Ik hoop nog elke dag dat de 'clean desk policy' hier wordt ingevoerd... Sommige hebben 2 weken aan bekertjes met oude koffie op hun bureau, stapels papier & mappen die eigenlijk in het archief horen te hangen!
Er ging hier net wel een email rond over de onbeschoftheid, gebrek aan hygiene en asocialiteit van sommige collega's aangaande het gebruik van de douche
Heb je geen kantoortje, Kris? Of vervul je meteen een dubbelfunctie? Kim, sommigen lopen hier in de zomer op blote voeten icm met een korte broek of niemendalletje... En s winters op sokken. Het is sowieso geen standaard bedrijf
Haha, Kim. Ik heb meestal een net jurkje aan of pantalon met een wollen blazer en iedereen vraagt aan mij ok ik ga solliciteren Alleen de inkoopmanager loopt in kostuum met stropdas. Hier is het elke dag meer casual dan casual friday
muts_marijke
Geplaatst: 19-06-12 16:35
Hoi hoi
@ Henny wat sneu voor Max. @ Leli jou linkje naar Rebel foto's doet het niet @ Vief leuke dag dus! Veel plezier! @ Rosa stage er bijna op zitten!!!! Fijn man! @ Tg als het er zo slecht uitziet dan zou ik hem dan 1 of 2 keer zeggen, veranderd het niet zoek ik een andere smid, ga geen € 100.00 betalen voor prutswerk En als ze zo over mijn paard zouden praten dan zou ik die misselijke man direct vergeten! Hier hebben wij een geweldige hoefsmid, komt voor Zeus elke 6 weken en voor de anderen elke 8 weken, pland het ook direct in zn agenda en als ik hem bel komt ie echt zo snel mogelijk. Vergeet nooit een afspraak en als hij al later is door een pech geval dan belt hij! En super fijn voor de paarden en top werk! @ Lau wat een gave foto! Plezier straalt van je hoofd af! @ Hilde welkom terug! Je vakantie klinkt heerlijk!