Blijven vragen om foto's is hier niet de bedoeling.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Indy_Mouse_9 schreef:Ooo we zijn 5e geworden! Vette kekness!
Ik vond t wel erg spannend, de laatste cross die ik met Pico reed heeft ze op allerlei hindernissen geweigerd, en in de laatste tijd ben ik er een paar keer vrij hard afgevallen (1 keer mn schouder uit de kom, minder :/). Maar ze liep vandaag super! We zijn in een beheerst gangetje door de bosjes gegaan, mevrouw liet zich fijn terug rijden, dus toen durfde ik ook wel een monstergalop op de velden aan
http://www.youtube.com/watch?v=TlZ-iZRTYO0
Geweldig gevoel om nr 60 in te halen! (Lieve nr 60, ik zag dat je hier ook hebt gepost, ben even je naam kwijt - sorry als we wat al te dicht achter je zaten bij hindernis 14 en ik geloof dat je paard wat enthousiast werd toen we voorbij kwamen...?
Ik heb echt een super dag gehad, heerlijk gereden en t vertrouwen in mijn paardje weer terug
Complimenten voor de organisatie, en wij zijn er volgend jaar weer bij!
(En mocht iemand nog foto's van ons hebben, nr 61, bruin paard, ik droeg een bordeux-achtig truitje met lichte streepjes op de mouw, ik zie ze graag!
Miepjee8 schreef:Haha. Ik was nummer 60. Mijn paardje is altijd erg enthousiast in de cross, en al helemaal als iemand vlak achter hem is of hem inhaalt. Vind ik niet erg hoor. Maar je zat inderdaad wel beetje dicht achter mij bij hindernis 14. Vooral omdat mijn paardje netjes terug komt voor de hindernis en ik het gevoel had dat je me vlak voor de hindernis wou inhalen en mijn paardje ook nog wel eens uit stil stand wil springen, heb ik je geloof ik nog gewaarschuwd. Haha![]()
Maakt verder niet uit hoor! Fijn dat je een fijne cross hebt gereden!
Illusion1990 schreef:Miepjee8 schreef:
Hey, grappig! Ik dat stukje al gelezen dat nr 60 was ingehaald en dat dat paardje wat enthousiast werd. Hihi, didn't ring a bell dat jij dat was toen ik het las. Haha! Vanmiddag in het bos hadden we het er nog over en nu lees ik jouw reactie... Tja, Rams moet je niet inhalen, dan begint de wedstrijd echt

Ik zou vandaag nog wel een rondje willen
Vond het echt leuk....
Tessabo schreef:Zie net dat de uitslagen al op de site staan. 27e geworden bij de Senioren 1. Ben ik heel tevreden meevolgende keer nog iets sneller rijden, springen kan m'n paard wel
![]()
Alle winnaars gefeliciteerd!
Gewoon waar eerst de starttijden stonden? Daar zie ik nu gewoon starttijden namelijk
Anne_GTI schreef:Ik zou vandaag nog wel een rondje willen
Vond het echt leuk....
Maarja, volgende week St. Hubertusrit en dan in winterslaap met een paar indoors springen en dressuur.
Sonja schreef:Volgens mij was het op strafpunten, dan op tijd, en bij evt ex aequo op stijlpunten.
Maar dat weet ik niet zeker hoor. Het IS omgeroepen, dat wel.
en zo houden we het gezellig!
Carolien007 schreef:wij zetten het voor volgend jaar ook weer in onze agenda.
Loetie84 schreef:Maar beetje jammer dat de hindernissen zo snel al weg zijn. Ik wil ook nog wel een keertje! Ben echt blij dat ik geweest ben Sonja. Thanx voor het overhalen
)