@ Sanurie wat naar dat de ambu moest komen! Hopelijk valt het mee @ Noor je bent lekker druk dus! Wel jammer van dat water voor de deur! @ Mootje wat een gave kans!! Als je het zou willen natuurlijk! (ik zou er voor bedanken maar vind het wel echt iets voor jou!) @ Renske lekker druk dus morgen! Succes met alle paardjes! @ Danielle heb je Martina gehad? Ik heb 2 perfect passende zadels dankzij haar! @ Vief gelukkig viel het mee dus! Fijn. Nu weer lekker genieten dus!
Ik ben ook zwaar benieuwd naar de boktfoto! Sta der altijd zooo achterlijk op!
marijke jij staat er wel leuk op hoor. wij hebben martina ook gehad voor de zadelpasmiddag van de club. maarja wilde haar nog thuis hebben om het ook op bay te controleren maar dat ga ik dus maar niet doen. alleen laten komen is al zoveel geld.
hahahaha'' wel leuk'' is netjes uitgedrukt Mendy Baal als een stekker dat ik in mn korte broek sta met mn witte melkflessen Martina vind ik echt super tof! En ze weet heel veel. Voor 50 euro komt ze aan huis... is het mij dubbel en dwars waard als ik daarvoor een perfect passend zadel krijg
Alle cc-gangers succes morgen. Ik heb vandaag alvast geoefend in dressuurmatig rijden op een springzadel, dat ging best aardig maar ja toen stonden er geen hindernissen. Ik vond mijn vorige opdracht voor in het parcours toch makkelijker, dat netjes rijden maakt me best wel zenuwachtig.
@ Evelien, sportief hoor!! @ Renske lekker druk dagje! Succes! @ Danielle, vreselijk die prutsers!!! Hopelijk kan zij je wel helpen en ben je geen vermogen aan een nieuw zadel kwijt! Gelukkig was die kogel niks!
Hier nachtdienst! Verveel me dus ff op bokt Leuke foto! Daar was het nog goed weer...
Maandag stap ik alweer 2 weken! Gelukkig gaat het door de drukke tijden wel snel! Ben het wel al echt zat! Stap eigenlijk al 3 weken maar pas een week later ingespoten natuurlijk! Zodra ik ik in het bos kan stappen vind ik het niet zo erg! Maar nu met die regen is het zo saai in die bak... 15 min lijken dan wel 45 min!
idd altijd een langdurige periode henny! Hier stapten we 2x per dag 20 minturen. Het leken wel uuuuuuuuren, en weeeeeeeeken, terwijl het maar een week was. Hou vol, succes, alles voor het goede doel!
Mag ik even klagen? Er ligt hier sneeuw . Dag paardrijles... *klaagmodus uit*
Sannnn
Geplaatst: 17-12-11 10:37
Ligt er sneeuw? Veel sneeuw? Goed balen. Lange periode altijd Henny, gelukkig wel met een goed doel! Goed balen van je zadel Danielle..
Hier gisteravond dressuurcc gehad, vond het zelf echt lekker gaan. Had zelf wel 2 keer goed winst verwacht, iig de 2e proef. Vooral vergeleken met de punten die ik eerder reed voor mindere proeven. Maar was 177 en 185. Zo richting Voorthuizen, rondje B en rondje L springen. Heb er zin in! Wel wedstrijdweekendje zo. Maarja, moet toch op pad wil ik kunnen rijden.
Ik ben even niet aanwezig geweest, lag lekker ziek op bed. Nog steeds niet helemaal 100%, dus ik lees maandag alles wel weer bij. Leuke foto en leuk stukje in de bokt-bit uitgave hoor!
Kreeg nog een pb van de koper van L. Dat ze niet bereid was om iets te betalen en of ik niet slecht over haar wilde spreken op bokt. Toch vreemd, ik heb geen naam genoemd. Zou iemand mijn berichten nalezen?....
Tody
Geplaatst: 17-12-11 12:08
Als ze dan toch je berichten naleest dan weet ze ondertussen als het goed is dat ze haar handjes dicht mag knijpen dat jij er vooralsnog zo relaxed mee omgaat. Jij rijdt daarheen, naar haar dierenarts. Dat op zich is al een argument waarom zij voor een gedeelte van de kosten op zou moeten draaien. En dan nog een niet afgesproken extra keuring uit laten voeren... Echt slecht.
*einde grumpy meeuwenflats*
viefdepief
Geplaatst: 17-12-11 12:51
Wat leuk die boktfoto!
Floor: Wat balen zeg Kris: Vervelend dat je zo lang niet fit was. Echt heel vervelend als mensen je berichtjes nalezen.. Sannn: Jammer dat het nog steeds niet helemaal bij je gevoel paste maar 185 punten is wel netjes toch
Ik had gedroomd dat Woll een renpaard was geworden. Ze paste alleen niet in het starthokje
@ Kris dat is wel duidelijk dat er iemand jouw berichten naleest. Ik vind dat je heel aardig bent gebleven
Leuke foto. Ik herkede Lielle, Sim, eventinggek en bianca. Net lekker in het zonnetje in mijn prive zwembad getraind. Schimmel probeerde 2x onder het werk uit te komen maar helaas voor haar. Ging niet door. Oude merrie nog een poetsbeurt gegeven en die verhaard enorm.
Dat is balen Caro, niet lekker kunnen rijden dus. Succes iedereen die op cc gaat. Danielle dat is niet goed van de zadelmaker dus. Balen. Vief nou ja dan hebben ze er nu iig nog wel goed naar gekeken! Wel fijn dat hij nu weer dun is en je alweer lekker hebt gereden. Leuke foto in het boktmagazine. Gelukkig hadden mijn ouders die wel, dus daar even bekeken. Nou ja toch weer een puntje erbij sannn. Succes vanmiddag. Wahahah mooie droom Vief, hoe hebben jullie dat opgelost? Nou Kris dat is pas dom, ik wist eerst niet eens dat de eventuele koper op bokt zat, nu dus wel.
Ik ben gister op oefenpc geweest. C is net een varken dan, alleen maar snurken. Ze was al bezweet voor ik erop ging van de stress. Maar goed ze was verder wl braaf. Weer heel erg met haar hoofd schudden, maar op een gegevenmoment was ze opzich ook wel ontspannen. Springen ging ook weer netjes. Had 2 rondjes op 70 cm gedaan. Lag ook een slootje in, maar die vond ik iets teveel van het goede. Paraplus in de hoeken, maar daar liep ze ook wel zo langs eigenlijk. De rondjes springen gingen alweer veel fijner dan de vorige keer. Wel 2 weigeringen op een wit bord, ja die hadden we nog niet eerder gezien. Maar ik ben weer erg tevreden.
Hahaha Vief wat een droom Kris wat stom zeg, je hebt geen namen genoemd, en daarbij ook niet echt slecht over haar gepraat. Het is niet netjes wat ze doet, en zo zei je dat ook...meer toch niet. Niks om een probleem om te maken. C het varkentje haha, wel fijn dat het springen goed ging.
Had vanochtend beide paarden mee voor een rondje springen. Perfect ging met losrijden heel fijn, maar ongelooflijk vrolijk. Wilde nog een rondje galop doen voordat ik de ring in ging, gaf ze een paar vreemde bokkensprongen. Ben er altijd op verdacht....alleen toen even niet. Schoot het in mijn rug, aaaauuww! Toch de ring in, op 1 kwam ik even niet fijn dus weggedraait. Daarna heel fijn simpel rondgekomen. Stond nog een triple in, daar kreeg ik de zenuwen van maar die ging wel fijn.
En toen Tessa, losspringen begon goed. Geen eigenwijs gedrag, dus vol vertrouwen het parcours in. Zat me niet mee, opkomende zon dus licht op hindernis 1. Daar een weigering, en tot 3 ging het eigenlijk maar moeizaam. Toen ging het knopje om, en hebben we het parcours heel fijn af kunnen maken. Dus.......Al mijn werk is niet voor niks!! Na zoveel gedoe eindelijk weer eens rondgekomen!