Oja, ben net terug van mn toets, en het was best makkelijk het ging over gedrag, dat vind ik wel een leuk onderwerp en afweersysteem, dat was iets moeilijker maar ook wel te doen
Gave auto Jenga!!! Zie er al een trailer achter Wij hebben ook allemaal oldtimers, het is altijd een en al Saab bij ons. Hé, dat is trouwens dan wel een makkelijk herkenningspunt op SGW's: een oude Saab met een grijze trailer
Ik heb vanmiddag echt heerlijk gereden, in tegenstelling tot gister. Heb er maar even een slofje bijgepakt zodat ik haar er wat beter doorheen kon rijden (ivm de harde wind), dat pakte goed uit. In draf liet ze al snel los op rechts maar in galop houdt ze nog steeds vast. Heb dus heel veel 8-jes in galop gereden en uiteindelijk liet ze lekker los.
Nou ik heb gister heel de dag mijn moeders verjaardag geviert. En mijne ok al een beetje, omdat ik met mijn verjaardag op vakantie ben ! Was heel gezellig. Aan het eind van de avond wel beetje moe
Vandaag van 11 tot half 5 wezen winkelen Met mn schoonzusje. Was erg gezellig .. Ik ga nu even rijden.. En dan naar Hilliebillie