Hoe laat gaat iedereen parcours lopen vrijdag en/of zaterdag? Ik ga met een vriend van me mee dus zou wel leuk zijn om wat mensen te meeten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nielsie schreef:Amber_ schreef:
Loop je met mij en Ginny mee?
Amber, ga je Fjordy wat leuke steigeracties laten doen ik de waterbak en omstreken?
Amber_ schreef:Mag het ook na de wedstrijd
LeukAmber_ schreef:Leuk
Doen we het even voor de start,
Amber_ schreef:Muhaha ja ga me best doen
Amber_ schreef:Myukii schreef:Die rode namen op de startlijst, wat betekent dat eigenlijk?Of is dat een stomme vraag?
Wij gaan volgens mij zaterdagavond lopen, maar weet het niet eens zeker. Ben veel te zenuwachtig om normaal te kunnen nadenken over iets wat met een cross te maken heeft, haha!
Loop je met mij en Ginny mee?
Dan heel graag, haha! En anders loop ik hem zondag, want dan zijn we er toch ook de hele dag.. Toch?
)millie schreef:Zaterdag komen Jetske en ik bij de L paarden kijken, omdat de cross instructrice van Jetske daar mee rijd.
Fotocamera gaat uiteraard ook mee. Ik zal het lijstje van de bokkers meenemen en proberen ze vast te leggen.
( Ik heb van vorig jaar nog een complete serie van een onbekende liggen, omdat ik dacht dat het een bokker was)
Zondag einde van de dag start Jetske als eerste bij de oefencross ponies. Dus rond die tijd zal ik nog wel wat foto's maken.
Wij zijn te herkennen aan/in die mooie sgw shirt's.
En aan een hele mooie Nikon camera.

.
millie schreef:Simply the best.
Hozie schreef:Ik zag op de website dat het parcours voor de zondag pas vrijgegeven wordt voor verkenning op zaterdag na 20.00 uur. Dus ik denk dat ik pas na die tijd ga lopen. Ik ga dus zaterdag lopen en de zondag voor de dressuur nog een keer.
Zijn er trouwens nog mensen die er toch zijn en tijd hebben en die zin hebben om mij over b.v. hindernis 1 te schreeuwen? Andere hindernissen mag ook hoor
)