Jullie stijgen allemaal vanzelf een plaatsje in de VLV cup...ik sta namelijk nog op 78, maar heb mijn paard verkocht...dus zak vanzelf de afgrond in!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jullie stijgen allemaal vanzelf een plaatsje in de VLV cup...ik sta namelijk nog op 78, maar heb mijn paard verkocht...dus zak vanzelf de afgrond in!!
squid schreef:Voor een aantal van jullie goed nieuws!Jullie stijgen allemaal vanzelf een plaatsje in de VLV cup...ik sta namelijk nog op 78, maar heb mijn paard verkocht...dus zak vanzelf de afgrond in!!
Super fijn losgereden, overal fijne afstanden en toen de bossen in. Grond was nog aardig goed alleen het pad van het kleine opsprongetje naar de oxer leek net een kronkelend beekje. Lekker in het water gespetterd, alles natuurlijk zeikenat
Maar ja, heb ook pas 2 L wedstrijden gereden. Misschien kan ik in het najaar nog wat punten halen. Toch ergens wel jammer dat de B niet meetelt!
Jee, wij hebben gisteren de boot geboekt! Dus de vakantie staat nu vast, van 6 tot en met 19 augustus
Maar wel leuk zeg!
...kan al hele week geen galop doen...te glad
...gaan nu snel een en ander om laten gooien, maar moeten nog even kijken of dat betaalbaar is...
andrea16 schreef:Ow inderdaad, dat is wel vervelend.
De paarden staan hier in principe altijd buiten, behalve met noodweer en als het veel regent staan ze 's nachts binnen.