LZ: fijn dat het al zoveel beter gaat met Mars! Hilde: gave foto's zeg! Fijn dat Uk er zo inging! Luca: welkom! Kim: fijn dat je les met Sofie zo goed ging! Wat balen van Loempia, hopelijk kunnen ze snel vinden wat het is en is het ook snel weer over Ik heb op dit moment 2 rijbroeken van Horka, vind ze echt super fijn!
Vanavond dressuurles gehad van Miriam bij Jan, en Miriam had Money meegenomen Het was de eerste keer dat ie op vreemd terrein was, en ook nog voor het eerst in een binnenbak. Hij was dus in het begin best gespannen natuurlijk en alles was een beetje eng. Mirjam had er eerst een paar rondjes mee door de bak gewandeld en toen opgezadeld en opgestapt. Hij was best druk en heet, maar hij wordt dan niet sterk en blijft mooi bij me Na een paar rondjes stappen werd ie wel even heel heet, dus ben maar op een grote volte gaan draven zodat ie z'n energie even kwijt kon Na een paar rondjes ontspande ie lekker. Toen met de rest van de groep mee gaan rijden en hij was echt super braaf! De andere 2 paarden waren niet eng, hij trok zich er niks van aan. Ben eerder gestopt, want toen ie eenmaal relaxt was was ie wel snel moe Maar ben echt trots op Money, hij deed het echt super voor de eerste keer!
Zo ookw eer terug van stal. Heb echt heerlijk gereden, hij liep echt als een trein. Maar nog steeds wel van die ren uitbarstingen soms als een paard in de stapmolen raar deed. Moet ik toch even een oplossing voor vinden want op zo'n moment is ie echt niet te houden. Straks rij ik buiten en gaat die opeens der vandoor, dan rent ie met me naar den helder en weer terug Maja me nieuwe setje heeft dus geluk gebracht want het ging super goed Me pa heb nog even foto's gemaakt, kijken of ze zijn gelukt
Goedenavond allemaal, We hebben geboft in Etten Leur met het weer .. Voor de gene die er waren: Ik was het meisje met de groene pet op, gele trui en rode Kingsland bodywarmer ..
Vandaag met de mijne terug naar de kliniek geweest in Bodegraven, ze heeft vorig jaar een blessure aan haar collateraalbanden gekregen beiderzijds en we zijn daar nog van aan het revalideren. Maar ze gaat erg vooruit en is hopelijk voor het laatst ingespoten vandaag! De dierenarts was zeer tevreden over de vooruitgang!
Ik ben ook op zoek naar een zadel op dit moment, ik rij met het boomloze zadel van onze tinkermerrie, maar dit zou een tijdelijke oplossing zijn. Aangezien ik een paardje heb die wil laten merken wat zij er van vind (lees: op de achterbenen! ) en het zadel toch schuift, rij ik daar niet graag mee... Ik wil ook absoluut niet besparen op zadelpasservice en een goed zadel, baal alleen dat ik nu een beetje bankroet ben..
Luca: welkom! Volgens mij ken ik je pony wel! Hij is niet zo dol op dierenartsen en alle andere mensen met een stethoscoop toch? Dan kan het wel eenz zijn dat ik jouw pony heb gekeurd vorig jaar in Ysselsteyn!
Kim: balen van Loempia zeg! Hopelijk kunnen ze snel vinden wat het is. Hoe lang is hij al kreupel?
De kwaliteit van de HH dekjes vallen me nog best mee. Ik heb er nu een al bijna 3 jaar en hij ging wel vrij snel pluizen, maar de kleur is nog altijd goed en er is verder nog niks van slijtageplekker te zien! Die eurostar dekjes slijten ook vrij snel, laat staan die van thuismerk van de hypo ketens...
Ik denk dat de kwaliteit van de dekjes ook afhangt van hoe je er mee om gaat. En op wat voor manier je ze gebruikt. Ik heb bij dekjes niet een merk wat ik slecht vind. Maar sommige dekjes van collecties zijn gewoon niks. Als je maar 2 of 3 dekjes hebt zullen die sneller versleten zijn dan wanneer je voor elke dag van het jaar een ander hebt
Ik rij eigenlijk altijd met de dekjes van Poly pad. Die zijn echt onverwoestbaar. Heb er nu 5 en de oudste is nu 4 jaar oud en ziet er nog net zo goed uit als mn twee nieuwe van 3 weken oud. Alleen de paardjes op de bies zijn eraf versleten. Maar zoals die simpele katoenen dekjes, die slijten wel een stuk harder. Na een jaar intensief gebruiken is dat gewoon over.
Goedemorgen! @Luca: Welkom! @Hilde: Fijn dat Ukkie zo makkelijk het water in ging, de foto's zijn ook erg leuk! @Kim: Balen van Loempia zijn voetje, hopelijk weten jullie snel wat het is en is het niet erg! Wel fijn dat je Sofie nu thuis hebt dan. @Ingridje: Ik vind wel dat je je paard steeds fijner aan het lopen krijgt! @Jetske: Jemig wat een bokken maakt bambi zeg!
Wat betreft de dekjes, ik heb ze ook niet van HH. Ik ben tegenwoordig wel helemaal fan van de PK pads, die vind ik echt super fijn! Ik heb vanmiddag nog een tentamen, we zullen wel weer zien wat het wordt.
Luca: Welkom Gezellig dat je hier ook mee komt kletsen! Ingrid: Leuk setje Jitske: Hele gave avatar Rowo: Die zijn wel gevormd.
Zo maar eerst even mijn samenvatting nog een keer doornemen en dan nog een paar uurtjes werken. Donderdag weer tentamen 't Is hier trouwens wel erg mooi weer. Nog wel een beetje koud want het gras is nog wit.