Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jen_Elegance schreef:Hindernis 7 (Hindernis 3 voor de oefen) is de enige onbekende hindernis! Daar zit nog geen foto bij, iemand enig idee wat het zou kunnen zijn
patsmu schreef:MJ Hoe is het terrein nog in Vlietland?? En de dressuur en spingterrein??
Hopelijk zijn de terreinen morgen namiddag ook nog goed
vorig jaar was t idd een grote modderboel bij de dressuur ringen + springring.... Eventinggek schreef:Welke ruitershop staat er nou ook alweer? Moet nog effe naar iets informeren...
Pffffffffffffffffffff Hier schijnt t zonnetje, hoop dat ik de wolken niet naar jullie geblazen hebHopelijk zijn de terreinen morgen namiddag ook nog goed
vorig jaar was t idd een grote modderboel bij de dressuur ringen + springring....
Dat krijg je als je ouder wordt
Scum schreef:Ik dacht dat er geen echte SGW winkel zou komen te staan maar ene gewone winkel. Ik moet wel dringend een nieuwe pot Staysound hebben, dus ik ben benieuwd of ze die dan hebben.

Talida schreef:Das van die klei toch? Ik heb nog een pot ander merk staan, hoe gebruik jij hem na een cross? (misschien wat overdreven na Tal dr buitenritjescross van zondag, maar ach heb het toch staan....)

Scum schreef:Dan moet het wel goedkomen. Ben zooo benieuwd naar de bodem van het dressuur en springterrein.
Het is nu ook allemaal gemaaid en het is niet nat zei hij. ( Ik hoop dus voor jullie dat hij echt gelijk heeft
)
Of word dat nog veranderd of iets?