Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je ziet ook dat ze door en door nat is, inclusief hoofd en zadel. Gelukkig ging ze daarna wel gewoon weer het water in. Slim ook van je om je te laten vallen, anders is er waarschijnlijk nog meer reden tot paniek.
Gave foto! Echt precies goed geklikt. Citaat:Kim heeft foto's gemaakt, ze zou proberen vanavond nog op ineternet te zetten, dus dan kan ik wat picsa laten zien. Er zaten ook een aantal hele mooie bij van Marieke en Bianca!
kimvanr schreef:Citaat:Kim heeft foto's gemaakt, ze zou proberen vanavond nog op ineternet te zetten, dus dan kan ik wat picsa laten zien. Er zaten ook een aantal hele mooie bij van Marieke en Bianca!
De foto's staan online op deze website!
Helaas heb ik ze wel moeten resizen want ze waren 4,5 mb per stuk. Mocht je er eentje zo mooi vinden dat je hem in het origineel formaat wil, stuur me dan even een mailtje.
ziet er heel gek uit....
er zitten leuke foto's bij. Heb je een email waar ik ze naar toe kan sturen ??
, mij overkwam bijna hetzelfde toen ZEPH achter mij heel wild door het water ging, Bull schoot ook wat opzij maar gelukkig zakte ik alleen met de achterkant wat weg en had ik hem gelijk terug. Moet er niet aan denken dat hij in het water paniekerig word...
Ook op de "bult" met die boomstammetjes sprong hij een keer erg naar voren de lucht in en dat vind ik toch wel erg eng als hij zo de lucht in gaat springen op al een vrij hoge bult. Ik ging zowat rechtuit het weiland in over het draad. Ik zie dat ook terug in de foto's (mijn gezicht.....
je ziet dat ik mijn adem inhou volgens mij en ik word wat gespannen in de armen) Rob zei dat ik toch wel moet blijven proberen de "rem" los te laten, maar dat is best wel moeilijk...
En ik moet wat meer op mijn kont blijven zitten.....
in die afspongen. Simmie schreef:Als vanouds Marieke! Leuk hoor zo'n fanatieke Otto!
Mootje schreef:Wat een enorm gaaf terrein! Maar niet een echt beginnersterrein, of wel?