CorienGaaf jasje die bovenste Vief
Leuk verhaal Lotte, klinkt daar erg mooi!
Lekker geshopt Benthe!
Hier in de buurt zit een Joy outlet, kan je best leuk winkelen als je de moeite wilt doen tussen de puinzooi te zoeken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Corien
Dan maar een xtje kijken
Dat vond ik helemaal niet erg

. Maargoed, een leuke en gezellige dag gehad. Was nog 9e in het B springen. Was wel een fijn rondje, maar heb wel fijnere rondjes gehad. Eerste keer L ging ook goed. Ze nam alleen zo'n mega sprong op 5 dat ik er bijna naast lag. Even een volte gereden en toen ging het weer goed. Hindernis 5 - 6 was een lijntje, dus vandaar dat ik even een volte reed ertussen toen ik alles kwijt was. Bij de laatste hindernis (dubbel). Was bij mij de puf eruit (heb volgens mij de hele parcours m'n adem ingehouden door haar luchtsprongen
). Op de dubbel dus een stop. Deed zelf gewoon niks meer
. Maargoed. Toch wel tevreden gevoel aan ons L debuut overgehouden. Volgende week mag ze mee naar Stuifzand
.
Toen wij weggingen waren en 4 foutloze barrages (toen waren er 60 L ruiters geweest bijna). Erg veel hadden een stop of werden uitgebeld op de laatste hindernis. Ook in het B springen hadden heel veel een balk op hindernis 10. Dus ik mag zeker niet klagen. Want het Sofietje deed het zeker niet slecht
.
. 

en mooie jasjes weer!
) Lasko had vrij en heeft lekker mogen grazen. Ik ga zometeen wassen en vlechten en dan maar hopen dat hij zich een beetje netjes houdt tot morgen. Wij gaan om half 8 weg. 

Gister snel gereden want had vandaag de Overijsselse. Gelukkig heeft Malloesje Zoë 3x gereden, Zetje was helaas de hele week niet rad.
HEEEL SNEL VERGETEN DUS!!!

Hopen idd dat ie zich netjes houdt, hoop ik van Vorstin ook maar
hij's egt een lief ding! best groot & soms lomp maar toch is hij lief in de omgang 
) Dus ja we moeten verder.
voor de rest super lekker gereden, wegens de omstandig heden

Komt allemaal goed! Lekker veel afleiding zoeken. Waarom ga je Jackson nu al scheren?