Balen dat je ziek bent, kris! Ik heb echt zo'n schurft aan meelezers Margriet, wat goed van C Danielle, fijn dat je toch het parcours hebt kunnen rijden! Floor, sneeuw hier is het schitterend weer!
Ik was vandaag vroeg uit de veren met paard gewandeld, stad ingeweest, tuibcentrum rondgesnuffeld, auto gewassen van binnen en buiten en mijzelf ingesloten door de dubbele kindersloten achterin die heb ik daarna dus maar ervan afgehaald. Morgen gezellig naar Margreet, Noor en KJ toe
Kris beterschap Margriet goed van je oefenparcours met C Danielle fijn dat je rond bent gekomen met Tessa en sterkte met je rug Mo handig jezelf opsluiten.
Ik baal stiekem een beetje. In de BB was Ferrose super te rijden en ondanks dat ik niet altijd even makkelijk langs de enorme verlichte kerstman op een arreslee kwam keurig foutloos rondgekomen. Daarna had ik mijn tijd voor de B kunnen ruilen zodat ze niet zo heel lang op de trailer hoefde te wachten. Bij het losspringen voor de B was ze al minder fanatiek maar liet wel alles liggen. Maar in de B liep het echt niet, de eerste 3 hindernissen had ik al 3 balken te pakken, toen op 5 nog 1 en daarna begon ze een beetje te springen. Maar goed ik weet niet wat ik fout gedaan heb of dat ze me gewoon liet zitten, maar zo zie ik de eerste helft van het sgw-seizoen wel weer in rook opgaan
Leuk mo, alleen jezelf opsluiten is niet zo slim. Joki wat balen dat ze het tweede rondje de benen niet optilde Ging het parcours verder wel fijn? Heb je het laten filmen?
Vanavond lekker uit eten
Sannnn
Geplaatst: 17-12-11 16:40
Je hebt geen naam genoemd hoor Kris! Beterschap! Niet fijn van je rug Danielle, hoe gaat het nu? C moet nog even veel zien dus Margriet. Mooi dat het springen goed ging! Wat jammer Joki. Heb je het op film staan of was er iemand bij die je kent? Misschien anders alleen rondje B? Of vind je dat zelf niets?
Ik ben super tevreden terug van mijn L debuut! B springen ging echt ruk. Hij liep meer zijn eigen parcours en ik zat er voor de sier op. Toen nog even getwijfeld of ik wel L ging, na een schop onder mijn hol toch parcours gaan lopen. Ging veel fijner in het L!! Ik weet niet waarom, denk een combinatie van hij let meer op en ik ga meer rijden. Dubbel foutloos! Niet heel snel want had de barrage niet echt gekeken. Maar super tevreden, was stukken fijner rijden in het L.
Joki
Geplaatst: 17-12-11 16:48
Dit keer niet omdat ik Bergharen erg onhandig te filmen vind. Wel zat Rob in het juryhokje dus ik heb hem gemaild (en hoop dat hij zo lief is om te antwoorden) wat ik nu weer fout gedaan heb. Qua afstanden en tempo had ik het idee dat ik niet heel fout zat, maar voor mijn gevoel vond Ferrose dat ze na de BB klaar was en had gewoon geen zin om nog mee te werken (niet dat ik de schuld op mijn paard wil schuiven maar zo voelde het)
Ik ga met mijn instructrice overleggen om geen BB meer te doen, maar ik weet niet of ze op de hogere hindernissen zal gaan staan om ze eerst eens goed te bekijken of er juist beter van gaat springen omdat ze de hindernissen nog spannend vindt, maar daar ga ik zeker over overleggen want zo wordt het niet echt leuker.
Rob zal vast je mail wel beantwoorden. Zo is het inderdaad niet leuk, hoop voor je dat je samen met je instructrice tot een oplossing kan komen. Wanneer is je volgende springwedstrijd? Chaam is nog ver weg!
Zijn jullie gisteren eigenlijk nog naar Rob gegaan Eef en Kris?
Je ging ook echt super in het L Sannnn! Jammer van je eerste paar hindernissen Danielle, maar toch fijn dat je je parcours rond bent gekomen! Daar gaat het nu even om toch? Goed bezug mootje! Wat jammer van je B-parcours, Joki. Kris, het gedrag van die persoon valt me zoals al eerder gezegd, echt heel erg tegen. Had ik nooit van haar verwacht.
caro29
Geplaatst: 17-12-11 17:27
@ Joki wat jammer van je 2e rondje @ Sannn Top debuut. Denk dat dit voor What beter is. In het L moet hij iets meer het koppie erbij houden en werken.
Ik heb net een hele mooie kraan bij de Gamma en een inbouwtoilet gekocht. Als je een Gamma pas heb en de extra 20% korting bon heb dan krijg je nog eens extra korting ookal is het al afgeprijsd. Mijn toilet was nu heel goedkoop en kon het dus niet laten staan. Nu nog een loodgieter Voor de klusser is een bezoekje aan de gamma vandaag of morgen niet verkeerd
Sann super goed! Rug doet erg pijn, lig nu plat in bed. Als ik eenmaal weer beweeg gaat het, maar na het stilzitten niet. Sim, ja inderdaad. Rondkomen was mijn doel, heb Tessa daarna de hemel ingeprezen haha. Geeft weer wat vertrouwen. Caro daar heb je mooi geluk mee!
Sannnn
Geplaatst: 17-12-11 18:11
Sterkte met je rug Danielle. Dat denk ik inderdaad ook Caro, maar omdat ik van mijn club instructeur te horen kreeg dat ik absoluut nog geen L moest starten werd ik aan het twijfelen gebracht. Maandag met mijn 'eigen' instructeur overlegd en die zag niet in waarom niet. Vandaag was ook duidelijk te zien het verschil tussen B en L, positief. Dit is het L: http://www.youtube.com/watch?v=aTMpLuLb ... ature=plcpJa, ik vergat hindernis 9 bijna. B staat ook op m'n kanaal. Maar daar is hij veel minder bij de les en minder over zijn rug aan het springen. Ideaal van de Gamma!
Verder wel bijgelezen, maar ben zo gigantisch druk op het moment. Op het werk is het giga druk en we missen 1 collega. Die heeft een hersenschudding. En we zijn maar met 5. Dus in een klein team is het lastiger om op te vangen.
Margriet_
Geplaatst: 17-12-11 18:39
Ziet er super netjes uit Sannn! Goede keus gemaakt dus! Sim jij was ook aanwezig in Voorthuizen? Zag iig een filmpje bij Sannn op haar kanaal en dat zag er ook netjes uit! Caro wij zijn idd ook al even bij de gamma geweest.
@ Sannn wat een mooi debuut! Net rondje ook! Gefeliciteerd! @ Mootje druk geweest dus! @ Eef jammer dat het niet door ging bij Rob. @ Danielle netjes om met beide aan de finish te komen!
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 17-12-11 19:59, in het totaal 4 keer bewerkt
Sann: net rondje hoor! Super debuut in het L. Mootje: is druk druk Eef: jammer dat de crossles bij Rob niet doorging. En toch maar veel plezier bij het personeelsfeest. Misschien valt het wel mee. Danielle: fijn dat je met allebei aan de finish bent gekomen. Marijke: wat een vervelende collega. Margriet en Caro: zijn bij de gamma geweest. Tientjeh: balen van de zieke collega. Joki: jammer van je B rondje Sim: ging goed zo te lezen. Kris: wat een onaardig mens. Je hebt geen namen genoemd, dus alleen degenen die al wisten om wie het gaat kunnen de link leggen.
Vanochtend bij ons klein monstertje zijn staart gewassen voor de eerste keer. En daar was meneer het niet geheel mee eens. Ik had hem vast gezet en om de emmer te ontwijken ging hij heen en weer dribbelen. Helaas voor hem liep ik mee. Dus na een paar keer heen en weer gaf hij het maar op. Wat over bleef was het verontwaardigd om kijken. Maar na vier emmers met sop en 2 emmers om het uit te spoelen is de staart nu weer wit. En ik hoop dat hij weer wat geleerd heeft.
muts_marijke
Geplaatst: 17-12-11 19:25
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 17-12-11 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Joki
Geplaatst: 17-12-11 19:29
MM jammer zo een collega San echt een heel net rondje
muts_marijke
Geplaatst: 17-12-11 19:29
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 17-12-11 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Sim
Geplaatst: 17-12-11 19:33
Margriet_ schreef:
Sim jij was ook aanwezig in Voorthuizen? Zag iig een filmpje bij Sannn op haar kanaal en dat zag er ook netjes uit!
Dank je, dat was ik inderdaad. Hadden een kleine boktmeeting vandaag met Teegee, xxitsmexx, Sannnn en ik. Wat een d**s die collega, Marijke!
Bedankt allemaal! Heb Mendy alleen zien rijden, Karen wel gesproken. Ben benieuwd hoe ze het gedaan heeft! Jeetje Marijke wat ontzettend sneu.. Ook, vooral, het meeleesgedeelte.
zo ook weer even op de pc. men wat druk geweest vandaag. vanmorgen eerst rondje gesprongen. Had een balkje maar ol ging iets te hard daar en een redelijk korte wending. maar het voelde weer fijn aan. volgende week misschien ook maar weer Bhc en L. (ligt eraan hoe die B gebouwd is en die gegaan is) Daarna les gegeven en nog uur gewerkt
simone je ging heel netjes rond. Sann heb je parcoursen van film gezien en vond de L ook mooier. netjes hoor z'n debuut karen niet gezien maarja toen was ik ook al weer weg marijke wat oliebol zeg dat ze er dan zo over doen. sussie die kleine heeft wel wat geleerd volgende keer zou die zich wel sneller opgeven