dessie schreef:Ik heb echt niet alles bijgelezen, maar had ik het nou goed gezien dat marije 1e was geworden met ponyrennen? En ik zie mezelf nog op de achtergrond
Dat heb jij goed gezien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dessie schreef:Ik heb echt niet alles bijgelezen, maar had ik het nou goed gezien dat marije 1e was geworden met ponyrennen? En ik zie mezelf nog op de achtergrond

Marije112 schreef:dessie schreef:Ik heb echt niet alles bijgelezen, maar had ik het nou goed gezien dat marije 1e was geworden met ponyrennen? En ik zie mezelf nog op de achtergrond
Dat heb jij goed gezien
xMnOn schreef:Ej marije, ingrid en romy,
jullie mogen allemaal 2 fotos uitkiezen om te printen, het wordt wel op kleine formaat

Ingridje16 schreef:album pony hoog.ah jazz4life had je mijn foto's ook al met m'n tinker, pony hoog
dessie schreef:Die laatste is niet Cynthia Beugelsdijk met sylvester, maar hoe ze wel heet staat een paar pagina's terug.
paxine schreef:en Nancy de amazone
niet normaal..: 
Ingridje16 schreef:paxine schreef:en Nancy de amazone
ja ik heb nog foto;s van jou van de ponyrennen
Jij reed toch in het rood op een tinker?? paxine schreef:Oh gaafff! Wil je ze naar me toe sturen???
Volgens mij heb ik ook nog foto's van jou van de cross.Zijn niet heel goed gelukt had m,n camera op de verkeerde stand staanJij reed toch in het rood op een tinker??
als je ff je mail pb't ofso dan kan ik ze sturen want de foto;s zijn al slechte kwaliteit omdat ik met m'n mobiel in de zon zat
en van uploaden word et niet veel beter

Maar die past alleen niet, hij is maat full

ik weet niet waarom ik het doe en hoe ik dat heb aangeleerd
et ziet der alleen niet uit.. Widner schreef:Ik was gister trouwens 3e geworden en ik had een halster gewonnenMaar die past alleen niet, hij is maat full
?
met zun geren

Meetje22 schreef:Yazz klopt het dat paard hoog nog niet in het album staat?
groetjes Esme
Amber_ schreef:Widner schreef:Ik was gister trouwens 3e geworden en ik had een halster gewonnenMaar die past alleen niet, hij is maat full
Ja ik had Pony maar die was te klein ! Ik heb hem mogen ruilen bij Tom van Bemmelen ofzo ?
Misschien moet je ze is bellen?
Maar eigelijk ben ik dan denk al te laat?