[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:23

Margriet wat doe je nu voor werk?
Roos lekker aardig :(

Ik moet ook eens een planning maken :=

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:34

Ik dacht dat de outdoor kalender voor spring- en dressuurconcoursen er nog niet op zou staan. Wel dus, ga ik maar eens even beter bekijken dit weekend. :)

Jeetje Roos. Lekker behulpzaam ook, kennis van mij zit op de vrachtwagen en die kwam een verhoging ook niet op. Zo glad dat het was. Ze zei ook al dat iedereen stond te toeteren achter d'r. Ja, zij wou d'r ook wel op, maar als het niet gaat...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:46

texelse schreef:
Wel een nieuwe sgw er nog bij gekomen gisteravond, in het noorden!!

Is Norg een feit :D !? Komen de Noordelijke kampioenschappen daar nu ook? (Alleen de Drentse vind ik ook prima :') )
Als het idd Norg is, helpen wij met bouwen en dergelijke. Zusje(s) zijn lid van die vereniging.
Mag ik alleen de 6 weken te voor niet meer in het mooie bos, maar dat neem ik voor lief :D .

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:47

Nou wat een aardige mensen zeg Roos! :\ Niet zo netjes van de betreffende boeren

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:47

Begrip in dit soort situaties is af en toe ver te zoeken. Kwam iemand de dempel nioet op, die wil een stukje achteruit rijden zadat hij een vaartje heeft. Degene achter hem blijft stug staan, dat snap ik dan niet....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:48

@ Mirthe: volgens mij niet in Norg, maar Oenkerk oid? :)

Brrr.. er staat hier een koud windje! Net weer even met de beesten gewandeld, maar die hadden meer zin in hun portie hooi geloof ik ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:49

Roos ach als je op de Vrachtwagen zit dan ga je aan nog veeeeul meer dingen ergeren :+
Tis idd niet echt netjes!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:52

gr_roos schreef:
Begrip in dit soort situaties is af en toe ver te zoeken. Kwam iemand de dempel nioet op, die wil een stukje achteruit rijden zadat hij een vaartje heeft. Degene achter hem blijft stug staan, dat snap ik dan niet....

Pffff, netjes van die mensen Roos. Daar is deze smiley wel op van toepassing: {x)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:56

Wedstrijd is afgelast voor morgen omdat de weg erg slecht is. Baal er wel van, heb als mee zit pas de 15e in januari weer wedstrijd. Als het weer maar wel zo wordt dat ik die tijd goed kan trainen. :brr:

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:03

Ga je niet naar het kerstconcours in Kootwijkerbroek dan Sanurie? Jammer, maar wel begrijpelijk. Meeste concoursen zijn afgelast hier in de buurt.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:04

_Noor schreef:
@ Mirthe: volgens mij niet in Norg, maar Oenkerk oid? :)

Brrr.. er staat hier een koud windje! Net weer even met de beesten gewandeld, maar die hadden meer zin in hun portie hooi geloof ik ;)

Daar is momenteel ook een terrein, dus dat zou heel goed mogelijk zijn :) .
Ik ben benieuwd/

Zat trouwens nog even rond te neuzen op internet, en volgens mij heb ik de vader van Kim gespot op een oude scan :j
http://94.100.123.131/1031450001-103150 ... _r0X7.jpeg
NK 1987 SGW, in de M.

Staan trouwens best veel namen tussen van mensen wie nogsteeds crossen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:04

TG, Bij ons was er 15cm gevallen. Ik ben 15 minuten bezig geweest met het sneeuwvrij maken van mijn auto!
Eef, :(:) Wat ontzettend balen zeg.
Roos, Wat een onbeschofte mensen zeg!
Lau, Gelukkig vinden de paarden de sneeuw wel leuk :D

Paard liep fijn met rijden. Auto en ik zijn heel en ik zet nu veilig en warm binnen :D Zo maar even mijn boodschappenlijst maken ;)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:12

Is oenkerk idd! Grappig dat de vader van Kim daar op staat! :)
Mootje fijn dat hij lekker liep!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:23

Sannnn schreef:
Ga je niet naar het kerstconcours in Kootwijkerbroek dan Sanurie? Jammer, maar wel begrijpelijk. Meeste concoursen zijn afgelast hier in de buurt.

Nee helaas niet |( Ik zou op woensdag avond moeten rijden en me vader moet gewoon werken en is dan niet op tijd uit het werk om op wedstrijd te kunnen gaan. En me moeder gaat niet met me op wedstrijd en kon ook niet met iemand meerijden. Vind wel jammer, want leuk groot concour en als je beetje goed rijdt mag je finale rijden met mooie prijzen. Doe jij wel mee ??? Zo ja welke klasse ????

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:38

@Mistid: het is hier al eerder gezegd, maar het is inderdaad Oenkerk en niet Norg.
Zelf hoop ik dat er toch ook weer eens een officiële sgw in Roden (Ronostrand) georganiseerd wordt. Die was altijd zoooo mooi.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:48

Goedenavond.
Evelien: Met die sneeuw zal het ook niet makkelijk geweest zijn :(:) .
Noor: Fijn dat de kesrtboom staat.
Sann: Wat een leuke foto's, Vero lijkt wel wat op een oaard bij ons op stal.
Snoekiej: Balen dat je morgen niet kan springen en dat je de verkeerde deken hebt gehad :(:) .
Roos: Die boeren {x) .
Mirthe: Grappig dat je dat tegenkomt, valt inderdaad op dat er veel bekende namen tussen staan.
Mootje: Gelukkig zijn jullie veilig thuisgekomen.
Sanurie: jammer dat je wedstrijd niet door gaat.

Omdat mijn ouders beiden laat thuis waren ben ik vanmiddag op de scooter naar stal geploeterd, niet zo'n slim plan :+ . Ik reed stapvoets met beide benen aan de grond en kwam af en toe gewoon vast te zitten en gleed ook een aantal keer weg over een ijsplaat, niet echt gevallen maar wel doodeng.
Kon gelukkig met een stalgenootje in de auto mee terug rijden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:50

Fijn dat je een lift terug kreeg van een stalgenootje!
Sannn, Wat een geweldige foto's trouwens :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:06

texelse schreef:
@Mistid: het is hier al eerder gezegd, maar het is inderdaad Oenkerk en niet Norg.
Zelf hoop ik dat er toch ook weer eens een officiële sgw in Roden (Ronostrand) georganiseerd wordt. Die was altijd zoooo mooi.

Hoop ik ook :) maar zoals ik het begreep zit dat er voorlopig niet in.

Slimme actie Evie! Ik heb ook pogingen tot gedaan de laatste weken, maar het is ijskoud en je gaat wel 30 000 keer bijna op je smoel :') . Fijn dat iemand je terug kon brengen!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:18

Zo ik heb de wedstrijdkalender weer bij elkaar staan :P .
Van het weekend even vechten om welke wedstrijden ik wil rijden met me ouders :+
En nu ga ik me vader weer vergezellen want die zit alleen beneden.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:35

Pff, wat ben ik gaar en doodmoe. Dag werken ging snel. Daarna thuis snel eten (naja paar happen naar binnen, meer lust ik niet) en toen alle 3 gelongeerd :D Longeercirkel sneeuwvrij gemaakt rondom (hoefslag). Was mooi ontdooid dus ging super. Vooral pony en Zetje waren heul blij met goede bodem onder de poten :+ Zout strooien helpt dus wel heel goed. Hopelijk kan ik die ff blijven gebruiken. Morgen naar de manege.

@ Evelien: hele dikke knuffel voor jou :(:) Wat onwijs K U T dat je weer gezakt bent. Kan me voorstellen dat je er ff helemaal klaar mee bent. Heb je een beetje afleiding bij de paarden kunnen vinden?

@ Roos: jeetje, wat zuur zeg. Kan me voorstellen dat je ff heel pissed was dat ze niet ff kwamen helpen.

@ Mootje: fijn dat je rijden lekker ging. Kun je nog goed trainen bij jullie? Meende dat er heel veel paarden stonden bij jou en 1 binnenbak?

@ Evie: wat een bikkel dat je met de scooter bent gegaan. Wel veilig over gekomen dus?

@ Margriet: jij werkt dus bij een Boerenbond of Welkoop ofzo? K hoop wel dat ze hier nog zout hebben, want heb ook nog wat nodig. :\

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:37

Rowo, Naar mijn mening is het goed te doen hoor bij ons op stal. Twee paddocks zijn begaanbaar, stapmolen werkt, binnenbak is niet bevroren en er zijn overal paden aangelegd. Ik heb deze week al 3x in mijn uppie gereden :D

Fijn dat het longeren gelukt is!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:41

Oh dat scheelt alweer. Dacht dat er 70 paarden stonden ofzo? En als die allemaal moeten rijden op een dag :+

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:42

Sow sow.. Goed bezig geweest Mandy :).
Ik kan hier thuis niks beginnen. Kon vnv ook niet de weg op met de trailer. Hopelijk morgen na mijn werk nog ff rijden. Morgenvroeg wordt beslist of het concours doorgaat zondag morgen.

Bij ons is de zout nog niet op, maar ben er wel bang voor het morgen middag wel een keer uitverkocht is. Gelukkig krijgen we dinsdag weer 4 a 6 pallets :).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:44

Sommige mensen trekken dingen nogal uit hun verband ;) Ik heb denk ik nog nooit met meer dan 6 mensen gereden. Ik ben er altijd rond etenstijd, dus dan heb ik meestal mazzel!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:46

Dat is wel een ideale tijd Mootje, want veel mensen komen dan net uit hun werk of zijn nog op hun werk. Heb jij iig geluk :D

@ Dienke: de cirkel had ik maandag al gestrooid dus was niet bevroren. En de hoefslag vrijmaken van een cirkel van 16m is nog wel een keer gedaan....
Ik ga eens zien of ik pa morgen meteen op pad kan sturen zout te halen. Wil eigenlijk zelf eerst rijden en volgens hem kon ik de weg wel op met de trailer, als ik maar rustig aan deed.