Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lielle schreef:- ik rijd met pessoabit
- ik rijd met sporen
- ik rijd met slof
- ik cross
- als ze niet luisteren krijgen ze een tik of een schop
- ze staan ook in de blub
- ze staan op ijzers
djiez, ik ga mezelf aangeven.
reeskees schreef:Lielle schreef:*belt net met de dierenbescherming*
jij het vast ook op de Partij voor de Dieren gestemd
reeskees schreef:voor een cross gebruik je dressuurcoupons...
Lielle schreef:Ik heb ook wieltjessporen liggen, en van die western pizzasnijders.
miss_jumpy schreef:Lielle schreef:Ik heb ook wieltjessporen liggen, en van die western pizzasnijders.
hm, lekker pizza!!
edit: zou het soms vrijdag zijn??
Nickeltje schreef:Sterkte Lielle!!
Ik ben al meer dan een jaar niet naar de tandarts geweest. Vorige keer kreeg ik een verwijzing om mn verstandskiezen er uit te laten snijden (trekken lukt niet) en dat durf ik niet en nu durf ik eigenlijk ook niet meer terug naar mn tandarts...
Scum schreef:Ik ga op Equitana eens kijken naar middeltjes waarmee ik mijn paard kan mishandelen
Simmie schreef:Scum schreef:Ik ga op Equitana eens kijken naar middeltjes waarmee ik mijn paard kan mishandelen
Er bestaan ook sporen waarmee je stroomstootjes kunt geven. Echt, die bestaan en ik maak geen geintje. Een stalgenoot van mij reed zijn paard daarmee.
Misschien verkopen ze die wel op de Equitana!
Nickeltje schreef:Sterkte Lielle!!
Ik ben al meer dan een jaar niet naar de tandarts geweest. Vorige keer kreeg ik een verwijzing om mn verstandskiezen er uit te laten snijden (trekken lukt niet) en dat durf ik niet en nu durf ik eigenlijk ook niet meer terug naar mn tandarts...