Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sannnn schreef:Daar ben ik het niet met je mee eens Rowo. Het verschilt per vereniging of je voldoende hebt aan clublessen.. Bij mij in de buurt geeft Merel Peper les op 2 verenigingen en daar zijn er genoeg die geen prive les meer nemen. Zo ook bij Benjamin Maljaars. Dus dat verschilt per club vind ik.
rowo schreef:Sannnn schreef:Daar ben ik het niet met je mee eens Rowo. Het verschilt per vereniging of je voldoende hebt aan clublessen.. Bij mij in de buurt geeft Merel Peper les op 2 verenigingen en daar zijn er genoeg die geen prive les meer nemen. Zo ook bij Benjamin Maljaars. Dus dat verschilt per club vind ik.
Ach, meningen mogen verschillen tochAls je zoals bij ons soms met 6 of 7 rijdt, krijg je nooit die specifieke aandacht om dat laatste beetje goed krijgt. Ook al heb je een hele goede instructeur. En ik heb het wel over echt fanatiek wedstrijden rijden en vooral als je hogerop komt heb je daar imo niet genoeg aan. Maar nogmaals, meningen verschillen.
rowo schreef:Schuur van de paarden is hier nooit op slot, puur ivm eventuele brand... alleen het idee al vind ik eng.
K ga maar eens ff koffie drinken met Vief en ma
weule schreef:hier zitten er gemiddeld ongeveer 6 in de clubles, soms meer, maar dat is incidenteel. het is als club ook lastig plannen, ik heb er per les 10 ingepland, maar er zijn zoveel afmeldingen, dat ik er soms ook maar 4 over hou. en het moet natuurlijk wel betaald worden.... en dat gaat hier op papier, dus inclusief belasting is dat toch een flink bedrag...