2de met de dressuur! foutloos springen!
goed van start in de cross, maar toen H6 a en b

ik heb helemaal geen problemen met een arrowhead, maar deze stonden zo moeilijk opgezet dat het eigenlijk niet zo leuk meer was.
maar goed, met gerald (parcousbouwer) gepraat, met rob (crosstrainer) gepraat met mijn eigen vriendin/groom erover gepraat...
gewoon doen, of op zijn minst proberen je rijdt toch M blabla...
Dus ik denk oke, dan ga ik ervoor...maar helaas vanuit de bomengrens dermate terugkomen en indraaien dat boxser het niet meer geregeld kreeg, dus weigering...snel naar het alternatief en toen naar de 2de arrowead, maar toen was hij zo van de waps dat hij die ook niet meer wilde doen, dus weeeer snel terug naar de andere kant van het alternatief en toen door al vloekend en tierend, daar ging mijn LK titel.

Geen idee of ik wat verkeerd deed.?? het gaat zo snel dat ik het niet meer weet...
Maar goed, verder super doorgereden, voor de 3de wedstrijd achter mekaar nu het tempo onder controle, hoog tempo en toch kunnen sturen!! daar ben ik nu zo blij mee!!

Bij het water steil de bult op en dan is het een hele indruk daar de berg steil af met de tent, water, fontein en publiek...hij ging bijna stappen, ik zat al in afspronghouding achterover en toen kreeg ik hem niet meer doorgeduwd

dus 3de weigering, en toen heb ik afgegroet...wilde geen 2 verliespunten riskeren anders kan ik niet meer naar NK bathmen.
Maar ik weet van mezelf dat dit een ruiterfout was, want water is geen probleem, afsprong naar water is geen probleem...hier had ik vrede mee.
Van de 17 hindernissen in het parcours, 8 echt moeilijke elementen, waarvan 1tje niet lukte dus heel blij!
Antonius, ik begrijp dat je weeeeeeeer gewonnen hebt

varekaj, komt goed met je indraaien!

florence ook helemaal blij!!