Rijd jij grijs kenteken?Ik heb ook een diesel en rijd eigenlijk niet genoeg om het eruit te krijgen (30/35 duizend per jaar), betaal 130 euro p/m wegenbelasting
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Rijd jij grijs kenteken?

Die van mij loopt met mijn rijstijl 1:17!
.
. Wat een heerlijkheid voor de trailer!!! Alleen de carkit is beroerder dan beroerd, dat is wel een vreselijke afknapper als je denkt dat je iets superdelux gaat krijgen.
.
.
Wat moet je verder nog doen voor het herstel?
) waar al mijn kleingeld ingaat om te sparen voor die lens!

Mootje schreef:Die lens wil ik ook, Lelieaardje!! Heb jij met of zonder IS? Ik heb nu een roze spaarvarken () waar al mijn kleingeld ingaat om te sparen voor die lens!
Wat betreft het zonnetje... Ben rond 4 uur klaar denk ik en anders zet ik er een grijsfilter op
.
Tamron is een stuk goedkoper, maar hoorde dat het scherpstellen langzamer gaat dan dezelfde sigmalens (die nu niet meer gemaakt wordt)....
Wat een fijn nieuws!!
Voor in het kale hoekje?
SLR's zijn zo duur als je het kan betalen! 
Ze zij als de andere paarden te oud zijn om te crossen en Trakkie is niet meer dan neemt ze die wel over voor hun oude dag
Dat is het bovengewicht van 1.69 tijdens de militaire keuring.... Ja, ik denk nogsteeds in defensiematen