Ja idd wat een mannetje joh! ene peter r de vries maar zeggen ik had het toch zo gezegd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) nog een master bestuursrecht kan gaan doen. Master = verdieping zeg maar.
Alleen het geheel uitwerken dat is wel erg veel werk, maar ja.
Wij hebben nog wel enkele pensionklanten, maar die bedragen waar je in het 'westen' 1 paard voor stalt kun je er bij ons 2 voor stallen all inclusive 
ook niet part-time.
(toen ze nog een drama was heeft de ene van de tweeling erop gereden tot ze haar arm door Maris brak, nu rijd de ander erop). Dat vind ik leuke berichten!
Had het ook graag op de middelbare school gehad, maar toen werd het bij ons niet aangeboden.
) zo fijn te rijden was!
ik heb geen idee wat hij denkt, dat hij dat HELE ding in 1 keer moet springen of zo ?? maar hij blijft er dus echt wel 30 meter voor weg, uiteindelijk aan de hand is hij overal overheen en afgeweest dus heb heerlijk een uur op dat ding geoefend. Hij laat zich nu wel mooi zakken naar beneden ipv van die luchtsprongen die hij in het begin maakte want dat is echt niet lekker voor je rug. Uiteindelijk dus de hoge kant op en af geweest en met een greppeltje ervoor.

. Maar omdat het aan de VU is, heb ik ook een heleboel vrijstellingen en kan ik dus de vakken kiezen die ik echt leuk en interessant vind. Enige minpunt is eigenlijk de scriptie

Paard heeft werkelijk nog nóóit een stap kreupel gelopen en nu heeft ze een acute peesblessure achter. Net een film, ongelofelijk. Nu gaat er een veulen in van United. Ze is hengstig dus als Nudine morgen wordt gescand, gaan ze haar ook meteen scannen. Hoewel het allemaal erg rot is, is het wel weer leuk dat er dan volgend jaar 2 veulentjes zijn. Er vanuit gaande dat alles goed gaat natuurlijk. Kunnen ze lekker samen spelen!

bianca1980 schreef:NOOR @ jemig !! wat een sprong en idd hetzelfde als BULL. Ik zie het neerklappen in jou lijf idd ook wat ik voelde.

ben net terug van oefenparcour. Ging best lekker, 80 cm en 90 cm. Bij de 90 cm was er een hindernis waarmee we een beetje in de problemen kwamen met de afstand (2e van een dubbel, Oxer) dus daar gingen we dwars doorheen
morgen uitgebreider verslag maar ga nu lekker slapen. Alvast 2 foto's :
annedrop schreef:
Vooral als je veel kan paardrijden ernaast 
Mijn moeder en ik kopen niet alleen voor ons zelf, maar ook gelijk voor m'n vader/zus/zwager/broertje. En als het dan ook nog 70% korting is begrijp je ongeveer de hoeveelheden. Wordt niet voor iedereen 10 stukken kleding gekocht, maar wel wat.