Succes voor iedereen die vandaag wedstrijd heeft!
Loes: Hoe gaat het met Joery???
Ga zo maar even profiteren van het lekkere weer.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SGWOllie schreef:Even een vraagje... Wie was het ook al weer hier die SGW rijdt met een Krack C? Volgens mij PC maar ik weet het niet meer zeker...![]()
Ultra is een Krack C x Wellington en ik heb stiekem de hoop dat we ooit eens kunnen gaan springen en/of crossen over een heeele lange tijd...
viefdepief schreef:SGWOllie schreef:Even een vraagje... Wie was het ook al weer hier die SGW rijdt met een Krack C? Volgens mij PC maar ik weet het niet meer zeker...![]()
Ultra is een Krack C x Wellington en ik heb stiekem de hoop dat we ooit eens kunnen gaan springen en/of crossen over een heeele lange tijd...
TypicalDutch rijdt op een Krack C
! Ben echt helemaal blij. Ik baalde wel dat ik me had afgemeld voor het B springen, want ik vond het echt niet hoog. Heb nog wel gevraagd of ze een plekje vrij dat hadden, maar dat was niet zo.. Jammer
. Maar, ik ben met een super tevreden gevoel thuis gekomen. Vind ik ook een heleboel waard.!!!!
.
. Had de wekker niet gezet.

). Maar wel mooi een zak voer gewonnen
. 

.

.
.
. 
. Ik heb niks te doen vandaag
. Ik moet wel een paar werkstukken maken, maar 1 doe ik samen en kunnen we nu niet doen. De andere loop ik al vetje mee voor omdat ik daar vrijdag al mee begonnen was. Verder weet ik niet wat ik moet doen
Vief kom eens wat dichterbijwonen
.

Wel jammer dat hij onthoefd is!
Was er al bang voor dus voor de rest wat filmpjes.
(heb je nou je oude wedstrijd broekje aan
?.