[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nelis

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 11:34

gelukkig wel .. had al heel wat rampscenario;s door mijn hoofd zien flitsen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 11:55

Wat fijn nieuws Nelis!

Klinkt als een erg braaf SGW-paard Marieke Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 12:19

Dat zal het zijn Marieke Clown
Die van mij lijkt te veel op haar moeder Knipoog

Heeft er hier iemand toevallig nog een lage neusriem maat full over? Kleur maakt niet zoveel uit
Heb hier alleen een cob(dacht echt dat ik ook nog ergens een full had, maar die is spoorloos Bloos ) en wil Urby eigenlijk even een paar keer met een lage neusriem springen. Die past alleen echt niet in een cob-neusriem Nagelbijten / Gniffelen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 12:22

Ik zal eens kijken Gomir. Ik dacht dat ik er nog wel een had liggen. Killea reed ik soms ook met een lage neusriem.

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 14:46

Net weer gebeld door arts. Het algehele beeld is vandaag iets beter. Deuk is wat attenter en bloedwaardes verbeteren. Alleen de hoefbevangenheid is erg zorgelijk, maandag gaan ze foto's maken om te kijken in hoeverre hoefbeen al is verplaatst.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 15:28

Nelis: Dat is beter nieuws Lachen
Marieke: dat klinkt als en erg braaf paard Knipoog Lachen
JJ: Ach gut Fijn dat de deuk wat minder is, maar ik hoop dat alles snel goed zal gaan Lachen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:29

JJ: spannend hooor.... Bloos

Gomir: ik heb ook Cob, heb nog wel full, maar die is niet van mij, rijd nu op een beugelneusriem....maar volgens mij kan ik bijna zonder neusriem door het leven Tong uitsteken
Tabje heeft nu al paar keer een flinke schop onder haar kont gehad en gehoord dat ze geduld moet hebben Bloos Tong uitsteken werpt zijn vruchten af, wist niet dat ik paard had met dressuurambities...
had de hoop al weer opgegeven... hopelijk is het morgen wat beter dan ga ik weer eens een sprongetje maken...ik wilde mrogen eigenlijk de trial(Z/ZZ, soort van derby) in Groningen rijden, maar als ik naar het weer kijk blijf ik maar thuis Bloos

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 17:34

Gomir, ik heb gezocht maar nergens kan ik die lage neusriem vinden, sorry. Zeker weggedaan toen ik al mijn spullen uit ging zoeken vorig jaar.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:55

Ik zal ook even zoeken gomir, weet niet of ik die van Tal nog heb

jj we blijven duimen
nelis, ik stop voor jou hoor!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 19:50

is goed tal!!

ik duim voor jj mee!

gomir zal ook is even gaan kijken in mijn zooi hier

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 21:46

Gomir, ik heb helaas geen lage neusriem voor je.

Nelis fijn dat Mac geen peesblessure heeft.

JJ, hopelijk valt het mee met der voeten. Wel positief dat het iets beter lijkt te gaan.

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 22:20

Gomir: De decathlon in A'dam bij de Arena verkoopt hoofdstellen met lage neusriem voor €9,-. En het is nog fijne kwaliteit ook!!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 22:31

nelis schreef:
zondag vertrek ik voor een week naar barchem met vriendinnen en dan gaat ie toch maar mee kan ik daar verder op bouwen. dan maar niet lessen bij edwin klokman Verdrietig

Dan ga jij vast oa met Corine, die had het daar ook al over in Ermelo. Knipoog

Ik ga zo maar eens slapen, morgen weer vroeg op en dan zal ik morgenavond eens braaf bijlezen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 00:28

Ik weet gewoon bijna zeker dat ik er ergens nog een moet hebben liggen, maar ik kan hem nergens vinden Zeker verkocht, omdat mijn paarden er toch niet in pasten Clown

jollyjoker schreef:
Gomir: De decathlon in A'dam bij de Arena verkoopt hoofdstellen met lage neusriem voor €9,-. En het is nog fijne kwaliteit ook!!

Kom jij daar weleens in de buurt? Ik ga nu 8 weken hier stage lopen dus dan kan ik niet even naar een winkel in Amsterdam.
Daar koop ik hier nog geen losse neusriem voor wsl Clown
Dus als ik de mijne echt niet kan vinden...Ik ga zo iig mijn kast nog een keer overhoop trekken, misschien heb ik hem vanmiddag over het hoofd gezien Verward

Mooi dat deuk iets beter gaat, hopelijk valt het met die bevangenheid ook mee.
Waula kwam er trouwens goed af in de IDS! Ja Dat is altijd leuk om te lezen!

BT: zie je nou wel Tong uitsteken geduld is een schone zaak Knipoog
Trial lijkt me wel gaaf! Misschien over een jaar of 4 met Nowie ofzo Clown

Mijn concours van zondag gaat niet door, heb vandaag dus voor niets mijn leven gewaagd door de buikflap om te doen Knipoog Heb nog nooit een paard zo idioot zien reageren op zo'n flapje Clown Het leek de Animo van BT wel met opstappen Tong uitsteken

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 01:15

haha...paarden ook Knipoog
zo deed ik toen ik voor de 3e x met de flemmingh op concours ging eens kogelbeschermers om Bloos ik lag er nog net niet naast, maar heb ze maar snel afgedaan Lachen we hebben ze ook nooit weer omgedaan Tong uitsteken

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 08:19

gomir, ik heb er denk ik nog wel een.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 09:38

Nickeltje: lachen! Lijkt me kei schattig zo'n walaby, maar ik snap idd niet wat iemand thuis met zo'n beestje moet en t is natuurlijk helemaal vd pot als ie dan ook nog vrij komt (kan natuurlijk altijd gebeuren), helemaal als t opzettelijk is gebeurd.

Nelis: goed nieuws! Hopelijk is ie snel weer op conditie!

Wuppie: goed zeg! Braaf paardje als ie nu al alles zo makkelijk doet Ja

JJ: hopelijk is t hoefbeentje nog niet verschoven....

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:29

Vandaag even bij ze langs geweest. Artsen waren vandaag voor het eerst wat positiver gestemd. Ik was opgelucht wat ik aantrof. Deuk liep behoorlijk goed en was van het infuus af. Ze maakte een frisse en vrolijke indruk. Ik heb weer een beetje hoop Haha!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:41

Eventinggek schreef:
Nickeltje: lachen! Lijkt me kei schattig zo'n walaby, maar ik snap idd niet wat iemand thuis met zo'n beestje moet en t is natuurlijk helemaal vd pot als ie dan ook nog vrij komt (kan natuurlijk altijd gebeuren), helemaal als t opzettelijk is gebeurd.

JJ: hopelijk is t hoefbeentje nog niet verschoven....

Hij is ook echt wel schattig, al heeft hij iets triestigs over zich...
Zijn oren zijn gehavend, er zijn wat happen uit maar al lang genezen dus dat zijn oude wonden. Een van zijn achter poten lijkt geblesseerd want hij ontlast hem geregeld en zijn kop lijkt iets scheef.
Het is een mannetje. Wij weten niet echt hoe vechtlustig mannetjes zijn, maar we hebben op dit moment het vermoeden dat hij gedumpt is vanwege vechten ofzo...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 19:23

Is er hier iemand die naar de SGW in Brugge gaat?
Die is toch ergens in augustus?
Ik kan er nu geen informatie over vinden want de sites met Belgische kalenders blokkeren op de computer waar ik nu op zit...
Eigenlijk wil ik wel meedoen, maar ik kan dus geen data vinden en ik betwijfel of ik mn vader zo gek krijg een heel weekend met me op pad te gaan, dus ik wou hier eens vragen of er hier vandaan mensen gaan en of er misschien iemand is die een plekje op de wagen over heeft...

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:34

JJ: dat is beter nieuws Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 00:52

Gelukkig JJ!

Ik heb mijn neusriem gevonden na heel veel zoeken en echt alle kasten en de zolder overhoop trekken Clown Nu moet ik alleen nog de gaatjestang zien te vinden, maar ik vermoed dat mijn moeder die ergens heeft, die is echt onvindbaar...
Neusriem is net te klein, maar ik kan onderaan nog wat gaatjes bijmaken en dan moet het precies passen Ja

En ik heb vandaag toch fijn gereden met mijn (iets te hoge) lage neusriem! Hij liep echt als een trein Ja Was zo ontzettend fijn om weer eens echt aan het rijden te komen, dat is echt maanden terug voor mij Bloos
Dressuurproefje volgende maand gaat nog helemaal goed komen als het zo doorgaat, hij moet alleen nog even leren wijken en recht halthouden, maar dat moet lukken in 4 (of misschien 2) weken.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:30

Zo ik ben er ook maar weer eens...

Gister echt een heerlijke dressuurles gehad! Na 2 weken weiland verwacht ik nooit zo veel en gaat voor de zekerheid het pessoa bit maa rin met dressuur Cool . Maar na 10 minuutjes bleek dat hij net ontzettend los door zijn lijf was en het ging allemaal van een leien dakje!! Ook maar even getest of de overgang van galop naar stap er ook nog op zat en jawel Haha! . Ik ben weer helemaal blij met mijn dressuurknol dus Pling .

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 14:39

wilde jullie toch mn mooie dekje niet onthouden Clown , deze fotos is genomen net nadat we uitgeschakeld waren voor de stoelendans, en dat terwijl we de mooiste sliding stop maakte van allemaal! Cool
Afbeelding

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:20

Nickeltje: op de weg naar huis kwam ik erachter dat jij naast ons stond met de trailer!! Marjolein (meisje wat moest rijden) is pensionklant bij ons en Nirvana is mijn oude paard. (Grand cru x Walser) dus familie van Nick!!!