[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 22:38

@ Kimdepim, ik heb nu ook een neus in mijn avatar
Sterkte hoor met afscheid nemen van Knor..

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 23:14

Zo ffies niet geweest en weer meer dan zat bij te lezen.
Vief: Goed gedaan! Gewoon in je zak steken die punten
Canter: Super!
Scum: Netjes gedaan hoor!!! Ik kan echt niet streeploos scheren.
Simmie: Fijn dat je weer lekker rond komt.
Kim: Sterkte, ik HAAT afscheid nemen!
en de rest ben ik weer vergeten

Ik zou aankomend weekend eerste x M starten maar helaas is Laros verkouden dus ik ga afzeggen.

Spirit gaat erg goed bij Alice,ze staat nu in de box van Royal Kiwi!! Ze liep al naast haar hoeven maar nu wordt het echt erg!!
We hebben besloten haar bij Alic te laten staan en zij blijft haar uitbrengen in de sport. We gaan niet naar het WK voor jonge paarden want dan moet ze wel erg snel van de L naar ** lopen enwe willen het niet overhaasten.

andrea16

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 00:06

Zo, ben ik ook weer even. Heb een druk weekend gehad en vandaag was mijn broertje jarig en moest vanavond naar een vergadering van de rijvereniging.
Daar is besloten de club te ontbinden, dat was al wel lang duidelijk maar vanavond is er officieel voor gestemd. Wel vreemd hoor, maar ik moet nu al opgeven voor een andere vereniging. Dan ga ik naar de Sallandruiters. We proberen met het vaste springgroepje nog 1 keer in de 2 weken een springles te organiseren in de manege, zou wel erg tof zijn! Ben erg tevreden over onze huidige instructie.

Ik heb ook al 3 tentamencijfers weer:
Economie, snapte er geen hol van, 6.5
Geschiedenis, 5.3, was erg slecht gemaakt dus wel tevreden
Literatuur Nederlands, 6.5, vond ik ook erg moeilijk dus tevreden

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 00:39

JollyJoker: heel verstandige beslissing!
Toen je het eerder in het topic vertelde had ik zelf stiekum bedenkingen, om de reden die je nu noemt. Overstap van L naar ** is dan wel snel voor een jong paard. Ik heb er toen niet op gereageerd omdat ik geen "spelbreker" wil zijn en de kans is natuurlijk altijd groot dat een geschreven woord verkeerd overkomt. Zeker van een "leek" als ik tegenover Alice.

Lichamelijk zou ze het misschien wel kunnen, maar geestelijk moet het toch ook goedzitten en zeker voor een paard als Sprits die in feite nog niet veel ervaring heeft...........
Snap wel dat Alice er even aan heeft lopen denken omdat sprits zo goed aanpakt. Maar nogmaals; ik vind het een hele verstandige beslissing!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 09:54

En ik sluit me volkomen bij Sim aan. Maar wel super gaaf dat ze het iig heeft overwogen

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 10:49

De kwaliteiten zijn ruimschoots aanwezig volgens de kenners! Maar we vinden allemaal dat we er beter een paar jaar plezier van kunnen hebben als 1 goed seizoen!!! Van de winter gaat Alice Spirit in het springen starten om voor volgend seizoen wel wat meer sprongen in de benen te hebben.

Dela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 11:05

mag ik ook bij deze klup....
ik ben ook van plan om van het voorjaar te starten met het rijden van SGW's
ben nu al oefencrossen aan het rijden in dld..

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 11:09

welkom Vertel eens wat over jezelf?

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 11:43

Goedemorgen.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 11:46

mogguh

jongens, wat is het hier stil de laatste tijd? Missmuts, missM, al even niet meer gezien? Geen leuke nieuwtjes?

Ik heb vanavond weer springles met Niels, en ik ga ook hun andere paard wat vaker springen omdat hij (vriend van de eigenaresse van Niels) nu Niels uitbrengt op de wedstrijden en daar dus meer mee wil lessen. Dus we wisselen gewoon af. Ik vind het best leuk, altijd goed om weer eens een ander paard te rijden. Naike (Nairobi) is L springen, vorige keer moesten we nog erg aan elkaar wennen maar wie weet hoe het vanavond gaat.

Kim, sterkte ermee! Afscheid nemen is nooit leuk.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 12:26

Viel mij ook al op Lielle. Komt zeker omdat het seizoen nu stil ligt.

Ik ga tijdelijk een paard rijden voor iemand die een schouderblessure heeft. Een heel leuk paard, dat in het verleden Z gelopen heeft en waar alle knopjes (al zijn die nu niet helemaal meer optimaal) op zitten.

Djin's kogel ziet er goed uit en voelt goed. Ik kan er natuurlijk niet in kijken, maar ik denk dat het genezingsproces heel goed gaat. Volgende week maandag ga ik weer naar de kliniek voor een echo en dan weet ik meer.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 12:28

Goed nieuws Sim, van Djin en je bijrijdpaardje

En dan moeten we maar alvast gaan uitkijken naar Indoor Wanroy

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 12:32

Ja, voor je het weet is het al januari. En tot die tijd heb ik ook nog wat spring- en dressuurwedstrijden in het verschiet, dus genoeg te kleppen dacht ik zo.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 12:38

precies

Pablo is trouwens geschoren zaterdag, onder het toeziend oog van Scum en Bitwise. Hij was braaf (met voldoende tranquigel ) en hij is net als vorig jaar heel donker geworden. Ik neem hem trouwens niet mee naar Indoor Wanroy, volgens Rob had hij een wedstrijdvrije periode verdiend. We rijden dus nog 2 * M springen en 1 keer M2 dressuur (allemaal debuten) en dan even kalmpjes aan tot februari. Mijn moeder rijdt wel op hem mee in de springclinic 27 december, ben benieuwd

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 12:39

Maar Raimaer gaat toch wel naar Wanroy?

Djin is trouwens ook een lekkere pluizebol. Maar ik laat het haar lekker zitten tot ze weer aan het werk mag. Dan maar wat extra poetsen. Ze zweet nu toch niet en zo blijft haar lijf en hals lekker warm.

Ze is wel schattig hoor met al dat haar. Net een shet.
Laatst bijgewerkt door Sim op 22-11-05 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 12:40

Absoluut Ik heb een titel te verdedigen

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 12:42

Lielle schreef:
Absoluut Ik heb een titel te verdedigen

Euhm, die wil ik dit jaar van je afpakken. }>

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 12:45

dat wordt knokken dan in het L Alle overwinningen naar bokkers dit jaar want we hebben iig bij de paarden deelnemers in alle rubrieken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 12:46

Dat wordt zeker knokken voor mij. Het zal me wel niet lukken, maar ik ga het wel proberen.

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 12:54

Hierbij meld ik me ook weer. Ik heb idd weinig nieuwtjes ( maar lees trouw mee). Ik heb in februari pas weer wedstrijden. Ik wil me goed op het Z2 voorbereiden. Misschien dat ik in de tussentijd voor de afwisseling wat ga springen.

Leuk van je bijrijdpaardje, Simmie!

Dan zal Pablo best wel mooi zijn, als hij donkerder is geworden. Ik hou wel van zo'n kleurtje.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 13:05

ach sim, met mijn dressuurprestaties van de laatse keren

Spannend missmuts, hoe zijn je wissels? In april komen er heeeel veeeel wissels in het Z2, daar zou ik met Trammelant erg blij mee zijn geweest en Pablo doet ze ook al aardig.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 13:08

Nou, dat was gewoon een keer domme pech Lielle. Vooralsnog rijd je me er altijd uit.

Missmuts: doen hoor, die springwedstrijden! Ook weer een goede voorbereiding op het nieuwe SGW-seizoen!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 13:09

dan zal ik een poging doen bij de L-pony's Lielle
leuk van jullie bijrijdpaardjes Lielle en Simmie!
de rest typ ik vanmiddag wel, moet nu Okkie gaan poetsen enzo, komen straks mensen kijken (en morgen ook alweer )

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 13:15

Ik ben er ook nog hoor!

Ook ik heb op het moment niet zoveel te melden, maar lees net als MissMuts wel mee. Ik heb voorlopig geen wedstrijden in de planning staan. Ik wil voordat ik verder ga met springen eerst weer wat regelmatiger springles hebben, en dat lukt op het moment nog niet.
Enne, dressuur daar denken Marpie en ik op het moment hetzelfde over: laat maar even.... Ze loopt niet verkeerd, maar niet goed genoeg om te gaan starten. Ik moet dan veel strenger gaan rijden en daar heb ik op het mmoment de fut niet voor. We zijn lekker aan het buitenrijden en in de bak gewoon aan de basis werken.

Zondag hadden we een geleiderit naar het strand, ze blijft nog steeds de andere paarden voor

Op de manege hebben we in het voorjaar een Caprilliproef, daar gaan we ook aan meedoen, lijkt mij erg leuk om eens te doen!

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 13:16

De wissels gaan aardig goed *ben zelf verbaasd*. Omdat ik zelf ook nooit eerder wissels heb gedaan, blijkt nu wel dat ik het Oeste een beetje verkeerd heb aangeleerd. Hij springt om zodra ik hem omstel, ipv op mijn zit/benen. Maar goed, dat komt wel. Verder zit er nog een kleine hapering in; hij springt nog niet helemaal door. Maar ook dat komt wel. Twee maanden terug sprong hij ze nog helemaal niet...
Ja, ik hoop een punt te halen voor de nieuwe proeven ingaan

Ik heb voor volgend jaar als doel om km's te maken in de L. Ik heb niet de illusie ergens bovenin te eindigen. Ik laat de strijd aan jullie!