Sannnn schreef:Jeetje Laura, dat is rot nieuws. Maar hoe verklaren ze dan dat je toch nog relatief goed kan lopen en paardrijden. Want als je kruisband helemaal af is dan heb je helemaal geen stabiliteit meer in je knie.. Vooral met de verlichte zit en alles.
Noor, reageer vanavond/ morgen op je PB!
Nou moet zeggen dat ik met mijn afgescheurde kruisband prima kon lopen en paardrijden
Zolang ik er niet doorheen ging had ik nergens last van.. Heb er dan ook wel een jaar of 4 denk ik mee rondgelopen, maar het was natuurlijk pas achteraf dat ik wist dat m'n kruisband toen is afgescheurd. Zeer deed het wel en het werd ook wel flink dik maar ik dacht gaat wel weer over
Lau: Wel echt klóte dat je kruisband weer is afgescheurd. Zelfde als waar je toen aan geopereerd bent? Als er nog meer kapot is en ze kunnen weinig doen zou ik er idd ook maar goed over nadenken of je operatie echt veel verbetering gaat geven en het anders maar even aankijken.. Ga jij trouwens niet door je knie met trampoline springen? Daar ben ik wel een aantal keren ook mee door m'n knie gegaan, was niet prettig 
Vief: Werken op hakken van 11 cm doe ik je niet na, het is maar goed dat dat op mijn werk ook niet eens mag, dan zouden er echt ongelukken gaan gebeuren 
Saar: Vervelend van de brand, maar gelukkig dat het mee lijkt te vallen en het programma de komende dagen gewoon door kan gaan.
Corine: Dat zijn lange dagen Corine! Fijn dat het met Jack weer wat beter gaat
San: Wat super van je praktijktentamens! Ga heel hard voor je duimen dat je je andere tentamen ook hebt gehaald en dus toch al per 1 september op stage kan, des te sneller ben je van die stomme school af..
Karen: Je projectje is leuk! En schimpie blijft leuk
Als je 3e op de wachtlijst staat voor Gorssel kun je vast nog wel starten 
Mirthe: Arme honden, daar kunnen ze idd wel flink beroerd van zijn 
Marije is blij dat ze weer thuis is 
Floor: Klinkt als een hele leerzame ervaring. Lekker dat je nog even een weekje op vakantie gaat met vriendje.
San: Ik ben ook altijd zo'n drama als ik een leuk jurkje zoek.. Kan ook bijna nooit iets vinden wat ik echt leuk vindt (en wat me dan ook nog leuk staat, ga geen jurkjes kopen waarvan ik van tevoren al weet dat het me niet staat qua model natuurlijk
)
Noor: Netjes van je wedstrijd en gefeliciteerd met je prijs! Jer gaat met zowel springen en crossen steeds makkelijker aanpakken of niet? 
Vanmiddag/vanavond gewerkt en nu maar eens snel richting bed, morgen informatiedag van school, ben benieuwd!