Ik heb net even gereden, gewoon een beetje rustig. En zo weer terug naar stal, ga schrijven bij mijn instructrice.
Gave foto's Psst! Max heeft echt een uitstraling zeg! Gefeliciteerd met je nieuwe paardje hoor!
Fijn dat je training lekker ging Heleen. Dat water komt nog wel

Veel plezier en succes op wedstrijd Benthe! Jemig wat erg van jullie fries! Sterkte

Fijn dat Wollie lekker liep Vief. En veel succes op wedstrijd!
Ahh Nickel, hoe komt dat beesje bij jullie terecht?
Gefeliciteerd met je winstpunt Martine
Fijn dat Wolin zo braaf was met buitenrijden Lotte! Knap hoor, dat durf ik met Vorstin niet te wagen hier in de polder. Die begint soms te staken en dan gaat ze zowat achteruit de sloot in (iets meer richting Kaptein bij het picknickbankje)
Iemand van stal zei vanmorgen tegen me: "Ik zag de zus van Wolin nog in de Vlietlanden.. die moest als laatste starten."
, ik zei nog toen ik dat paardje zag.."Jeeeetje, wat lijkt dat beestje op Wolin!!.. Iets lichter van kleur, maar zelfde bewegingen en zelfde koppie enzo.."

Verder ook een paar hele ongehoorzame stukken erin. Had nog 175 en dat viel me nog mee. Ben verder wel tevreden. Ze moet nog wat gehoorzamer worden.
Waarschijnlijk heeft hij acute koliek gehad en is hierdoor gevallen en heeft daarbij zijn nek, kaak en 1 been gebroken. Hij lag er in ieder geval heel raar bij.
ook nog met heel vreemd commentaar erbij. Nou ja, ik vergeet vandaag maar snel. Volgende week gaan we weer lekker crossen in ieder geval!
.. snappen d'r ook niks van 
.. Ik snap dat je echt niet met je hoofd erbij was vandaag inderdaad
.