijne. En verder vind ik die van Eskadron ook wel fijn. Ze zijn niet goedkoop, maar zien er ook nog uit als nieuw!
De lusjes sloop ik er trouwens ook altijd af!
Ben benieuwd naar je outfit Bianca!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:30

Ja hoor Nat Tong uitsteken .

Hee, mijn moeder keek zo op de startlijst en toen noemde ze op wie ze allemaal kende, jou ook, ze heeft met jou op de ponyclub gezeten... Tong uitsteken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:34

bianca1980 schreef:
Hyper! Hyper! Jippie.....ik heb gisteren mijn sponsor spullen binnen gekregen die gemaakt zijn. Ik zal vanaf nu niet meer zwart geel zijn , maar blauw met rode en witte bies en daar op de naam van de sponsor, ben er helemaal blij mee, voor mijn paard is er ook een transport deken en beschermers bij. De vlechten van mijn paard zullen nu dan ook rood, blauw en wit zijn of zoiets. Ik zal op Castenray er voor het eerst mee rijden. OK dan!

Gaaf zeg! Maak je snel een foto?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:37

Gaaf Bianca! Ben ook benieuwd naar foto's! Haha!

Ik heb vanmiddag presentaties, vorige week gingen ze niet door vanwege een computerstoring..
Van 3 tot 5, dus dat is een beetje een rottijdstip.. Morgen mijn eerste tentamen. Nagelbijten / Gniffelen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:39

gomir schreef:
miss_jumpy schreef:
dat is vast het resultaat van een weddenschap, kan toch niet anders Bloos

Net zoiets als roze met glitters zeker Haha!

Nors opkijken Zullen we daar nu maar eens over ophouden

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:40

ik heb zo'n zweep pas gezien, CVS ruitersport in Eindhoven Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:40

Je snapt toch niet dat sommige mensen zulke dingen kopen Clown