Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en Canter heeft me vandaag gebeld dat ook de styles in kleur binnen zijn ( geel of royal neem ik, even kijken of de kleur blauw wel overeenkomt ) dus mijn dag kan niet meer stuk...
Kan ik mijn debuut toch gelijk helemaal in kleur starten. YOEHOE....
Mootje schreef:Sorry Noor
Geeft niet hoor, twas ook wel héél erg blond!!! 
Marjan1984 schreef:Leuk leuk, foto's!!!
Waar heb je het besteld?
de beschermers neemt CANTER mee naar Wieringerwerf en dan beslis ik de uiteindelijke kleur. Ik wilde graag blauw maar de kans is grrot dat die behoorlijk afwijkt van de kleur blauw van het dek en trui en dat is niet mooi. Het geel komt wel precies overeen. Ik heb het besteld uit Engeland van NAGRAGS, daar kun je een hele set samenstellen in allerlei kleuren en vormen. Uitstekende service daar ook.
Wel gewoon een zwarte, maar hij was binnen 3 werkdagen bij mij! Ik ben benieuwd naar je set. We wachten de foto's af! 
, Bam staat onder 200/300 en met die vorst afgelopen winter hebben we een waterdichte deken van 370 gram aangeschaft, maar dat is echt de max.
.
Maar ik red het vandaag qua tijd niet en morgen heb ik ruim de tijd om de cross (meerdere malen) te verkennen!
Beetje gek aan het doen met mijn moeder 

Spits neusje, vergeleken met de RR van Rob J!