[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:45

@ Anthea gefeliciteerd!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:48

Daar ben ik het niet met je mee eens Rowo. Het verschilt per vereniging of je voldoende hebt aan clublessen.. Bij mij in de buurt geeft Merel Peper les op 2 verenigingen en daar zijn er genoeg die geen prive les meer nemen. Zo ook bij Benjamin Maljaars. Dus dat verschilt per club vind ik. :)

Mijn vader heeft wel vaak commentaar en daar kan ik me aan ergeren. Maar dat is vooral omdat hij niets met paarden heeft en dan dingen opvangt uit de les en dat dan even zegt alsof hij het wel snapt... Hij bedoelt het goed en meestal heeft ie ook wel een punt. Maar het probleem is dat ik dondersgoed wel weet hoe het moet, maar dat het uitvoeren bij mij niet altijd lukt. :o :D
Vooral op wedstrijd kan ik het dan niet hebben, thuis wel weer wat vaker.

Gefeliciteerd met je P Anthea!

Zo maar eens richting school.

edit: namen schrijven is moeilijk. ;)
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 09-02-11 11:50, in het totaal 2 keer bewerkt

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:48

Mootje: :(:)
Dat vind ik heel erg voor je.

Maar ga nu wat doen, moet hooi halen als de auto terug is, me laten opknappen voor de foto en ik heb nog een mooi boek.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:50

och, maar alle moeders zijn ook kind geweest, en toen hadden hun moeders ook nooit gelijk..., tenminste, die van mij niet!!!

Hindert allemaal niets, hoort er gewoon bij, en je moet je tegen iemand lekker af kunnen zetten. En vaak gaat dat het beste bij een van degenen die je na aan het hart liggen, dus ik vat het maar op als een soort "compliment".
Laatst bijgewerkt door texelse op 09-02-11 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:50

strijd tussen noor en margreet :P

mijn moeder heeft er ook geen verstand van, dus dat is makkelijk... pap daarentegen wel (althans dat vind hij ) heeft ie vaak ook wel, maar daar zit alleen geen knopje subtiel op, psychologisch is dat lesgeven van hem dus niet echt verantwoord...

Hij is vooral goed in afkraken, opbouwende kritiek is hem beetje vreemd, hij kan ook altijd heerlijk beginnen over hetgeen ik volgens hem 10 jaar terug al fout deed :P maarja daar heb je niks an...

verder helpt dienke weleens en als ik echt voorbereid op een IBOP o.i.d. dan neem ik extra lessen. clublessen doe ik niet meer aan, kan me aardig zelf rijden qua basisniveau...maarja dressuur is dan ook simpel ;)

anthea proficiat!!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:51

Sann: Wij hebben clubles van Eline klont, rijdt zelf zware tour en geeft zo goed les! Wel hebben veel ruiters van de club daarnaast ook nog een keer prive dressuur les van haar maar wel maar 1 keer in de 2 weken omdat je dan dus 1 keer gemiddeld in de week les van haar hebt en daar heb je echt genoeg aan!

Spring lessen krijgen wij van Willem Schepers, maar heb daar nog geen les van gehad omdat ik dus heel lang niet gereden heb! Ben benieuwd, heb hem er vorig jaar nog uitgereden met Sabine op concours :o

mootje; :(:)

Jeroen: jouw pa klinkt precies als die van mij! vooral over die dingen die je al 10 jaar geleden fout deed ^) Idd niet erg opbeurend zijn goede raad!
Laatst bijgewerkt door Evony op 09-02-11 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:52

Proficiat Anthea!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:52

Sannnn schreef:
Daar ben ik het niet met je mee eens Rowo. Het verschilt per vereniging of je voldoende hebt aan clublessen.. Bij mij in de buurt geeft Merel Peper les op 2 verenigingen en daar zijn er genoeg die geen prive les meer nemen. Zo ook bij Benjamin Maljaars. Dus dat verschilt per club vind ik. :)

Ach, meningen mogen verschillen toch :D Als je zoals bij ons soms met 6 of 7 rijdt, krijg je nooit die specifieke aandacht om dat laatste beetje goed krijgt. Ook al heb je een hele goede instructeur. En ik heb het wel over echt fanatiek wedstrijden rijden en vooral als je hogerop komt heb je daar imo niet genoeg aan. Maar nogmaals, meningen verschillen.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:53

Ho Ho Jeroen :( , niks strijd Noor/Margreet...... dit is een discussie over ouders en kinderen die paardrijden.....
Dat is heel wat anders.
En tussen Noor en mij is er geen strijd, nooit geweest en zal er waarschijnlijk nooit komen ook!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:55

De clublessen bij ons zijn haast de lessen bij van Baalen. Iedreen van onze club rijdt daar zo'n beetje :+

Mootj: Dat is echt heel naar zeg!

Ik kom er net achter dat mijn uitrijdeken is gestolen op concours in Waddinxveen.... Was no0g wat drinken met Eef en haar moeder toen we teru kwamen en de autodeur openstond. Maar toen leek er niks te missen (geen zadels etc.) maar nu het vriest toch maar beter gaan zoeken naar mijn deken en die is dus sinds die tijd gewoon weg. :(

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:55

Anthra gefeliciteerd!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:56

Jeetje Lau, wat dik aso zeg.... het blijkt ook dat ze tegenwoordig zadels etc uit zadelkamers jatten op concours. Voortaan gaat bij mij alles in de auto of de zadelkamer op slot :(

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:57

Lau: die nieuwe die je laatst liet zien in een topic? Zuur zeg, mensen ook van tegenwoordig, heel moeilijk om me tje handen van iemand anders zijn spullen af te blijven

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:59

rowo schreef:
Sannnn schreef:

Ach, meningen mogen verschillen toch :D Als je zoals bij ons soms met 6 of 7 rijdt, krijg je nooit die specifieke aandacht om dat laatste beetje goed krijgt. Ook al heb je een hele goede instructeur. En ik heb het wel over echt fanatiek wedstrijden rijden en vooral als je hogerop komt heb je daar imo niet genoeg aan. Maar nogmaals, meningen verschillen.

Ik heb het ook over echt fanatiek wedstrijd rijden, zijn er genoeg die in het Z rijden en meedoen met kampioenschappen etc. Dat is in mijn ogen wel fanatiek. :)
Meningen verschillen idd, maar het ligt er wel aan wie je instructeur op club denk ik is en hoeveel ervaring je hebt wat je lessen verder betreft!

Jeetje Laura.. Tegenwoordig wordt er echt steeds meer gestollen. :n
Bij vriendin van mij pas ook al haar zadel uit de trailer. Moet niet gekker worden zeg.

Ik ga naar school, tot vanmiddag. :wave:

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:10

Ik had ook echt fijn springles op de club in Vjenne, meestal waren we met zn 4en. Dat was echt top!

Balen Lau :(

Super Anthea!! :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:11

Wat aso zeg Laura!

Clubles kun je wel wat aan hebben, mits je maar met een klein groepje bent. Groepen van 5 of meer personen vind ik veel te groot en dan krijg je bijna geen aandacht. Gelukkig zit ik meestal maar met 3 of 4 in de les.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:13

Anthea, Ik had er over heen gelezen :o Gefeliciteerd! Die zijn i.i.g. in de pocket :)
Lau, Wat een asociale mensen zijn er toch! Je hoort het steeds vaker ;(

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:16

hier zitten er gemiddeld ongeveer 6 in de clubles, soms meer, maar dat is incidenteel. het is als club ook lastig plannen, ik heb er per les 10 ingepland, maar er zijn zoveel afmeldingen, dat ik er soms ook maar 4 over hou. en het moet natuurlijk wel betaald worden.... en dat gaat hier op papier, dus inclusief belasting is dat toch een flink bedrag...

balen zeg van je deken lau... hier thuis zit de zadelkamer ook altijd op slot, en 's nachts ook de schuur waar de paarden staan (en de zadelkamer ook is). wordt veel gejat tegenwoordig....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:17

Schuur van de paarden is hier nooit op slot, puur ivm eventuele brand... alleen het idee al vind ik eng.

K ga maar eens ff koffie drinken met Vief en ma :)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:19

rowo schreef:
Schuur van de paarden is hier nooit op slot, puur ivm eventuele brand... alleen het idee al vind ik eng.

K ga maar eens ff koffie drinken met Vief en ma :)

hier wel, aangezien het niet de eerste keer zou zijn dat mensen zomaar in onze stal staan (camping tegenover...) maar het is wel een slot die met een flinke ruk gewoon losgaat..., dus bij brand is het geen beperking...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:20

Theeleut ze, Rowo :)
Hier is de poort op slot, de gemeenschappelijke zadelkamers en de zadelkasten, maar de schuren ansich niet! Wel hangen er overal camera's. Vorig jaar nog een inbreker mee opgepakt die een paar blikjes cola en de wisselgeldcassette had meegenomen ;(

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:20

Anthea: Gefeliciteerd met je P. Super!

Mijn moeder bemoeid zich amper met mijn rijden. Die weet dat ik dat niet kan hebben O:). Van paps kan ik het beter hebben. Maar ook dat botst wel eens. Als een instructeur mij precies hetzelfde zeg doe ik het wel en tegen ouders heb je toch sneller een weerwoord.
Maar over het algemeen gaat dat hier prima :).

Pff ik word nu al knetter gek op school. Een paar van die apen die om de 15 min gaan roken.. Nee dat werkt lekker..
Nou nog even een half uurtje aan de gang en dan een workshop.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:22

Waar wij de paarden hebben zijn ook al een keer alle zadels gestolen. Ik neem altijd mn zadel mee naar huis en laat op concours ook niks meer buiten de auto achter.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:23

Bij mij liggen mijn spullen bij mijn ouders in huis en de paarden staan in buitenstallen kunnen zo eruit gehaald worden al denk ik dat er maar 1 mee zal gaan met een vreemde en de rest een boel kabaal gaan maken...

@ Lau balen van je deken. Ik heb eerlijk gezegd nooit mijn zadelkamer op slot op CC maar ga er toch maar eens aan beginnen :(

Het is hier een beetje rustig vandaag pffff It's gonna be a long day at work

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:24

weule schreef:
hier zitten er gemiddeld ongeveer 6 in de clubles, soms meer, maar dat is incidenteel. het is als club ook lastig plannen, ik heb er per les 10 ingepland, maar er zijn zoveel afmeldingen, dat ik er soms ook maar 4 over hou. en het moet natuurlijk wel betaald worden.... en dat gaat hier op papier, dus inclusief belasting is dat toch een flink bedrag...

In mijn les zitter er 9 op papier :+ Waarschijnlijk komen ze van het voorjaar wel weer op les en dan worden er als het goed is weer 2 groepen van gemaakt.

Kim: Leuk zulke groepsgenootjes... Daar zou ik dus ook gek van worden. Succes nog even