De dokter zegt dat mijn pezen te snel opzwellen ofzo, en dan passen ze niet meer in het buisje waar ze doorlopen (ff in makkelijke taal had ze het uitgelegd) en dan gaat het pijn doen. Daarin speelt ook mee dat ik ze beide al een aantal keer heb gekneusd en beide een keer gebroken heb gehad.
En dat heb ik ong 1 week per maand.
Ik ben ook helemaal niet voorzichtig op mezelf.
4 pony's rijden (nouja 3pony's en een paard) valt nog wel mee, maar ik heb wel geluk dat ik én alles aan huis heb, en weinig voor school hoef te doen op het moment, omdat ik een heleboel vorig jaar al heb gehad. Maarja dat blijft niet eeuwig zo.
Het is de bedoeling dat mijn oudste zusje Yoeri bijna helemaal gaat doen, en dat ik er nog mee spring volgend jaar.
Kino zal volgend jaar ook wel verkocht worden, en Meno verkoop ik denk ik ook volgend jaar, of het moet zo goed gaan dat hij het jaar daarop gaat. Ik hoop volgend jaar nog met Kino ZZ te kunnen gaan, dan heb ik haar toch nog weer hoger laten lopen dan ze deed. Dressuur ga ik ook nog met haar doen, en ik hoop ook M SGW te kunnen worden, maar dat zal er wel niet inzitten
Jammer Dienke, maar kan gebeuren, gefeliciteerd met je prijs!