[SGW] Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 16:07

Ik ben benieuwd als je foto's van L erop komen, deze die er al op staan zijn heel mooi van kwaliteit!!

xPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:59

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:17

Ooh dankjewel :)
Kan ik er ook zonder Logo krijgen ( tegen betaling)?

xPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:23

Jazeker :) Bovenin de site kan je op 'prijzen' klikken. Voor een gewoon digitaal bestandje met een klein logo in een hoekje is het €4 voor de eerste foto, en daarna €1 per stuk. :)

PrietPraat

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 10:55

Leuke foto's :j! Dat was jij dan wss die ik aan de allweather piste zag staan. Recentelijk gestart in bijberoep met fotografie?

xPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:22

Dankje! Ja haha. Had recent een nieuwe camera gekocht voor mezelf, en toen kwam mn moeder met t idee van "we zijn toch telkens de hele dag op cross, waarom dan ook niet ondertussen foto's trekken". :) In Nokere was de eerste keer dak deze camera echt gebruikte, dus moet m technisch nog een beetje uitvogelen, maar dat komt wel goed. Had mn oude camera als reserve mee, en later op de dag is mn moeder daarmee aan de slag gegaan en nu heeft ze de smaak ook te pakken haha. :P

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-14 12:48

Wat leuk!!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:55

hehe ja zo ging het ok met vriendje, hij is toch mee met mij op cross dus dan kan hij evengoed foto's trekken. Maar hij had er graag centjes aan verdient om matriaal stukje te kunnen betalen dus daarom in bijberoep begonnen zodat hij geld voor de foto's kan vragen :).

Aldislamp2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 11:16

Inderdaad heel mooie foto's, hopelijk zitten er ook tussen van mijn paardje :). Veel succes allemaal in Merksplas.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-14 17:54

Voor die wat naar Merksplas gaan, blijkbaar is het er heel erg nat...

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 18:13

Oei :S. Veel succes allemaal!

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 19:49

:( en dat voorKoko zijn 1e nationale...
Dat belooft!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-14 20:41

Blijkbaar ligt er ook glas op het terrein. Hoe erg het is weet ik niet..

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 05:59

? Ben benieuwd! Hoop maar dat ik niet voor niets rij, heb geen zin om mij paard mank te rijden, maar een ritje van 100km enkel doe ik liever niet om enkel mijn dressuurproefje te rijden :7
Langs de andere kant, er wordt een BK georganiseerd, dan moeten ze toch wel een deftig parcours kunnen aanbieden?
Heel erg benieuwd! Ik vertrek over half uur om Koko op te halen.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 10:09

Benieuwd hoe de cross in elkaar zit! Kijk uit naar de verslagjes ;).! Hopelijk is dat glas gewoon 1 bierglas die gesneuveld is :+

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-14 19:02

Ik heb wat grote glasschevern uitgehaald, maar al bij al viel het nog goed mee.
Blits was top!! Dressuur 10de plaats, springen foutloos ( 9deplaats) en crossen ookfoutloos alleen 6strafpunten voor tijd. Daardoor 9de en nog in de prijzen, moest ik optijd geweest zijn tussen de 5/7 want die hadden even veel punten als mij.

Den Cas was weer in zijn nopjes.. Dressuur was wel al beter ( 14de) Springen was weer even een ramp, trok weer naar de inrij piste toe. Toen hem effe op zijn plaats gezet en kon ik terug met hem rijden. Bij de cross was hem ook bij hindernis 5 echt vervelend, wou hem weer op zen plek zetten maar sprong er steeds dooruit, dus effe wat ruzie gehad maar toen na een tijdje gaf hij zich over en verder foutloos kunnen rijden.

Opzich een vooruit gang want hij gaf op, maar het moet gewoon niet dat hij zo koppig doen. Zal straks het filmke eens plaatsen

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 19:17

Ik heb enkele een kleine stukjes glas zien liggen, maar voor de redt lag het terrein er heel goed bij, sommige hindernissen wat modder om aan te rijden, maar in mijn reeks zeker goed genoeg. In het naar huis rijden, hebben we ons op de parking van St. Niklaas aan de kant moeten zetten, abnormaal regen 8)7 echt gevaarlijk. Vraag me af of ze hebben verder kunnen crossen in Merksplas.

Goed, verslagje van mijn wedstrijd, in 1 woord TOP! 8e plaats na dressuur, was eens verkeerd aangesprongen in galop, wel snel kunnen herstellen maar hierdoor ook geen echte verruiming kunnen laten zien dus hier wat punten verloren, maar voor zijn 2e dressuurwedstrijdje zeer tevreden. Springen foutloos hoewel ik hem dikwijls veel te diep in de voet gereden heb, maar hij sprong echt goed, heb hem nog nooit zo omhoog weten springen. We hebben afgelopen woensdag cavalletti gedaanten heeft duidelijk opgeleverd. En dan als afsluiter een foutloze cross wel 30 sec te snel }:) maar heeft geen verschil gemaakt voor mijn uiteindelijke 3e plaats! Voor zijn allereerste nationale wedstrijd kan dat dus niet beter zijn.
Morgen maar meteen mijn advertenties aanpassen want helaas nog geen reactie gekregen |(
Helaas geen stal vrij voor deze winter anders zou hij echt niet weggaan.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-14 19:27

Wij hebben op de terugweg geen regen gehad, nu is het wel aan het regenen.
Nog eens gefeliciteerd met je plaats!!

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 21:48

Heb in een ander topic gelezen dat ze Z hebben moeten stoppen.

En wij wonen in de straat van jumping Beervelde, is net iets gebeurd, ambulance en mug aanwezig. Jumping is al afgelopen, de laatste camions zijn aan het wegrijden. Het lijkt alsof iemand omver gereden is maar ben het niet zeker.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 00:42

Weet je al wat meer wat er gebeurd is? Klinkt erg!
Ik las wel dat iemand 2de was op het BK. Hebben die dan misschien wel moeten starten? Of later

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 10:11

Proficiat allemaal! Was het leuke cross? Mooie hindernissen enzo? Wat moest de B doen voor het water?

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 10:35

Ik hoorde afroepen dat het de 3e keer is dat ze organiseren en dat merk je wel wat aan de hindernissen vond ik. Er zaten enkele mooie sprongen bij, ook waterbak zeer verzorgd, maar de meeste sprongen zijn boomstammen en gewone natuurhindernissen. Heb heel snel moeten verkennen dus niet veel van andere reeksen gezien, maar hij leek me ook voor de hogere reeksen niet al te hoog en zeker ook niet technisch gebouwd. Een aanrader voor een jong paard of om een reeks hoger te starten lijkt mij. Water kon je inlopen of inspringen over een klein boompje. Koko vooelde safe aan, dus boompje aangereden wat hij zonder probleem sprong. Alleen was er in het verlengde van de insprong soort van eilandje gemaakt met een boom op voor andere reeks en daar trok hij ook al op aan, dus moest hem er echt wel naast trekken. Ik heb wel enkele foto's van het water, zal eens kijken of ik die kan uploaden.
Wel positief dat alles dicht bij elkaar is, parking, dressuur, jumping, cross allemaal op 100m van elkaar. Handig als er zo weinig tijd is tussen de onderdelen.

Daaphn: nee, niets verder gezien. Ze hebben de persoon afgevoerd maar weet er verder niets over.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 11:13

Er stond inderdaad niet echt iets van woow bij, alleen de afsprond vond ik wel erg hoog voor de B :P. Mooie hindernissen dat zeker , maar niet zo moeilijk.
Ik zal straks het filmke van casje eens hier zetten, dan zie je veel van de hindernissen in terug.
Ik heb 2 keer het water ingelopen. Castor doet het water nog niet 100% zeker, blits wel, maar wou hem op safe rijden.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 11:41

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 11:47

daaph..is een van jouw paarden een bonte? en had startnummer je ergens in de 90? want dan heb ik je zien rijden en over de finish zien komen...super enthousiast!! geweldig!

en ik heb ook leuk contact gehad met nummer 102 in de B reeks..ook misschien iemand die hier zit?

Ik was nummer 101 in de B reeks.. en had een top dag!!
1ste na de dressuur, foutloos gesprongen maar 4 strafseconden voor tijd, en super strak door de cross en binnen de tijd.. uiteindelijk 4 zure secondes, maar super blij met mijn 3de plek.

ik vond de bodem ook goed te doen, inderdaad hier en daar een natte plek. en ook 3 glasscherven weggegooid.
De cross was absoluut niet te zwaar, en volgend jaar ga ik zeker proberen de L reeks te rijden (als ik genoeg winstpunten haal om te promoveren uiteraard!!)

al met al een super wedstrijd!!