[SGW] SGW Bathmen 6 en 7 november. ZATERDAG AFGELAST!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: SGW Bathmen 6 en 7 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 08:03

Het gaat niet door horen we net naar een autorit van 2 uur :+ helaas pindakaas.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 08:08

Jeetje wat balen voor de mensen die al zo lang gereden hadden.. En ook voor de organisatie vreselijk, al het 2e concours afgelast wegens regen wat een pech! Hopelijk gaat het mogen gewoon door!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 08:14

Voor de mensen die er al zijn of bijna zijn, het springparcours staat binnen en daar mogen jullie springen.

greefje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 08:15

hé verdorie. Jammer. : (
geluk voor mij dat ik bijna als laatste moest. dus we waren ook nog niet weggegaan. heb ik ehm nu zo moooi gevlochten.. ;(
Ik begrijp het wel, zoveel regen..

nou dit was dus het cross seizoen. jammer dat het zo moet eindigen. maar dit was het dus. :?

iedereen tevreden over dit afgelopen cross jaar?
en nu op naar indoor wedstrijden. :o

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 08:22

billy1 schreef:
Voor de mensen die er al zijn of bijna zijn, het springparcours staat binnen en daar mogen jullie springen.
Ik zit 30 km voor Bathmen en ik kom eraan! Iemand nog zin in een buitenrit daarna?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 08:26

Wij wouden eerst ook nog een rondje springen maar door het gebrek aan echt goed pakeren zijn wij maar meteen richting huis gegaan.
Jammer dat het seizoen zo moest eindigen maar ik vind de keuze van de organisatie zeer terecht als ik om me heen kijk isd zowat alles nat. Hopelijk volgend jaar meer greluk!
En billy; complimenten voor het feit dat er mensen bij de kapotte over gang stonden!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 08:49

Wat ontzettend balen voor iedereen! Alleen dekken mijn woorden de lading denk ik niet.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 08:50

Wat ontzettend zuur voor de organisatie en alle deelnemers :(:)

jetluinstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 08:53

ja balen, was er ook al bijna. Maar voor mij was het maar 20 km. Wel met een mopperende man, dat was nog erger dat het aflasten. Morgen gaat het wschl wel door begreep ik. Kunnen ze dan de B er niet even tussen proppen (grapje). O nee, ik heb de punten al voor de L, schrijf me nu nog even in ;-)
Onzettend jammer! Had Barchem zo slecht afgesloten (uitsluiting), had me vandaag willen revancheren. Wat een ellende voor de organisatie. Sterkte daar en hoop dat het morgen door gaat.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 08:54

Er zijn nog lege plekjes in de L....... HC-rondje? is dat een optie?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 09:07

Jeetje zeg, wat ontzettend balen voor iedereen. :(:)
Als daar net zo veel regen gevallen is vannacht als hier... :n Hopelijk valt er volgend seizoen minder regen en kan het morgen wel doorgaan.

rowo

Re: SGW Bathmen 6 en 7 november. ZATERDAG AFGELAST!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 09:46

Ik ben terug uit Bathmen. Wij kwamen aan toen het net afgelast was. Gevraagd of we niet mochten rijden en parcours springen en dat mocht. Nu doet iedereen dat dus.

Dressuurterrein zou vooral erg onder het water staan, incl. paar hindernissen in de cross.

Vanmiddag VIJF UUR wordt beslist voor morgen!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 09:55

Ook maar even lekker parcoursje gesprongen, het is gewoon niet anders. Voor de organisatie het ergst, na het af moeten lassen van het grote buitenconcours dit ook nog af moeten lassen :\ Alle sponsoren, vrijwilligers, ruiters teleur moeten stellen.
Ik hoop op heel mooi weer zodat het morgen door kan gaan maar als ik thuis zie hoe ontzettend nat het is heb ik er geen geloof in :o De grond was al verzadigd dus het water trekt ook niet meer makkelijk weg.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 09:56

Ai, wij moeten straks al weg om morgen te kunnen starten........ wat te doen???? denk, denk, denk..... we kunnen nog tot uiterlijk 11.30 u nadenken, en dan moeten we beslissen....
wie o wie van degenen die er geweest is durft een voorspelling te wagen voor morgen?
(zonder consequenties als je het vanavond mis blijkt te hebben hoor :D )

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 09:57

Ik vrees dat het niet door gaat morgen. Er is echt teveel water gevallen. BVW had vanmorgen nog gelopen en die zei dat het bij 1 t/m 3 al alleen maar water was. Maar goed... misschien even telefoontje wagen naar de organisatie?

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 09:58

TExelse ik stuur je even pb :)

Overigens vrees ik ook, het dressuurveld lag kennelijk helemaal onder water dat loopt niet zomaar weg. Plus bij een aantal hindernissen was het erg nat. Gister tijdens het verkennen waren een aantal stukken al erg nat en met die hoeveelheid water van vannacht erbij... ik weet het niet..

Mandy; even offtopic maar de brammelo kan ik niet bereiken dus maar gewoon gaan.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 10:07

dank jullie wel (zeker voor de pb!!), we gaan straks beslissen.
Als er maar enigszins zicht is op doorgaan, dan gaan we op pad. Dan liever daarheen rijden en toch niet kunnen starten, dan thuis blijven en horen dat het wel door gegaan is.....
Maar wat is het ontzettend jammer van al het werk dat de organisatie er in gestoken heeft :(:) .
We weten er hier alles van, na onze afgelasting in oktober....

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 10:22

via via gehoord dat de organisatie er echt nog van uit gaat dat het morgen gewoon doorgaat. Mits niet weer de sluizen opgengegooid worden natuurlijk. Maar de voorspelling is verder droog, en wat afdrogend, dus we gaan op pad!! En maar duimen dat het niet voor niets is.

Liever voor niets daarheen rijden, dan thuis blijven en later horen dat het wel door gegaan is....

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 10:25

Heel erg jammer dat het is afgelast. Wij hadden hier thuis gisteren al een groot vermoeden. Er is hier non stop 24 uur lang alleen maar regen gevallen. (1 van de reden van mijn afmelding).
Voor diegenen die morgen moeten. Hopelijk gaat het voor jullie wel door!

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 10:32

We waren bij Arnhem, dus nog een half uurtje volgens de tommie. Helaas telefoontje! Wist niet van het springen, want anders waren we misschien nog wel doorgegaan!
Ik vind het erg jammer, voornamelijk voor de organisatie. Want er zit zo veel werk in! In de hindernissen en startlijsten enzo!

OOk voor hun echt sneu! Ook voor al die gene die zo vroeg zijn opgestaan! Ik was er om 5.30 uit! Maar ja helaas volgend jaar gaan we weer!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 10:35

Ik moet vanmiddag oop tijd vertrekken voor morgen om alvast telopen en paarden op stal te zetten. Maar hoop meer te weten voor vertrek. Zit wel ernstig te twijfelen. Zeker als ik hoor dat het echt zo nat is. Gelukkig is mijn eerste paard morgen als 3de van de dag, maar het M zal dan al wel slecht zijn.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 10:40

Oh wat jammer zeg. Superbalen voor de organisatie maar helaas kun je regen niet tegenhouden. Hopelijk gaat het morgen wel door zowel voor de organisatie en de deelnemers.

jetluinstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 11:06

Het regent hier alweer (en dan regent het in Bathmen ook...).....

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 11:11

Ik werd tegengehouden door een andere auto met trailer. Die zeiden mij dat het was afgelast! Vett balen! Heb Barchem moeten afzeggen en nu gaat dit niet door.
Weet iemand hoe ze dat nou verder gaan doen, met startgeld enzo? En wordt het wel eens verzet ..?(ook al ziet het weer er de komende tijd nog steeds slecht uit)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 11:15

Laatste nieuws, zondag is ook afgelast, ze proberen het te verzetten naar volgende week. Ik werd gebeld door iemand die contact gehad heeft met de organisatie, dus als ik lieg, lieg ik in commissie.....

Wij stonden net op de boot, maar konden er achteruit weer af.
Jammer, jammer, jammer!!!