Sannn, Heb jij ook een deelnemerslijst van de ORUN gekregen? Ik heb mijn afmelding de 29ste gemaild en verstuurd, maar vooralsnog geen antwoord van de KNHS!
Sannnn
Geplaatst: 06-11-10 20:03
Ja, die heb ik ook gehad. De brief is bij mij vrijdags de deur uitgegaan, uit mijn hoofd zo de 29e. Ook geen antwoord van de KNHS, maar ik had het ook wel verwacht. Wacht deze week nog af en anders bel ik wel. Maar hoorde alwel dat ze de vervanging voor mij wel geregeld hebben... Die hadden ze gelijk gebeld, toevallig een clubgenootje, kan je toch ook wel even mij laten weten dat de afmelding binnen is. Hoef ik me daar geen 'zorgen' over te maken...
Hoe irritant zeg dat de KNHS jullie niet even laat weten dat de afmelding in goede orde is ontvangen.
Wil nog even een goed initiatief aan jullie kenbaar maken. Misschien dat er iemand nog interesse heeft. www.dressuurvoorkika.nl Een hele dag met 's ochtends en 's middags een proefgerichte dressuurclinic onder leiding van Hans van Bedaf en Jeanine van Twist. 's Middags is er ook een kindermiddag. En 's avonds is er een showavond. De gehele opbrengst gaat naar KIKA.
BVW ja het was een hele boktmeeting! En je hebt echt mooie laarzen! Dorien nu dus ook! Noor jemig lekker de hele dag geschoren! Kriebelt het nog langer! Maar super braaf van jer. Jammer evie, was wel mooi geweest anders. Jammer caro, maar fijn dat je tevreden was. Sussie wat een goed iniatief zeg! Voor mij helaas ook te ver weg! Lielle hoe laat is dat?
Zo zus (vaste groom) aangemoedigd met voetbal. Zou vanavond nog naar een tentfeest, maar eigenlijk ben ik kapot. Dus denk dat het bankhangen word. Morgenvroeg ook weer korfballen!
voor mij idd wel, vier uur opstaan is niet echt mijn hobby En al helemaal niet als je dan alweer om 9 uur onverrichterzake terug op stal bent. Maar ach, het was een passend einde bij een waardeloos seizoen, dus we gaan gewoon voor 2011.
jawel, maar daar ga ik maar niet over denken. In 2008 heb ik maar precies 1 cross gereden, toen brak ik mijn arm in juni en dus zat het seizoen er al snel op. Maar dat vergeet ik maar snel
Evie± Maasdijk zit altijd snel voor. Je kan nog wel bijschrijven voor oud gastel morgen. Is echt super fijn rijden. Ik wilde daar eerst ook naar toe, maar mijn ouders moeten morgen vrij urgent naar Heereveen. Mijn oma is opgenomen op de IC...