[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:44

Wat een gedoe Mirthe, hoeveel gaat zo'n test kosten?
Een jaar terug moest Tessa ook een bloedtest (en mest + urine) laten doen, ik weet nog dat we bij de prijs dachten 'oh dat valt mee'.

Hahaha vief, op je hoge hakken naar stal. :')
Woll heeft vast genoten van haar zwangerschaps verlof, die moet nog even wennen aan het werk.
Dat je de glazenwasser niet even binnen hebt uitgenodigt!!

Noor goed gedaan, gefeliciteerd! :)

Ben kapot van 4 rondjes crossen + heen en terug fietsen. :z

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:47

Fijn dat je de neger gevonden hebt Snoek
Super van je oefencross Danielle
Fijn dat het met de honden weer goed gaat Mistid
Leuk dat je weer echt gaat beginnen Vief en een doel maakt het altijd interessanter.
TG dat valt best mee
Super van je parcoursen Noor

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:51

Truste dames!!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:59

Joki schreef:
Fijn dat je de neger gevonden hebt Snoek

wat klinkt dat toch raar... :')

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 23:00

Hallo allemaal!

Ik sluit me maar aan bij de bijleesactie van Vief, want in die twee weken vakantie hebben jullie echt teveel gekletst ;).

Laura: Wat ontzettend k*ote van je knie zeg! Hopelijk blijf je met rijden redelijk klachten vrij!
Mirthe: bloedonderzoek moet je inderdaad ergens tussen de 100 en 200 voor rekenen, helemaal afhankelijk van wat ze allemaal aanvragen bij het lab en aan consult rekenen. Vergeet niet dat goede interpretatie van gegevens ook belangrijk is, en als je een goede da hebt, zou ik het gewoon daardoor laten uitvoeren.

Turkije was in ieder geval geslaagd! Ik heb uiteindelijk zo'n 20 operaties zelf uitgevoerd en heel wat botbreuken mogen spalken en wonden mogen behandelen (arme straathonden..). Ook wat enge dodelijke ziektes gezien waar we in Nederland gelukkig tegen enten (hondenziekte, besmettelijke leverziekte, parvo), dus dat enten hier is gelukkig niet voor niets ;). De honden waren gelukkig heel lief en de katten heb ik mee leren omgaan zullen we maar zeggen :D. Enkele agressieve honden die er zaten mochten gelukkig in hun hok blijven en hoefden we niks mee. Afgelopen weekend nog lekker naar de hamam geweest, op het strand gelegen en een boottripje gemaakt. Ik ben wel blij dat ik weer van de Turkse mannen af ben (alhoewel dat plakkerige ideaal is om af te dingen, vond ik wel een mooi spelletje ;)). Aan de andere kant waren de mensen ontzettend aardig en was het weer en de omgeving super mooi, een beetje dubbel gevoel dus om terug te zijn.

Morgen ga ik weer naar paps en mams en nog 2 daagjes rijden, want vrijdag vertrek ik nog voor een weekje naar Frankrijk met vriendlief...

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 23:02

klinkt geslaagd floor! En dan zo ook alweer naar frankrijk, lekker :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 23:05

Wat super gaaf dat je dat gedaan hebt, lijkt me bijzonder om mee te maken.
Lijkt me ook moeilijk om te zien hoe honden/katten het dus ook kunnen hebben, dat is vast wat anders dan de overgewicht honden in Nederland.

Truste corien :wave:

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 23:37

klinkt als een boeiende ervaring Floor!

heb even geïnformeerd naar die a-pony Vief, is helemaal niet zo een overdreven vraagprijs... "hoog" is hier dus echt relatief :j

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 23:53

Sannnn schreef:
Jeetje Laura, dat is rot nieuws. Maar hoe verklaren ze dan dat je toch nog relatief goed kan lopen en paardrijden. Want als je kruisband helemaal af is dan heb je helemaal geen stabiliteit meer in je knie.. Vooral met de verlichte zit en alles.
Noor, reageer vanavond/ morgen op je PB!

Nou moet zeggen dat ik met mijn afgescheurde kruisband prima kon lopen en paardrijden :j Zolang ik er niet doorheen ging had ik nergens last van.. Heb er dan ook wel een jaar of 4 denk ik mee rondgelopen, maar het was natuurlijk pas achteraf dat ik wist dat m'n kruisband toen is afgescheurd. Zeer deed het wel en het werd ook wel flink dik maar ik dacht gaat wel weer over }:0

Lau: Wel echt klóte dat je kruisband weer is afgescheurd. Zelfde als waar je toen aan geopereerd bent? Als er nog meer kapot is en ze kunnen weinig doen zou ik er idd ook maar goed over nadenken of je operatie echt veel verbetering gaat geven en het anders maar even aankijken.. Ga jij trouwens niet door je knie met trampoline springen? Daar ben ik wel een aantal keren ook mee door m'n knie gegaan, was niet prettig :n
Vief: Werken op hakken van 11 cm doe ik je niet na, het is maar goed dat dat op mijn werk ook niet eens mag, dan zouden er echt ongelukken gaan gebeuren ;)
Saar: Vervelend van de brand, maar gelukkig dat het mee lijkt te vallen en het programma de komende dagen gewoon door kan gaan.
Corine: Dat zijn lange dagen Corine! Fijn dat het met Jack weer wat beter gaat
San: Wat super van je praktijktentamens! Ga heel hard voor je duimen dat je je andere tentamen ook hebt gehaald en dus toch al per 1 september op stage kan, des te sneller ben je van die stomme school af..
Karen: Je projectje is leuk! En schimpie blijft leuk <3 Als je 3e op de wachtlijst staat voor Gorssel kun je vast nog wel starten :)
Mirthe: Arme honden, daar kunnen ze idd wel flink beroerd van zijn :(:)
Marije is blij dat ze weer thuis is :))
Floor: Klinkt als een hele leerzame ervaring. Lekker dat je nog even een weekje op vakantie gaat met vriendje.
San: Ik ben ook altijd zo'n drama als ik een leuk jurkje zoek.. Kan ook bijna nooit iets vinden wat ik echt leuk vindt (en wat me dan ook nog leuk staat, ga geen jurkjes kopen waarvan ik van tevoren al weet dat het me niet staat qua model natuurlijk :+)
Noor: Netjes van je wedstrijd en gefeliciteerd met je prijs! Jer gaat met zowel springen en crossen steeds makkelijker aanpakken of niet? :)

Vanmiddag/vanavond gewerkt en nu maar eens snel richting bed, morgen informatiedag van school, ben benieuwd!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 00:43

lau: zwaar kl*, zo'n bericht. hopelijk kan er wel iets aan gedaan worden

las ook over een aanval op honden, nieuwe projecten, nieuwe gezichten (avatars), enge nachten op afgelegen plekken, fijne vakanties en schoolproblemen ... gefelicicteerd voor de gelukkigen en :(:) voor diegenen die dat nodig hebben.
Kan jullie tempo amper bijhouden met lezen, laat staan overal op reageren.

Ben nog steeds wakker omdat het hier kermis is, meestl niet zo'n probleem maar Paloma Blanca in skihutversie gaat me echt te ver .... dus maar mails bijwerken en morgen overdag ergens uurtje bijslapen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:01

Morning!
Floor, klinkt als een fantàstische ervaring! En straks alweer lekker naar France, veel plezier alvast.
Sannn, nogmaals bedankt voor je mega-pb! :D Daar heb ik wat aan :j
Mirthe, goed dat jullie naar de DA zijn gegaan. Zo'n allergische reactie kan heel vervelend aflopen...

_Jitske_ schreef:
Noor: Netjes van je wedstrijd en gefeliciteerd met je prijs! Jer gaat met zowel springen en crossen steeds makkelijker aanpakken of niet? :)

Ja, hij lijkt het cross-spelletje nu echt wel te snappen en springen pakt hij ook steeds beter aan. Volgens mij schieten we ook alweer aardig op richting het M, maar rustig aan ;) Edit: oh nee, we staan op + 4 duurt nog even dus :D Succes vandaag op school! :)

Hier de laatste werkdag voor mijn weekje vakantie! *\o/*

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:12

Goedemorgen!
Sofiebeau welkom nog! Leuke paarden rij je!
Noor gefeliciteerd met je prijs! Fijn dat het ook lekker ging.
Floor klinkt heel interesant allemaal! En nu dus bijna lekker vakantie vieren.
Noor heerlijk hoor bijna vakantie!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:13

welkom sofie
verder stukje over PS met geld en die maakt van geld nog meer geld.
danielle hoe zitten de crossbeschermers
sann hopen dat je de andere ook gehaald hebt dat je naar stage kan
hilde heeft lekker gereden
eef dat doe ik zelf ook vooral met de kinderen die iets bang zijn. gewoon als ze aan het praten zijn of nog in het lijntje zitten al iets omhoog doen. merken ze er niks van. Moet zeggen zo werd het bij mij ook vaak gedaan.
lau sterkte met je knie
mirthe heeft honden vol met wespen/bijen
karen heeft spullen van T schoongemaakt.
danielle heeft lekker gecrosst
vief heeft ook al z'n lange bijleesactie
marijke ik heb gewoon de standaart petries maar dan met rits aan zijkant? haha weet het al niet eens precies meer is al een goede 2mnd geleden
floor is terug van vakantie.

zo net paarden naar buiten gedaan. was de jaarling super gek. en ben bijna bij de wei en springt ze omhoog en schopt ze zo naar achter vast in me zij/buik. ben nu echt in een keer super misselijk en wat een pijn :S
zo maar richting werk als het goed gaat.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:27

Laura: Wat een ontzettend klote nieuws over je knie!
Sofie: Welkom! :)
Vief: Wat leuk dat je weer een stalconcour hebt opgegeven!
Noor: Gefeliciteerd met je prijs! Jullie gaan goed.

Ik zal even mijn spulletjes inpakken. Vandaag laatste dagje werken voor deze week en dan volgende week dinsdag weer :D. Dus een lekker lang weekend met zaterdag springwedstrijd en zondag dressuur! :).
Ik zou morgen de trein naar huis pakken maar moeders wou me liever ophalen zodat ik vanavond ook nog even zelf kan rijden met Sofie. Super lief dus! Dus koffertje staat al ingepakt etc. Dus vanmiddag uit mijn werk naar m'n kamertje fietsen, spul inladen en naar huis :D.

Jeetje mendy! Wat een actie :=. Doe maar even rustig aan.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:33

Oei Mendy, doe je wel voorzichtig?
Lief van je moeder, Kim!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:35

Floor, zo te lezen heb je het naar je zin gehad! Lijkt mij ook een geweldige ervaring!

Klinkt pijnlijk al die verhalen over knieen. Mijn knie is niet oke, ga volgende week ofzo maar weer naar de dokter.

Meestal laat ik elk jaar een bloedonderzoek doen, zo kun je een hoop voor zijn. Bij een aankoopkeuring laat ik ook altijd meteen bloed trekken. Algemeen bloedonderzoek + testen op lyme, dat komt hier in de buurt heel veel voor.

Oeh, Mendy doe maar voorzichting!
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 25-08-11 08:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:37

Noor, Wat goed van jou en Jer. Heb je al serieuze fans? Ach, 3x foutloos en je zou al M mogen starten :D
Floor, Klinkt als een interessante 'vakantie' in Turkije!
Vief, Er was laatst ook een autokeuze-topic op bokt. Meisje wilde of een barrel of een auto in de hogere prijsklasse. Iedereen dacht dus meteen aan een nieuwe C1/107/Aygo, maar hogere prijsklasse was dus (wat later bleek) tot 3000 euro!

Laptop is weer teruggestuurd |( Er zat een uitgeklede versie van Windows op en als ik dat allemaal zou moeten upgraden, ben ik goedkoper uit met een echte laptop!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:39

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:46

Mendy: neem geen risico (nooit!!!!!) bij een "stomp buiktrauma". Laten controleren die boel!!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:53

:(:) Dat zou ik voor de zekerheid ook maar eventjes doen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:01

_Noor schreef:
Daar heb je inderdaad niks aan, Mootje. Fans te over, maar niks concreets hoor. En je weet inmiddels hoe ik erin sta ;)

Edit: leuk initiatief [BRT] MEERIJDEN voor brooke hospital for animals

Zeker leuk initiatief en ze komen nog heel dicht bij mij in de buurt ook.
Verder wel bijgelezen, maar weinig onthouden. Alleen Lau met haar knie. "Mooi" balen meid! :(:)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:02

Goedemorgen!

noor lekker bezig die jer :)
Mo aaah das wel jammer, :(:)

Zo heb me net bijna verslapen voor de dokter :+ Zo maar even medicijnen halen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:08

Goeiemoggel

Mendy ik zal er zeker effe naar laten kijken

Klinkt super Floor dat je al zoveel mocht opereren.
Ik moet vandaag werken ipv morgen en zaterdag. Heb dus vanavond weekend en moet dinsdag pas weer werken! Lekker lekker!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:08

Floor klinkt als een supergave ervaring
Mendy wat eng zo een trap in je buik
Noor's paard heeft fans en Noor zelf heeft bijna vakantie
Mo zonde dat de laptop niks is

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:16

Floor: klinkt als een erg mooie ervaring!

Ik sta alweer een half uur op mn post ondanks dat de eerste rubriek pas over een kwartier begint.
Hotel waar we in zitten is luxe, echt heerlijk. Grote kamer, groot bed, een bad! Flatscreen tv, en heeerlijk ontbijt oa met vers fruit, warme broodjes, donuts, muffins, echt van alles!