Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en wil Urby eigenlijk even een paar keer met een lage neusriem springen. Die past alleen echt niet in een cob-neusriem
Fijn dat de deuk wat minder is, maar ik hoop dat alles snel goed zal gaan

werpt zijn vruchten af, wist niet dat ik paard had met dressuurambities...
nelis schreef:zondag vertrek ik voor een week naar barchem met vriendinnen en dan gaat ie toch maar mee kan ik daar verder op bouwen. dan maar niet lessen bij edwin klokman

Zeker verkocht, omdat mijn paarden er toch niet in pasten 
jollyjoker schreef:Gomir: De decathlon in A'dam bij de Arena verkoopt hoofdstellen met lage neusriem voor €9,-. En het is nog fijne kwaliteit ook!!

Dat is altijd leuk om te lezen!
geduld is een schone zaak
Heb nog nooit een paard zo idioot zien reageren op zo'n flapje
Het leek de Animo van BT wel met opstappen

ik lag er nog net niet naast, maar heb ze maar snel afgedaan
we hebben ze ook nooit weer omgedaan
en t is natuurlijk helemaal vd pot als ie dan ook nog vrij komt (kan natuurlijk altijd gebeuren), helemaal als t opzettelijk is gebeurd.
Eventinggek schreef:Nickeltje: lachen! Lijkt me kei schattig zo'n walaby, maar ik snap idd niet wat iemand thuis met zo'n beestje moeten t is natuurlijk helemaal vd pot als ie dan ook nog vrij komt (kan natuurlijk altijd gebeuren), helemaal als t opzettelijk is gebeurd.
JJ: hopelijk is t hoefbeentje nog niet verschoven....
Nu moet ik alleen nog de gaatjestang zien te vinden, maar ik vermoed dat mijn moeder die ergens heeft, die is echt onvindbaar...
Was zo ontzettend fijn om weer eens echt aan het rijden te komen, dat is echt maanden terug voor mij
. Maar na 10 minuutjes bleek dat hij net ontzettend los door zijn lijf was en het ging allemaal van een leien dakje!! Ook maar even getest of de overgang van galop naar stap er ook nog op zat en jawel
. Ik ben weer helemaal blij met mijn dressuurknol dus
.
, deze fotos is genomen net nadat we uitgeschakeld waren voor de stoelendans, en dat terwijl we de mooiste sliding stop maakte van allemaal!