Zo das lekker Texelse! Elke euro minder is mooi meegenomen
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-11 21:53
ik wil bij bay en zoeff dat magnesium proberen om ze iets te kalmeren. na hoeveel tijd merk je iets?
muts_marijke
Geplaatst: 07-10-11 22:12
Zucchero
MargreetW
Geplaatst: 07-10-11 22:16
Ik kan geen frequenties vinden. Je moet het gewoon in de complete lijst opzoeken, er staat soms wel Zender onbekend. Ik ben gewoon alle zenders langs gegasn totdat il de zender had gevonden.
texelse
Geplaatst: 07-10-11 22:17
en ik ga ook mijn schoolgeld nog terug halen, want het scheelt geen 30 euro, maar 50!!! Nou dat weten we wel weer anders te besteden!! Gezellig, lekker rondlummelen bij de sgw Barchem.
Dat is wel heel prettig dat je door zo een foutje minder betaald Texelse. En bedankt voor de uitleg. Ik zal haar zo lief mogelijk aanpakken en dan maar hopen dat de jury door haar dramaqueen-gedrag heen prikt
MargreetW
Geplaatst: 07-10-11 22:39
Mijn god, rtl4: hoe zet je je eigen volkomen voor schut.
Ik denk dat Noor me echt iets had aangedaan. Ha, Noor heeft ook nog het jurkje in de kast.
Leliaardje
Geplaatst: 07-10-11 22:47
Oh, nu snap ik waar jullie naar kijken: die hotte mamma? Echt triest . Die is hier na de eerste beelden uit gegaan (de TV dan hè). Hebben wel een keer naar de Voice gekeken (1e keer). Ik vind het wel jammer/stom dat de juryleden elkaar zien zitten: ze hadden allemaal in een apart hokje moeten zitten, dan zou het echt "blind" zijn.
Wat een regen .
Wat een leuke stunt met dat hotel Texelse!
texelse
Geplaatst: 07-10-11 22:51
@tientjeh: we overnachten in het Fletcherhotel in Lochem. De mannen hebben al zoveel gehoord over Barchem, want daar ben ik echt fan van, dat vind ik echt de allermooiste cross van Nederland, dat ze nu zelf willen zien waar ik zo gek van ben, en natuurlijk kijken of ze qua bouwen nog wat wijzer kunnen worden.
vind ik ook, en ik baal ook echt dat geen van onze meiden dit jaar meerijdt. Maar wie weet weer in een volgend jaar.
Ibonn
Geplaatst: 08-10-11 01:25
Wateren, een toepasselijkere naam hadden ze niet kunnen bedenken voor dit gehucht nog niet vaak zo natgeregend als vandaag ... Alle paarden zijn nu water-proof Gingen een kort ritje maken om de omgeving te verkennen maar de kaart werd nat.... zijn zo ongeveer in Friesland geweest voordat we de juiste route weer vonden dus gelijk 2,5u gereden in de stromende regen
Boekelo gangers, veel plezier en niet teveel regen ...
edit: zie nu net een Russische advertentie onderaan de pagina, Bokt heeft echt wat geld nodig lijkt het
Eef_Bam
Geplaatst: 08-10-11 01:36
Goedenacht Joki: Succes, jullie kunnen het! texelse: Jammer dat je eigen meiden dit jaar niet mee rijden maar leuk dat je toch kan gaan kijken. Iedereen die naar Boekelo gaat: Heel veel plezier! Ik ben zeer benieuwd naar de cross in Barchem, ik ga er dit jaar voor het eerst naar toe maar iedereen is er zo lovend over!
Vandaag springles gehad met Bam, had prezces geluk en heb geen druppel regen gehad, ik begon alleen niet zo lekker omdat ik zelf te laat op stal was en alles erg moest haasten, kreeg geen lekker gevoel op het begin maar dat kwam halverwege gelukkig wel. Ook voor het eerst een overbouwde sloot gesprongen ( ok, geen echte sloot maar een groot blauw zeil met water erop door de regen ) en dat was echt een grappig gevoel, hij spring dan heel hoog en steekt dan boven de hindernis zijn kop omlaag om even te kunnen kijken wat er nou precies onder hem ligt waarbij hij zijn rug extreem opbold, doet hij ook als er bijvoorbeeld ineens wit grind in een greppel ligt op de cross, mafkees .
Ai Ibonn, dan ben je echt tot op je velletje nat, en dan duurt het zoooooo lang voor je weer een beetje warm bent. Bij mij is dat dan echt pas na een hele hete douche en een diepe slaap onder een dik dekbed. Brrrr wat een nattigheid/narigheid!
EefBam: het is gewoon gezellig om met z'n 4-en 2 daagjes Barchem te doen, en idd, hopelijk volgend jaar wel weer 1 van de meiden in Barchem in de baan.
Wordt een lekker paardenweekendje dit weekend. Vandaag jureren, morgen mag ik na 4 maanden weer mee als groom, en dan daarna door naar ons hengstje in Friesland. Heerlijk!!
Iedereen veel plezier, en de cc-gangers heel veel succes!! Boekelobezoekers, hopelijk valt het weer daar een beetje mee!
Jammer van de regen Ibonnn, het zal helaas niet de laatste keer zijn dat jullie nat regenen dit weekend....
Apart gevoel is dat he, Evie? Die van mij doet dat ook als er "iets" onder de hindernis ligt.
Joki
Geplaatst: 08-10-11 08:38
Alle Boekelo-gangers veel plezier Ibonn dan duurt het wel heel lang zo een rit in stromende regen Fijn dat je springles uiteindelijk lekker ging EB
Nou mijn cross-seizoen is vermoedelijk over als ik de 'geruchten' in het Toldijk topic lees. Ik denk dat ik dan komende vrijdag bij de smid geen gaten meer bestel en maar gewoon ga dressuren dat weekend en dan hoop op volgend jaar een wp in de B en gewoon kunnen gaa.
Ik had ook al zoiets meegekregen Joki. Vind het best wel een beetje gek; zoveel regen is er toch niet gevallen? Om dan nu al te besluiten het niet door te laten gaan is wel heel vroeg. Maar misschien doen ze dat met het oog op de voorspellingen. Wel vreselijk balen voor iedereen!
Snoekiej
Geplaatst: 08-10-11 08:41
Mogge Ik was gister weer om 2 uur thuis van werk, studie en stal. Nu weer wakker, ga gauw naar Vorstin, tussendoor nog wat aan een opdracht doen en om 13 uur weer werken tot 23.
Heel veel plezier iedereen vandaag met de leuke dingen!