Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hahahaha 
althans ga ik goed mn best voor doen om te proberen!! Ben jij morgen ook nog in Maarsbergen Texelse?
zadel ligt op het moment zo bar slecht. Waarschijnlijk moet het zadel mee om aangepast te worden, krijg gelukkig wel een leenzadel. Hij neemt ook zijn nieuwe merk zadels mee, misschien ruil ik mijn Decoucoux zadels wel in tegen twee crosszadels van dat nieuwe met als die ook fijn zijn.

Morgen mag ie meer naar springles en zondag naar Wormerveer.

Het is wat fripsjes, maar strak blauwe lucht en lekker zonnetje hier!
Aan de ene kant kan ik niet wachten en heb ik een 'Kom maar op!' instelling, maar het is ook heel spannend. Ik moet alles namelijk halen dit jaar. Morgen heb ik ook nog een tentamen en dan pas weer woensdag en de woensdag erop. 4 in totaal dus.
. We hopen dat ik meteen door de MRI wordt gehaald, nog eens 8 weken wachten zie ik niet zitten. Pap gaat mee want die is wat resoluter in dat soort dingen. Oma gaat ook mee want die moet toevallig een kwartier eerder ook in die hoek van het ziekenhuis zijn, dus dat wordt een gezellige boel
.