Dat probleem hebben we bij onze club niet. We hebben geen vergaderingen, geen lessen, geen wedstrijden. Je hoeft dus ook nooit te komen helpen.
Roeckls voor mij niet meer. Alleen op dressuurwedstrijd met losrijden en tijdens de proef gebruik ik ze nog. Ze zitten absoluut lekker, maar ze gaan te snel kapot. Ik kan er maar 2x mee rijden.
Daar snap ik dus helemaal niets van (en misschien wil ik het ook wel niet snappen). Ik bel maar gewoon zo vaak mogelijk met de huistelefoon, en zo min mogelijk mobiel. Geloof dat het wel meevalt met de rekeningen.
muts_marijke
Geplaatst: 23-06-11 10:25
Goeiemorgen
Fijn eef_bam dat Bam zo goed liep gisteravond. Wij wonen aan een grote weg waar veel kindjes langs fietsen en worden echt heel vaak gevraagd of ze ons paard niet mogen verzorgen. Het grappige is ''vroegah'' heb ik bij Geert's ouders aangebeld vragen of ik Geert's pony mocht verzorgen... Dat mocht helaas nie en nu verzorg ik Geert's paarden nog! Gefeliciteerd met Sem Noor en Margreet. Gaaf dat Lotte al zo geinterresseert is in paarden Texelse!! Dat wordt een echte! Vakanties ben ik niet in thuis Corien, kan ik je echt niet aan helpen. Jeeee BVW wat hoog dat durf ik echt niet. Mendy is al weer fanatiek geweest! Goeiemorgen Sussie! Balen dat Lex toch iets een dik beentje heeft overgehouden Benthe. Ik heb alleen maar Roeckl's vind ze fijn en doe er lang mee. Heb 1 paar Roeckl Martin Schaudt DIE zijn fijn! Maar kan er zo niet meer aan komen. Maar die heb ik misschien al wel 4 jaar. Rij er bijna altijd mee. Zitten nu wel wat gaatjes in maar die gooi ik echt niet weg. Vind ze nog fijner als de Light&Grip.
Mams komt zo ff thee drinken, en ga vanmiddag na de kapper. Zo nog ff stofzuigen maar het zou slimmer zijn om dat na het thee drinken te doen want mams neemt der hond mee en samen met mijn grote zetten ze dan toch het huis op kop. Wasmachine draait ook al weer en ik begin vast met een koppie THEE
Ben je weer helemaal oke Marijke? Of toch nog wat "naweeën" van je hersenschudding?
Bij ons komen er (gelukkig) geen kindertjes aan de deur. We wonen kilometers buiten de bebouwde kom, dat zal schelen. Moeder overste, onze oude C-pony, heeft wel weer een jonge amazone. Maar dat is een schatje. En die neemt haar binnenkort mee, dichter bij huis, dus dan heeft ze een "eigen" pony. Verder nog een meisje hier uit de buurt die "ponylief" uitbrengt, maar dat is op ons verzoek.
Doe ik, althans ga ik goed mn best voor doen om te proberen!! Ben jij morgen ook nog in Maarsbergen Texelse?
EvelienH
Geplaatst: 23-06-11 10:43
Fijn dat het goed gaat Marijke!
Bij ons op de club 'moet' je 1 keer per jaar een ochtend of middag meehelpen op een wedstrijd. Ik heb dit jaar een middag geschreven bij het springen en het is eigenlijk best leuk! Verder ga ik ook nooit naar de vergaderingen enzo.
Habib komt morgen naar mijn crosszadel kijken zadel ligt op het moment zo bar slecht. Waarschijnlijk moet het zadel mee om aangepast te worden, krijg gelukkig wel een leenzadel. Hij neemt ook zijn nieuwe merk zadels mee, misschien ruil ik mijn Decoucoux zadels wel in tegen twee crosszadels van dat nieuwe met als die ook fijn zijn.
Sannnn
Geplaatst: 23-06-11 10:44
Bah. Onze grote hond heeft net alles er uit lopen spugen en rara wie het weer op mag ruimen omdat die alleen thuis is.. Ik. Heeft hij altijd als de hoefsmid geweest is, maar hij heeft nu de hoeven gewoon uit de prullenbak in de stal gevist, gelijk opruimen heeft dus ook geen nut. Snap niet wat hij zo lekker vind aan die hoeven.
Super Marijke dat je je zo goed voelt! Dat is fijn Eef dat hij al zo snel kan komen.
Ga weer aan de studie.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 23-06-11 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt
muts_marijke
Geplaatst: 23-06-11 10:48
Dat doet mijn hond ook Sannn maar die is er wel mee bij de DA beland. Zijn buikje was knetterhard en stond stil zeg maar. Zijn echt slechte dingen voor een hond, sindsdien let ik extra goed op.
Kots is zooo vies van een hond!! Jaggie.
TeeGee
Geplaatst: 23-06-11 10:49
Goeiemorgen!
Schimpie had gister weer dressuurles, echt leuk wordt ie Morgen mag ie meer naar springles en zondag naar Wormerveer. T heeft een longeerweekje, even rustig aan doen. Het is wel gek zonder hond...
Vanochtend appartement wezen kijken, heel licht en voor ons ruim genoeg. We gaan gewoon van alles bekijken.
Benthe, balen van het dikke been, veel plezier morgen! Evelien, zadels hou op Corien, staat jack dag en nacht buiten? Waar wil je naar toe op vakantie? Alleen/met vriendinnen?
@Marijke: nee, jammer genoeg niet. Paard is verkocht. Vlietlanden was de laatste wedstrijd (die dus niet zo goed leek af te lopen, maar toch een happy end had). MB stond in 1e instantie wel op de kalender, later niet meer, en nu zijn voorlopig alle sgw's geschrapt. Ws. ben ik zondags wel in WW, de laatste jaren help ik daar in de rekenkamer, en, uiteraard, van begin tot einde aanwezig op onze "eigen" sgw! En dan maar eens kijken of de paardenopvolger eind van het seizoen, of volgend jaar ook een rondje wil crossen. Hopelijk wel, want ik zou het jammer vinden om niet meer de sgw's te bezoeken.
Ik vind Roeckls echt super, het is het enige merk dat ik gebruik en ze gaan echt jaren mee. Ik herken jullie verhalen dus totaal niet. Verder heb ik ook een vereniging zonder verplichtingen en niets met kinderen JN, vervelend van Lex, zo'n brokkenpiloot op stal is niet fijn.
Gisteren erg fijn getraind met Ojee, die pakte weer stoer aan.
Corien, Heb je er geen 3G app op zitten? Die houdt je internetgebruik bij, je kunt zelf limieten instellen en sluit automatisch internet af bij overschrijding. Ik verbruik ong. 450mb per maand. Thuis zit ik op WiFi. Noor, Fijn dat de appeltaart goed is ontvangen. Balen van je mond!
Oooh Sann dat doet onze hond ook! Vies! Wij hebben de groene container nu in de stal staan maar die komen ze bij ons niet legen. Als ie nu vol zit bellen we de gemeente op.
Wij hebben nooit kinderen aan de deur, gelukkig. We hebben wel een stel penny's op stal lopen die een pony van een pensionklant verzorgen.
Vanmiddag ga ik -eindelijk- naar de neuroloog. Dinsdag op concours was het ook weer raak, ben tussen de parcoursen heel snel naar de auto gerend (ahum, gewaggeld) voor extra medicijnen. Had wel een goed resultaat want hij liep in de L een foutloze barrage met een 1e prijs en in de M 2 balken in de barrage met een 1e prijs
texelse
Geplaatst: 23-06-11 11:46
Leuk die prijzen Mirthe, maar je lichaam is belangrijker (sprak opoe Tet ) Fijn dat je vanmiddag heen kan. Zal wel verder onderzoek worden vermoed ik. mri ofzo?? Nou ja, als je vanmiddag in de molen zit, dan hoor je het vanzelf wel.
Annetje
Geplaatst: 23-06-11 11:55
Evelien heeft lekker getraind in Maarsbergen. Had je les?
Eef heb jij twee dressuurinstructies? Lijkt mij niet zo handig.
Bij Margreet is het vies weer. Ik zat net te bedenken of ik in mijn korte broek in de zon ging zitten Het is wat fripsjes, maar strak blauwe lucht en lekker zonnetje hier!
BVW gaat de hoogte in met de springles! SO!
Barbara niet zo mutsen! Wij willen je geweldige kur ook gewoon zien!
Mijn paard staat trouwens op een manege, maar gek genoeg niemand die vraagt of ze hem mogen verzorgen. Volgens mij begrijpen ze ook wel dat niemand aan de mijne komt. Andere pensionklanten lieten/laten soms de kinderen uitstappen, maar daar begin ik ook niet aan. De kinderen hebben het bij mij ook nog nooit gevraagd.
Goed dat je toch naar de neuroloog gaat Mistid. Je hebt er ook al lang last van of niet?
Ik heb vanmiddag mijn eerste tentamen Aan de ene kant kan ik niet wachten en heb ik een 'Kom maar op!' instelling, maar het is ook heel spannend. Ik moet alles namelijk halen dit jaar. Morgen heb ik ook nog een tentamen en dan pas weer woensdag en de woensdag erop. 4 in totaal dus.
Haha ja klopt ook hoor. Komt denk ik ook van de vakantie, heb niets actiefs uitgevreten behalve zwemmen en stappen. Verder was het wat rondsjokken, zitten, bankhangen en zonnen. En dan ineens weer 2 dagen vol aan de bak. Had het beter wat kunnen opbouwen. Heb vandaag nog geen medicijnen gehad want dat mocht niet van mam . We hopen dat ik meteen door de MRI wordt gehaald, nog eens 8 weken wachten zie ik niet zitten. Pap gaat mee want die is wat resoluter in dat soort dingen. Oma gaat ook mee want die moet toevallig een kwartier eerder ook in die hoek van het ziekenhuis zijn, dus dat wordt een gezellige boel .