Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk valt het allemaal wat mee 
En mooie plannen al zo te horen!

Maar eerst maar even naar Woll. 't Is heerlijk weer
gr_roos schreef:Vervelend Billy, hoe is het eigenlijk met je 3*-paard? Mag evt ook per pb.
Merrie van mij wordt vandaag voor de 2de keer gescand. Ik heb het idee dat het wel goed zit, alleen hou ik er wel rekening mee dat ze niet drachtig is.

gr_roos schreef:Vervelend Billy, hoe is het eigenlijk met je 3*-paard? Mag evt ook per pb.
Merrie van mij wordt vandaag voor de 2de keer gescand. Ik heb het idee dat het wel goed zit, alleen hou ik er wel rekening mee dat ze niet drachtig is.
ben nog maar 2*. Hij is gelukkig niet meer kreupel en hoop er volgende week weer heel voorzichtig mee te kunnen beginnen. Dus dat lijkt gelukkig eindelijk de goede kant op te gaan!! En dan te bedenken dat al die ellende kwam door een schiefel.......
.
. Ik heb daar ook last van, behalve voor mijn paardenspullen, maar daar koop ik niets voor het dagelijks leven van. Scheelt wel dat ik geen kleedgeld heb 
We werden flink aan het werk gezet, maar wat liep ze! Daarna nog even buiten wezen uitstappen, en het was echt een engeltje zo braaf! Ze begint het te leren
misschien
Goed dat je er nu wel op voorbereid bent dat je echt scherp moet blijven!
Hopelijk is het maar iets onschuldigs idd!

voor Billy
Ben eergister wezen hardlopen maar dat vond ik toch wat minder
heb er nog spierpijn van. Wil het wel beide blijven doen, mogen wel wat kilootjes af. Minder eten helpt toch niet goed genoeg, moet gewoon meer bewegen. 

Veel plezier vast met je les!
Ik ga zo nog maar even met spaans bezig, we moeten 10 portfolio opdrachten inleveren over een paar weken en ik heb er nog maar 1...
Hopelijk is het niets ernstigs