[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaan

Re: slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 14:36

Kim, ik spring L met Lucky. (zie onderschrift... )

kim__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 14:37

sorry

*ben blond*

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 14:51

haha geeft niet!

Ik ben wel erg blij dat Lucky het springen weer zo goed oppakt!
Vorige week (waren we een week of 8 niet op springwedstrijd geweest) in Steenderen moesten we beide nog zo zoeken naar het goede ritme. Alhoewel ze daar ook niet slecht sprong hoor.
Vandaag liep het gewoon lekker, mooi 1 tempo. Helaas dan even een uitschieter op 1 en 7a, maar dat komt wel.
Laatst bijgewerkt door Sjaan op 24-07-05 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 14:51

ben ook terug van mijn wedstrijd in kootwijk. met ice 169 punten en een tweede plaats! (wordt dressuurmiep denk ik ) Met het springen had ik mte ice een balk op de eeste. Hij lette totaal niet op! daarna ging het een stuk beter. Met lamour een balkje op de laatste maar ze ging supergoed. wel jammer van de balk, had graag nog een keertje barrage gescheurd maar ja, dan maar knallen in belgie met de cross (dat is écht mn laatste wedstrijd!)
@chantal: als je maar een goed gevoel hebt over de proef, dat zegt meer als de punten, soms vraag ik me wel eens af of de jury er zelf van verstand van heeft... haha

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 14:54

Super Jiska! Heb je toch weer mooi wat winstpnt + een prijs binnen gesleept vandaag en gister!

Wel jammer van dat balkje net op de laatste, echte pechbalk zo te horen..

Wanneer vertrekken jullie richting Belgie? (je houdt me toch wel op de hoogte hoe het jullie vergaat in Belgie via sms?? Internet zal wel weinig van komen als we op vakantie zijn)

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 15:57

lekker chantal!! jammer van die unten, maar ach wat Jiska zegt...als je lekker hebt gereden, zegt dat ook wel genoeg!

ik heb flinke koppijn en zit nog steeds een bult boven me oog!!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 16:22

RT; klinkt erg pijnlijk..
Chantal; soms snap ik ook niks van mn punten met dressuren, maar dan denk ik maar meteen.. weet ik ook weer waarom ik niet alleen dressuur en ook spring en cross achja.. volgende keer beter..
Jiska; super zeg! gefeliciteerd met je winstpunten en prijs!

kim__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 17:00

Jiska Gefeliciteerd met je prijs!!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 17:10

Britt --> Zo denk ik ook altijd maar...

kim__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 17:14

hoe spreek je deze naam uit??:

Caerlaverock

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 17:20

chantal_cs schreef:
Britt --> Zo denk ik ook altijd maar...

haha, lang leve SGW!
ach, mijn pony kan wel goed dressuren, maar dan moet ze wel zin hebben, anders is er niks mee te beginnen..
tis op zich een heel veelzijdig beestje, maar ook erg eenkennig, voor mn broer doet ze bijv nog niet de helft wat ze voor mij doet

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 17:22

Allebei gefeliciteerd met jullie punten (en prijsje)
Ik heb er net een hele fietstocht opzitten gelukkig wel met twee pauzes

Gisteren trouwens nog een buitenritje gemaakt, Sam en Emiel waren beide erg opgewonden... Op een gegeven moment bedacht mijn broertje dat het wel leuk was om ons te laten schrikken, en was hij in een graanveld gaan liggen, gelukkig zag ik zijn fiets al een flink eind van te voren in de berm liggen, dus wij zo: "Bas, ons niet laten schrikken!" Maar toen wij op zo'n 20 meter waren en Bas ons blijkbaar 'opeens' wel hoorde kwam hij te voor schijn.
Emiel (waar m'n vader op reed) schrok zich helemaal wild en draaide zich super snel om en galoppeerde toen weg, Sam schrok ook, en nog extra van Emiel dus die draaide zich bijna nog sneller om en ging al galopperend over de weg
Gelukkig was het een hele rustige weg en geen auto gezien die avond, maar toch..
Kregen ze gelukkig wel weer terug.. En verder niks gebeurd, papa was ook blijven zitten, dus dat was wel knap want hij heeft hier vorig jaar voor het laatst gereden..
Tsjaa dat krijg je met een broertje die niks met paarden heeft

En nog een foto van vandaag
Afbeelding
Sambal en de grote reus San Fernando

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 17:28

Vief, lieve foto!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 18:33

kim__ schreef:
hoe spreek je deze naam uit??:

Caerlaverock

in wat voor taal?
nederlands: Kaar lave rok
engels: kker levver rock

geen idee...vind het wel een maffe naam! ik zal he took wel niet goed uitspreken!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 19:03

ik heb ook geen idee hoe je het uitspreekt..
waar ben je die naam ergens tegengekomen kim??

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 19:52

We zijn weer terug.

Sim, het is idd wel ver rijden. Maar hier in Limburg zijn in de zomer maar 5 wedstrijden ofzo. In juli en augustus is het al zomerstop. En als er al een wedstrijd is, dan mag je 1 proef rijden.

Ik vond het een supermooie wedstrijd. Heel veel losrij-ruimte, een ringmeester die bijhield wanneer je aan de beurt was, en je kon in de tent meekijken op de computer van het secretariaat waar ze de punten op invulden. Startcoupon lag 10 min. na de proef al gesorteerd per ring in een bakje! Ze hadden ook een oefenrubriek voor paarden. Je kon zelf zeggen op welke hoogte het parcours moest staan en je mocht wel 3 of 4 keer het parcours rijden als je dat wilde. Bij 3 weigeringen mocht je het parcours gewoon uitrijden. Lijkt me super om volgend jaar te doen!

De eerste proef van Bitwise ging super. Hij had 159 pt en zat precies buiten de prijzen. Tweede proef ging ook super, maar die jury vond het maar 152 pt waard.
Mijn eerste proef ging niet zo super (ik vond Ienie teveel tegen de hand) in de overgangen) maar de jury vond het toch 158. Tweede proef ging beter en die jury vond het 152. Tja, dat heb ik altijd. Ik krijg de punten wel als ik niet zo goed rij. Netjes rijden levert gewoon geen punten op.

Nog 3 puntjes en dan mogen we M1!Afbeelding

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 20:35

Iedereen weer gefeliciteerd met de punten/prijzen.

Ben zelf vandaag ook wezen springen, maar dat was geen succes... Ik ging B-hc rijden en daarna L. De B ging wat rommelig maar er zaten ook goede stukken in: 1 balk op 2. Dat was een hindernis waarop bijna ieder paard in de eerste B-rubriek weigerde... Marple wilde ook stoppen maar ik heb haar doorgedrukt, en toen viel de balk. Er was niemand foutloos, zelfs nr 1 had een weigering.
In het L ging hindernis1 t/m 3 uit het boekje, net of we het echt konden... Hindernis 4 was dezelfde als 2 in het B, en nu stopte ze wel. De volgende nam ze ook maar niet want daar stond nu een bord in de vorm van een auto onder als grondlijn (heeeel eng ) Hindernis 6 was een dubbel steil-oxer dus dat moest volgens mij geen probleem zijn maar daar dacht Marple anders over. We kwamen er goed bij, maar ze sprong recht omhoog ipv naar voren en toen haalde we de tweede niet meer, einde parcours.
Volgende week maar weer opnieuw proberen, ik denk dat we een hoop vlieguren moeten maken. Ik ben zelf denk ik ook nog te onzeker, en dat voelt ze natuurlijk aan.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 22:10

lekker scum en bitwise!! toch nog puntjes!!
die oefenparcoursen hebben wij hier eigenlijk heel veel!! ideaal!!

balen MissM, paarden hebben idd gewoon snel door als de ruiter onzeker wordt oid!! hopelijk gaat het de volgende x beter

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 09:10

Gefeliciteerd met de winstpntjes scum en bitwise!

MissM, een paard voelt het idd goed aan als de ruiter onzeker is. Volgende keer beter!

Die oefenparcoursen lijken mij ook wel wat! Heb je hier niet zo veel..., alhoewel in de winter wel. Zomer niet.

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 10:18

Zo, alles weer bijgelezen na het weekend.
Gomir, balen dat het weer niet lukte met springen, maar volgende keer springt hij vast weer super rond. Had misschien even een dipdag

GvdT, ik rijd inderdaad met de witte trailer met het Fixet logo dus dan zullen we misschien wel eens gezamenlijk getraind hebben. Heb je zondag nog getraind in Baarle Nassau? Ik heb hem helaas moeten afzeggen vanwege de slokdarmverstopping.
Gelukkig gaat het nu alweer stukken beter met mijn beessie. Vandaag is de laatste dag van zijn kuurtje en morgen kunnen we weer aan de slag. Dat is maar goed ook, want hij begint alweer vervelend te worden door zijn overmatige energie. Hij voelt zich weer helemaal de oude

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 10:28

Nee, ik had al afgezegd omdat het voor mijn schouder te ver rijden was.
Mijn paard heeft zich vrijdag aangetikt op het land en een ei op der voorbeen was het gevolg.
Eerst maar wachten tot het been dunner is, ze loopt gelukkig wel rad.
Ik hoop dat ik 6 augustus kan trainen. Anders moet ik mijn instructeur maar even lief aankijken en een crosslesje nemen voor Vlietlanden.

Er staan wat nieuwe hindernissen voor Dijkgatsbos bij hun opgeslagen, die moeten toch eerst even uitgeprobeert worden voor je ze in een cross neerzet

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 11:01

Missmuts, hoe is het met de pees van Oeste nu?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 11:29

Hoi Hoi
Nou ik heb vanochtend al gereden, ging best goed, alleen had Sam in het begin niet zo heel veel zin..
En nadat het een kwartiertje erg lekker ging werd hij heel sloom dus toen maar gestopt, had zelf ook niet meer zo heel veel zin
't Was ook erg benauwd en van de regen werd ie ook niet veel blijer
Maar ik ga zo Groningen onveilig maken

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 14:55

Zo ik ben er weer van vakantie, was echt hartstikke leuk! Ik ben net uit bed haha, moest even bijslapen
Wat hebben jullie flink gemutst zeg! Ik ben echt al weer vergeten wie wat allemaal heeft gedaan

Ik ga vanavond weer lekker rijden, heb het wel gemist! Woensdagavond heb ik alweer een springwedstrijd, ben benieuwd hoe dat gaat na een week rust }>

Oja, dit is echt heel vreemd: ik sta op de startlijst met Landgraaf in het L springen!!! Ik heb geen eens meer een startkaart met hem en met Landgraaf ben ik daar nooit in de L gestart Ik snap echt niet hoe ze daar nou weer bij komen!

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 15:52

haaaaii
ik ben kim! ik kon niet meer inloggen en daarom moest ik me opnieuw registeren!! en ik werd zo depri, want ik moest eerst 50 berichten posten! maar ik heb ze gelukkig nu...