[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 10:42

Vervelend Billy, hopelijk valt het mee!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 10:55

Jeetje dat is wel echt balen Billy :oo Hopelijk valt het allemaal wat mee :(:)

Nessah: Gefeliciteerd!! Super *\o/* En mooie plannen al zo te horen!

Wat een prijzen zeg... Ik betaal 282,50 euro en vind dat al een fors bedrag. Al is de stal het wel echt waard. Sta er echt super fijn :)
Maar woon natuurlijk wel in het Oosten van het land ;)

Ik ben al even een rondje door de stad geweest. Flinke boodschappentas was het resultaat. Nu maar even omkleden en naar de uni, daar eens wat samenvattingen uitprinten. Kan ik die vanmiddag mooi doornemen in de trein naar R'dam, anders zit ik toch maar 2 uur en 19 minuten te niksen :z Maar eerst maar even naar Woll. 't Is heerlijk weer *D 8-)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 11:08

Het is echt balen Billy. Hopelijk is het gewoon een hoefzweer.

Hier is alles gereden en gemest. Nu vlug naar college en dan flink shoppen met mama. :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 11:28

Vervelend Billy, hoe is het eigenlijk met je 3*-paard? Mag evt ook per pb.

Merrie van mij wordt vandaag voor de 2de keer gescand. Ik heb het idee dat het wel goed zit, alleen hou ik er wel rekening mee dat ze niet drachtig is.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 11:29

Bij ons op de manege zijn amper kinderen. Is het hoogstens 2 uur per dag druk. Mijn voorkeur heeft het ook niet maar 's winters is het wel handig..

Ik heb al gereden. Merrie vond het erg eng een namaakgreppel in de bak maar uiteindelijk ging zij er wel over. Voor de sloot heeft zij geen ontzag. Schopt er gewoon tegenaan. Rug moet wel beter worden want heb zondag en woensdag CC. Daarna paard nog even gewassen want zag er echt niet uit. Als je haar zit zou je denken dat zij in een hele vieze stal staat maar dat is niet zo. De boel staat nu lekker buiten en hooi ligt er ookal. Moet alleen stal nog doen maar wacht even op mijn vader...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 11:35

gr_roos schreef:

Merrie van mij wordt vandaag voor de 2de keer gescand. Ik heb het idee dat het wel goed zit, alleen hou ik er wel rekening mee dat ze niet drachtig is.

Ja euh Roos, JIJ moet natuurlijk ook positief stralen hè! Anders werkt het niet hoor :n
Ze is gewoon nog hartstikke drachtig!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 12:05

gr_roos schreef:

Ik heb geen 3* paard hoor ;) ben nog maar 2*. Hij is gelukkig niet meer kreupel en hoop er volgende week weer heel voorzichtig mee te kunnen beginnen. Dus dat lijkt gelukkig eindelijk de goede kant op te gaan!! En dan te bedenken dat al die ellende kwam door een schiefel.......

Jou merrie is vast nog wel drachtig hoor Roos! Zo vaak komt het niet voor dat ze er met 6 weken uit zijn. Ik mag volgende week weer scannen, dus moet nog even hoop blijven houden.

Zwarte wacht ik nog even af, ze was vanmorgen wel wat beter dan gister en ik kan ook niet echt een warme hoef ontdekken.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 12:12

Sorry Noor :+

Billy, mijn paard gaat voor de 18 dagen scan. Jij mag dus nog een weekje in spanning zitten.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 12:26

Typo Roos? 33 dagen toch? ;)

Het is echt te mooi weer om te werken hoor...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 12:26

Goede middag!

Jeetje idd wat een bedragen :=
Ik betaal 220 + 10 euro voor een paddock voor het land betaal je het hele zomerseizoen 150 euro dus 35 euro in de maand.
We moeten alles zelf doen, 1 binnenbaan 20x60 buiten baan 20x60 zelf mesten, paarden op het land, in paddock. Grote longeerbak grote losgooi bak zelf je eigen kracht voer kopen.

Billy balen van je paard zeg!!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 12:43

gr_roos schreef:
Sorry Noor :+

Billy, mijn paard gaat voor de 18 dagen scan. Jij mag dus nog een weekje in spanning zitten.

Ze is toch al drachtig??? De eerste scan is altijd met 18 dagen en die was toch goed, dan ga je nu toch voor de tweede scan?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 12:48

Sorry, ben een beetje versuft en moest even snel posten. Ga nl zo weg en wilde mijn werk afhebben :+
Het is 33 dagen ipv 18

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 13:18

Ik ruil niets in, heb een mislukt strandje op 1 minuut van mijn huis en een bos op 2 minuten van huis. Niet bijster groot, wel leuk om te rijden :D .

Fijn dat hij goed ging in de springles Mo!
Ik heb ook altijd melkflessen, houd niet zo van korte broeken. Bikini vind ik wel leuk om de hele dag mee in de tuin te zitten!
Ghehe, chronisch geld tekort :+ . Ik heb daar ook last van, behalve voor mijn paardenspullen, maar daar koop ik niets voor het dagelijks leven van. Scheelt wel dat ik geen kleedgeld heb :)
Gefeliciteeeeerd Nessah!!

Wow wat een prijzen! Neem aan dat dat allemaal volpension is? Wij vragen voor een pony 100 en voor een paard 125, incl hooi, stro, 's ochtends buitenzetten (en in de praktijk ook vaak weer binnenzetten) en voeren. Gebruik wasplaats, bak, longeerbak enzo zit erbij in, solarium wordt in de toekomst apart betalen per keer. Trailer zit ook bij de stalling in. Binnenbaan hebben we niet, wel een goede buitenbak. Buurman heeft een binnenbak waar tegen betaling kan worden gereden. Krachtvoer moet ook zelf worden gekocht, maar voeren wij wel.

Balen Dorien! Hopelijk is het niet ernstig en kan je er snel weer op! Ik heb ook een pony gehad die heel lang kreupel heeft gestaan, ook door een schiefel.
Komt vast goed Roos :)

Ik zal eens gaan rijden. Was om 10 voor 12 'vrij'.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 13:33

Mistid das ook niet echt veel kwa prijs :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 14:18

Goeiemiddag!
Ik heb heerlijk gelest vanmorgen <3 We werden flink aan het werk gezet, maar wat liep ze! Daarna nog even buiten wezen uitstappen, en het was echt een engeltje zo braaf! Ze begint het te leren :D misschien
Daarna nog even bij de nieuwe stal langsgeweest, even alles doorgenomen etc. We gaan Vorstin zondag of maandag overbrengen :)

Benthe, dat vind ik wel een leuke naam!
Fijn dat Maat zo goed ging PB!
Lekker dat je springles zo goed ging op het laatst Mootje
Nessah, ik sta nu op Stal Pleunis (www.paardenfokkerijpleunis.nl). Het is een kwartiertje bij jouw stal vandaan! Gefeliciteerd met je diploma!
Stoute Jer weer Noor :P Goed dat je er nu wel op voorbereid bent dat je echt scherp moet blijven!
Balen Billy :(:) Hopelijk is het maar iets onschuldigs idd!
Veel plezier bij Woll Vief!
Succes vanmiddag Roos!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 14:28

Planning wordt toch iets anders. Mazzeltje voor Jer ;)
Ga met vriendlief even wat eten in Hoorn, lekker op het terras en ongetwijfeld ook nog een rondje stad. Dus dan ga ik daarna Jer maar longeren en morgen er nog even op. Dan ga ik alle pogingen tot stout zijn keihard negeren en gewoon RIJDEN! Dat wil nog wel eens helpen

Snoek, fijn dat je les zo goed ging!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 14:30

Snoek, Fijn dat je les goedging! Je gaat toch naar een andere stal dan de link toe? Hou je dan je huidige stal aan, of hoeft dat niet?
Noor, Uit eten is ook erg lekker!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 14:39

:wave:

Fijn dat je les goed ging Snoek!
Lekker uit eten zeg noor, terrassen is nooit verkeerd. O:)
Ik vind het ook een leuke naam Benthe!
:(:) voor Billy

Net wezen mountainbiken, best leuk om te doen. :D Ben eergister wezen hardlopen maar dat vond ik toch wat minder :Y) heb er nog spierpijn van. Wil het wel beide blijven doen, mogen wel wat kilootjes af. Minder eten helpt toch niet goed genoeg, moet gewoon meer bewegen. :Y)

Vanavond les met Uk, gastinstructie via de rijvereniging. 2 week terug ook al meegedaan, ging toen erg fijn.
Zo nog een paard rijden van een pensionklant. Zij heeft uk doorgereden tijdens mijn vakantie maar ze heeft nu een ontstoken kaak :(:)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 14:44

Lekker voor Jer Noor ;)
Mootje, dat is mijn oude stal. Daar kom ik na de zomer gewoon terug. Hoef geen dubbele stalling te betalen gelukkig. Ik kom gewoon terug.
Sportief Hilde :D Veel plezier vast met je les!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 14:46

Dat is mazzel, Snoekiej. Wij moeten 50% reserveringskosten betalen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 14:56

Dat is niet mis! Ik snap het ook wel, als je echt een pensionstal hebt kun je geen box leeghouden zonder iets ervoor te krijgen. Gelukkig sta ik op een kleinschalige stal, waar maar 4 pensionklanten staan.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 15:49

Snoek wij moeten ook 100 betalen als we in de zomer op het land elders zouden gaan.
Wel fijn dat je dat niet hoeft :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 15:51

Goedemiddag!
Ik had vandaag geluk, ik kreeg tijdens spaans te horen dat engels niet door ging, dus ik was om half 11 al weer vrij 8-) Ik ga zo nog maar even met spaans bezig, we moeten 10 portfolio opdrachten inleveren over een paar weken en ik heb er nog maar 1...

Billy: Wat balen zeg :(:) Hopelijk is het niets ernstigs
Roos: Komt vast goed!
Hilde: Jij bent fanatiek bezig geweest!

Wat een prijzen voor stallen trouwens! Hier bij ons in het noorden heb je voor 250 euro al heel veel luxe. Wij hebben ze gewoon bij huis staan gelukkig.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 15:55

Anthea spaans wow mooie taal maar wel lastig ;)
Pepeninio weet je wat dat is :P (mischien verkeerd getypt) ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 15:58

Spaans zou ik ook nog wel eens willen leren. Maar zoals het er nu uitziet, ga ik in september beginnen met master nummer 3 dus dan ben ik wel weer even zoet ;)

Wat is die Joran v/d Sloot toch een ontzettend eng kereltje. Als ik hem ergens tegen zou komen, zou ik echt hard hollend rechtsomkeert maken!! Volgens mij is zijn vader van schaamte overleden... Ik hoop dat ze hem nu eens kunnen pakken.